חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת חג השבועות 'יקב סגל' משיק יין לבן יבש, סדרת "של סגל", בציר 2017 היין מורכב ממזיגה של ענבי סוביניון בלאן, פרנץ' קולומברד ומוסקט, לצד נראות חדשה ומשודרגת לתוויות הסדרה 'של סגל', מהסדרות האהובות והנמכרות ביותר בישראל

סדרת 'של סגל', מהסדרות האהובות והנמכרות ביותר בישראל, הידועה בשילוב המושלם שבין איכות היין לתמורה נהדרת למחיר, משיקה נראות חדשה ומשודרגת ליינות הסדרה. השינויים בבקבוקים ובתווית משדרגים את הסדרה, אך עדיין שומרים על הנראות המוכרת והאהובה. סדרת 'של סגל' של יקב סגל כוללת את היינות: יין אדום יבש ויין לבן יבש וחצי יבש. לקראת חג השבועות יקב סגל משיק יין לבן יבש, סדרת "של סגל", בציר 2017 היין מורכב ממזיגה של ענבי סוביניון בלאן, פרנץ' קולומברד ומוסקט.

רשמי טעימה שלי: צבעו צהבהב צלול השוליים בוהקים. באף פרחוניות ארומאטית ופירותיות הדרית. מידה נאה של קלילות ורעננות. בפה, פרי טוב. נגישות. נעימות טעימה. חומציות נוכחת. יין לא מחייב, המספק תמורה נאה ביחס למחירו ומהנה ללגימה.

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל מסר:
"כיקב ישראלי, מקומי ושורשי יקב סגל עושה כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם.
אני מאמין כי המיתוג והנראות החדשה מציגים את תפיסת האיכות של יקב סגל ומייצרים זהות מותגית אחידה, ייחודית וגאה".

"של סגל" לבן 2017

סוג היין: יין לבן יבש

זני ענבים: היין מורכב ממזיגה של ענבי סוביניון בלאן, פרנץ' קולומברד ומוסקט.

תיאור היין על פי היקב: מדובר ביין רענן ופירותי שיהווה תוספת מושלמת לארוחות החג החלביות ולימים האביביים.

אלכוהול: 12%

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪

יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. היקב שחוגג כבר 230 שנה, הינו בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. עוד מימיו הראשונים, שיטות הייצור של יינות היקב היו שיטות מסורתית וטבעית שמדגישות את הטעם האמיתי של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. ביקב סגל מייצרים יין עם מינימום התערבות, כך בעצם נוצרים היינות הפראים, כשהחזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

של סגל

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top