חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטופה ממליץ על 3 יינות – רוזה 2017, כרם 2017, ולאטור 2014 – לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ

יקב נטופה רואה עצמו כמקום של אנשים שאוהבים. אוהבים יין, אוהבים אנשים, אוהבים לארח ואוהבים לחיות. יקב נטופה מציע יינות איכות אלגנטיים, בסגנון העולם הישן, המאופיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. הכרמים של יקב נטופה נטועים באדמת עין דור שבגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים, כגון: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן, זנים ים-תיכוניים שהתאמתם ל"טרואר" ממצה בצורה המרבית את איכות הפרי ואת תכונותיו. בשיפוליו של הר תבור, על אדמות קיבוץ עין דור, פועם לב העשייה של יקב נטופה. 120 דונם עם מגוון זנים שמוכיחים מדי בציר את התאמתם הייחודית לטרואר הגליל התחתון. השאנין בלאן שמקורו בעמק הלואר, ולאחרונה הרוסאן מעמק הרון, משמשים לייצור יינות לבנים זניים, השונים בסגנונם בנוף ארצנו. לצדם, הזנים הים-תיכוניים מורבדרה, סירה וגרנאש, יחד עם הטמפרניו והטוריגה-נסיונל האיבריים, מפיקים ממסכים אדומים עשירים ומורכבים, ובשנים ייחודיות אף משמשים לייצור יינות זניים.  יקב נטופה ממליץ על 3 יינות – רוזה 2017, כרם 2017, ולאטור 2014 – לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ.

דומיין נטופה רוזה 2017 "המקסים והקייצי של היקב"

רשמי טעימה שלי: צבע אדום בהיר צלול עם שוליים בוהקים. אף, רענן, קייצי, עכשווי, פירותי. מביא עמו רמיזה לתות שדה, דובדבן, עם עקצוץ תיבול קל כשל פלפל לבן. הפה, קל. פרי אדום, מעט ספייסי, חמיצות קריספית ומינראליות. סיומת טובה.

סדרה: דומיין נטופה

תיאור היין: מיוצר עפ"י המסורת של יינות רוזה המשובחים בחבל פרובנס
בצרפת. יין משובח, פירותי ונדיב בעל חמיצות קלה וסיומת מתמשכת.

זני ענבים ואחוזים: 50% סירה, 30% גראנש, 20% מורבדרה

שנת בציר: 2017

מומלץ לשתייה: מ 2018 עד 2019

אלכוהול: 13.2%

זמן יישון: אין

שנת השקה: 2018

מתיקות: יבש

צבע: רוזה

התאמה למנות: משתלב בשלמות עם המטבח הים תיכוני,
עם תבשילים אקזוטיים ומאכלי עוף קלילים.

מחיר מומלץ: 60 ₪.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

 יקב נטופה כרם 2017  

רשמי טעימה שלי: הענבים שעושים את הדומיין נטופה מגיעים מכרמים שיינן היקב פייר מיודובניק יודע להוציא מהם סדרות של יין מיינות איכות גבוהים ועד לסדרת הבסיס. כידוע לכם. הדומיין נמכר בסביבות ה- 65 ₪ וזה לא הרבה כסף ליין יום יומי כזה שיעשה לכם את ארוחת הצהרים וישטוף לכם את הפסטה ממש בלי בעיה ואפילו בהנאה. בא היקב, ויצר סדרה חדשה משילוב של ענבי סירה וטוריגה נסיונאל במטרה להנגיש את יינותיו אפילו יותר לקהל המבקש לעצמו 3 בקבוקים ב- 100 ₪, שיהיו כשרים כמובן ויתנו מידה נאה של פרי וטעם. כזו היא סדרת היינות החדשה "כרם". אלה יינות מוכווני פרי, לשתייה ולצריכה יום-יומית. צבע אדום. שוליים בוהקים. אף, מביא עמו ארומות פירותיות לצד תיבול. הגוף, בינוני. מצאתי פה, פרי, תיבול ונגיעות קלות של נוכחות עץ. אין כאן עידון וגם לא אלגנטיות, אבל כן, מצאתי פה תמורה נאה למחיר.

  • יין חדש, אשר מיועד למכירה של 3 ב-100 ₪. וזה המסר –  "ביקב קשובים לצרכן העכשווי שרוצה לשלם מעט ולקבל הרבה וכן לדעתם – גם עולם יינות הבוטיק צועד אל ה-LOW COST"

 נטופה כרם 2017

סדרה: נטופה כרם

תיאור היין: יין ים תיכוני עם ארומות פרי יער שחור ותבלון עדין

זני ענבים ואחוזים: בלנד ים תיכוני של סירה וטוריגה נסיונל

שנת בציר: 2017

מומלץ לשתייה מ 2018 :

מומלץ לשתייה עד: 2022

אחוז אלכוהול: 12.8%

זמן יישון 6 :חודשי השתבחות בחביות עץ אלון צרפתי

שנת השקה   2018 :

מתיקות: יבש

צבע: אדום

התאמה למנות:  משתלב עם מנות בשריות ומאכלים עשירים

מחיר מומלץ: 40 ₪

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה לאטור נטופה אדום 2014 "היין הקלאסי של היקב"

רשמי טעימה שלי: היינן פייר מיודובניק שב ומציג את יכולותיו לעשות באותם זני ענבים כבשלו. ירצה, יעשה סדרת בסיס ברמת ה- ENTRY-LEVEL כמו הסדרה החדשה "כרם", ירצה, יכוון את היין ליותר גבוה עם סדרת הדומיין ואם ירצה יותר גבוה יכוון אל סדרת הלאטור. אלה אותם ענבים, המגיעים מאותם הכרמים. אני מניח שביין הזה הענבים מגיעים מחלקות יותר נבחרות וכך גם מחביות יותר נבחרות לרבות זמן היישון. צבעו, אדום ארגמני. השוליים בוהקים. באף, פרי יער אדום ורמיזה לתיבלון כשל פלפל שחור ונגיעות עשבוניות. הפה, בעל גוף בינוני עד מלא. נוגע בעץ. עם פירותיות טובה ונוכחת לצד חמיצות מאזנת. תמורה נאה למחיר.

סדרה: לאטור נטופה

תיאור היין: יין בעל גוף עשיר ואלגנטי וטאנינים נעימים

זני ענבים ואחוזים: סירה 70% מורבדר 30%

שנת בציר 2014

מומלץ לשתייה מ 2015 עד: 2025

אחוז אלכוהול: 13.5%

זמן יישון: 13 חודשי השתבחות בעץ אלון צרפתי

שנת השקה 2017

מתיקות: יבש

צבע: אדום

התאמה למנות: משתלב עם מנות בשריות ומאכלים עשירים.

מחיר מומלץ: 90 ₪.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה

מצפה נטופה

טל. 04-678-6454

[email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top