חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק יינות הזוכים להערכה בינלאומית מיקב אינייסטה bodega Iniesta מספרד – יקב הנמצא בבעלותו של Andre's Iniesta – אנדרס אינייסטה כוכב הכדורגל הספרדי וקפטן ברצלונה

 

"הסקוטית" מבית "ישרקו", מקבוצת "טיב טעם", קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק בישראל של יינות מיקב- Bodega Iniesta בודגה אנייסטה מספרד. הזוכים להערכה בינלאומית ממבקרי יין מובילים בעולם. היקב בבעלות אנדרס אינייסטה מכוכבי הכדורגל הספרדי וקפטן ברצלונה. כוכב הכדורגל אנדרס אינייסטה מגיע ממשפחה של אנשי יין אביו חוזה אנטוניו אנייסטה החל את דרכו בשנות ה- 70 של המאה הקודמת, ובשנת 1990 החליט לטעת כרם בן 100 דונם בלב מחוז Manchuela לה מנצ'ואלה. הכרם נשא פרי מצוין, ובעצה אחת עם שני בניו, החליטה המשפחה להרחיב את הנטיעות ואת מעורבותה בעולם היין ולבנות יקב ומרתף, שהושלמו בשנת 2010. כיום, משפחת אנייסטה מעורבת בכל שלבי תהליכי היין, ומנהלת את הכרמים והיקב בשיתוף מומחים מהטובים בספרד החל מגידול הענבים בכרם, דרך ייצור היין ביקב המשוכלל והמתקדם ועד לשיווקו ברחבי העולם. היינות זוכים להערכה של מבקרי היין מהמובילים בעולם. אנדרס אינייסטה לוחאן הוא אחד מכוכבי הכדורגל הספרדי וקפטן ברצלונה. בגיל 18 הצטרף לבוגרי ברצלונה כשחקן קבוע תחת פרנק רייקארד. וזומן לסגל המונדיאל של ספרד בשנת 2006, אך, כוכבו דרך ב- 2010, כאשר שער שלו מול הולנד, בדקה ה- 116 הביא לספרד את גביע העולם. אינייסטה , 'המהנדס' , זכה במהלך הקריירה שלו בתארים רבים : 4 טורנירים של גביע האלופות , 8 אליפויות בספרד , 2 אליפויות אירופה וכאמור, אליפות עולם ב2010.

לדברי עדי כהן מנכ"ל ישרקו: "בשלב ראשון נשווק 3 יינות מהמובילים ביקב אנדרס יין לבן ו-2 אדומים. יין לבן יבש, אנדרס אינייסטה Ai 8 בלאנקו, יין אדום צעיר אנדרס אינייסטה Ai 8 טינטו ויין אדום אנדרס אינייסטה Ai 8 סלקסיון.

הכרמים של אנדרס אינייסטה, נטועים על אדמת חמר מאווררת, בגובה של 770 מטרים. ונעשה בהם שימוש אך ורק בטכנולגיות וחומרים ידידותיים לסביבה. היקב הפך במשך השנים לחלק בלתי נפרד מהתרבות והמסורת הספרדית. הזוכה להערכה בינלאומית על איכותו, טעמו וייחודו, מגיע מאזור לה מנצ'ואלה הנחשב לאזור מוביל בספרד, לגידול ענבים, היקב , של אנדרס אינייסטה, בוחרת רק את הענבים האיכותיים ביותר עם מגוון של 100 סוגים שונים, המהווים בסיס ליין משובח ואיכותי. חצי שעה לאחר הבציר הידני, הענבים עוברים קירור מידי לשמירה על כל מאפייני הפרי ולהגנה מפני תסיסה או חמצון לא מבוקר.

הסקוטית מבית ישרקו תשווק בישראל את היינות:

אנדרס אינייסטה Ai 8 בלאנקו לבן יבש – פירותי ורענן, עשוי מזני ענבים ורדחו וסוביניון בלאן, ליין צבע זהוב חיוור יפה ומבריק. ובעל ארומות רענן ופרחוני בעל נגיעות של דשא שרק נקצר. בעל נוכחות בפה מדויק והרמוני. היין רענן ובעל חומציות נפלאה המתאימה לצד מנות טאפס קלות, סלטים וגבינות עיזים טריות.
המחיר: 44 ₪. מומלץ להגשה בטמפרטורה של 8 מעלות.

אנדרס אינייסטה Ai 8 טינטו יין אדום צעיר – האופייני ליינות ספרד. בעל צבע סגול –אדום צעיר. בעל ארומות אופייניות לסירה – בשרניים מעט, מלווים בפירותיות המוחצנת של הטמפרניו. היין בפה חלק, מעט בשרני, עם טאנינים מתקתקים וחומציות מרעננת. היין מתאים לבשרים אדומים על האש, לתבשילי אורז, וטאפסים של בשרים קלים, מעושנים וגבינות חצי קשות.
המחיר: 44 ₪. מומלץ להגשה בטמפרטורה של 16-18 מעלות.

אנדרס אינייסטה Ai 8 סלקסיון יין אדום יבש – מאוזן ואלגנטי, עשוי מזני ענבים טמפרניו, פטי ורדו, קברנה סוביניון וסירה. ליין צבע סגול דובדבן יפה ועמוק. בעל ארומות נפלאות של פרי אדום, בעיקר דובדבנים בשלים, מעט וניל וליקוריץ, ציפורן וטופי. הפה אלגנטי, ומשלבים בו יפה טעמי הפרי והעץ, עד לסיומת הארוכה. היין אדום מתיישן. ומושלם לבשר בקר, טלה או כבש, לתבשילי אורז וגבינות קשות ומתיישנות.
המחיר: 69 ₪. מומלץ להגשה בטמפרטורה של 16-18 מעלות.

בישראל משווק מותג היין אנדרס אינייסטה Andre's Iniesta באמצעות הסקוטית, אשר נרכשה לפני כארבע שנים ע"י קבוצת טיב טעם שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

את יינות יקב Andre's Iniesta אנדרס אינייסטה – ניתן להשיג בסניפי

טיב טעם, בחנויות מקצועיות ומסעדות וברים נבחרים.

צילום הבקבוקים: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top