חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"רוזמונט גי. טי. אר" – "טרמינר ריזלינג" 2016 ROSEMOUNT GTR – TRAMINER RIESLING היין שלכם היישר מאוסטרליה – במיוחד לימי הקיץ החמים, ולכבוד חגי תשרי

 

אז מה? חשבתם שסיימתי לטעום יינות מהנים? "רוזמונט גי. טי. אר" – "טרמינר ריזלינג" 2016 ROSEMOUNT GTR – TRAMINER RIESLING היין שלכם היישר מאוסטרליה – במיוחד לימי הקיץ החמים, ולכבוד חגי תשרי. זהו בלנד מענג ומלא טעם המשלב בהצלחה רבה, שניים מהזנים היותר ארומאטיים הקיימים בעולם. גוורצטרמינר בעל ניחוחות מתובלים וטרופיים, טעמי ליצ'י בולטים ומבנה רך ומתמסר על החך. הריזלינג מעניק אלגנטיות ופרחוניות יחד עם חמיצות מרעננת המאזנת את היין לכדי שלמות.

במהלך 40 השנים האחרונות יקב רוזמונט ROSEMOUNT ביסס את מעמדו כאחד היקבים המובילים באוסטרליה המייצר מגוון יינות שמשקפים נאמנה את האקלים האוסטרלי כמו גם את המסירות לייננות מצוינת, איכות, חדשנות וסגנון. פילוסופיית ייצור היין ביקב רוזמונט הינה פשוטה: לשבור מוסכמות ולייצר "יין לאנשים". מאז 1974 בה נוסד היקב, רוזמונט הפך לאחד השמות האייקונים בתעשיית היין, בעל מחויבות עמוקה ונאמנה ליצור יינות שמותאמים לדרישות המתפתחות של צרכני היין.

היקב נוסד ע"י בוב אוטלי שהאמין שמוצר איכותי תמיד יהיה מבוקש ומוערך, הוא שאף לבסס לרוזמונט מוניטין של ייצור יין משובח. משאלתו התגשמה מוקדם מהצפוי כאשר רוזמונט חולש על מגוון רחב של כרמים באזורים שונים באוסטרליה, תוך ניצול סוגי הקרקעות השונים והאקלים הייחודי לכל איזור.

מאז היווסדו רוזמונט נהיה מותג יין בעל שם עולמי. היקב מבטיח בכל יין היוצא מאמתחתו רעננות, חיות ויכולת שתייה מעולה, תכונות שהפכו סימן ההיכר שלו. הוא מציג מגוון מרשים החל מיינות כרם יחיד וכלה ביינות זניים ואזוריים המהווים סיבה להרמת כוסית עבור אוהבי יין בכל רחבי העולם. מגוון זה ממשיך לגרוף פרסים ושבחים הן בזירה המקומית והן בזירה העולמית ומשקף את מסירות היקב לסגנונו. בעוד בחלוף השנים רבות השתנה בתעשיית היין בכלל וברוזמונט בפרט, מחויבותם של הייננים לחזון המקורי ליצור יינות איכותיים בסגנון נגיש נותרה על קנה.

"רוזמונט גי. טי. אר" – "טרמינר ריזלינג" 2016 ROSEMOUNT GTR – TRAMINER RIESLING

רשמי טעימה שלי: צבע זהוב חיוור כעין הקש, עם שוליים בוהקים בגוון ירקרק שקוף. האף רענן מאוד, תואם קיץ חם, חיוני ומלא חיים, חינני, פרחוני, ובעל חן רב. בפה, פרי רענן ועשיר, טעים. בטעמי תפוח ירוק, חבוש, ליצ'י וגרידת לימון. יין של קיץ. יין מהנה של מנות פתיחה ראשונות. יין שילווה אתכם נפלא במאכלי הסוכה, תמורה נפלאה למחיר.

על הבציר: בעקבות אחד האביבים החמים ביותר שנרשם עד כה, עם כמות משקעים מתחת לממוצע, הבציר החל מעט מאוחר מהרגיל. מספר ממטרי הגשם בינואר וטמפרטורות הקיץ הקרירות יחסית עם מעט תקופות חום קיצוניות, תרמו להבשלתו של הפרי בצורה אידיאלית.

הרכב זני: 79% גוורצטרמינר ו-21% ריזלינג.

אזורי גידול: המובחרים שבדרום מזרח אוסטרליה.

בציר2016.

אפיוןחצי יבש.

הבגרה: 5 חודשים במכלי נירוסטה.
אחוזי אלכוהול10%.

מחיר: ₪ 69.00.

כשר: לא.

פקק: הברגה מתכתי "מיכסובב"

יקב רוזמונט

קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות בע"מ

מייבאת ומשווקת מותגי יין בינלאומיים מהמובילים בעולם החל משנת 1994, כבית קטן למותגים גדולים

היובלים 30, הוד השרון

טלפון : 09-7411774

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top