חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מארזי החג של יקב כרמי יוסף ברבדו: יקב ברבדו כרמי יוסף – מציע מגוון מארזים לחג שיהוו מתנה מושלמת לאוהבי היין

יקב כרמי יוסף BRAVDO, שהוקם ב2001, הוא יקב היושב בלב כרמיו, ליד הישוב כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. כל מגוון יינות היקב מופקים מענבים הגדלים בכרמים הסובבים את היקב Estate Winery יינות BRAVDO, הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב: מן הכרם – לבקבוק, החל מהיכרות עמוקה עם כל חלקה וטיפול חקלאי מוקפד, ועד ליצירה של יינות איכותיים. יקב ברבדו כרמי יוסף – מציע מגוון מארזים לחג שיהוו מתנה מושלמת לאוהבי היין.

מארזי החג של יקב ברבדו:

יקב ברבדו מציע מגוון מארזים לחג שיהוו מתנה מושלמת לאוהבי היין:
• לנדמארק מאגנום במארז עץ יוקרתי :450 שקלים.
• לנדמארק מרלו / 2B בקופסה שחורה יוקרתית: 170 שקלים.
• מארז זוגי המארז כולל 2 יינות: לנדמרק 2B רוזה: 240 ₪

לנדמארק 2b- הוא יין מסדרת היוקרה של היקב (סדרת לנד מארק) שנולדה משילוב של מסורת חקלאית בת 130 שנים, עם שיטות חקלאיות חדשניות המבוססות על ידע, מחקר וסקרנות המגלמת בתוכה את התשוקה, הידע והאהבה לפרי האדמה.
2B – הינו בלנד של קברנה סוביניון ומרלו. לתירוש התוסס הוספו זגים של קברנה פרנק שהופרדו זמן קצר לאחר המעיכה מתירוש שיועד לייצור יין רוזה.
תוספת הזגים לתירוש התוסס הכפילה את רכיב הזגים ביין ותרמה רבות לארומה, לגוף היין וליכולת ההתבגרות שלו.
לאחר הסחיטה והתסיסה המלולקטית הועבר היין לחביות עץ חדשות ( 75% צרפתיות, 25% אמריקאיות) שם התבגר במשך 24 חודשים.

לנדמארק מרלו –
Merlot LANDMARK 2013, הינו יין ייחודי, שמקורו מענבים שנבצרו מחלקת מרלו מקלון (תת זן) מצטיין, בו נמצאה רמת רזברטרול (האחראי העיקרי לסגולות הבריאות שיש ביינות אדומים) גבוהה משמעותית מהרמות המקובלות בענבים אדומים בכלל ובענבי מרלו בפרט, בארץ ובעולם.
הענבים נבצרו בהבשלה פנולית מלאה מחלקה ייחודית זו, עבר השרייה קרה למיצוי מיטבי של חומרי הטעם, הארומה, הצבע והרזברטרול ולאחר התבגרות של 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי (75%) ואמריקאי (25%), התקבל יין הרמוני, עמוק ומורכב.
זהו יין בעל גוף מלא. טאנינים מעודנים. ארומות של פירות אדומים. בעל סיומת נעימה. איזון מעודן בין טעמי הפרי לטעמי החבית. בעל פוטנציאל התבגרות 5-6 שנים.
היין יצא בסדרה ממוספרת של 2900 בקבוקים.

רוזה 2014 – מורכב מ 100% ענבי מרלו. זהו יין פירותי ועשיר, בעל גוון וורוד מעודן.
הפרי נבצר בשעות הלילה. בתהליך הריסוק, התירוש בא במגע קצר של כשעתיים עם הקליפות, עד הסחיטה והפרדת הקליפות מהתירוש. לאחר תסיסה קצרה בטמפרטורה נמוכה , על מנת לשמר את טעמי הפרי והארומה, התקבל ה- BRAVDO רוזה, יין שובה לב ומרענן.

להזמנות:
בטל. 050-2207022

או באתר יקב כרמי יוסף ברבדו

צילומים: אייל גוטמן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top