חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות יקב BERONIA מ RIOJA ספרד יינות נפלאים ומומלצים לכבוד חגי תשרי

יקב BERONIA ברוניה, שוכן בעיירה אולאורי, שבריוחה אלטה (600 מטר מעל פני הים) ובבעלותו כ-200 דונם כרמים בהם גדלים זנים אופייניים לאזור: טמפריניו, גרנאש, מזואלו, ויורה, ו-גרציאנו. היקב מייצר יינות RIOJA ריוחה איכותיים במיוחד, נאמנים למורשת ולסגנון האזור משנת 1973 עם מחויבות עמוקה לחדשנות ולאיכות הסביבה. כרמי היקב, פרוסים לאורך עמק אברו ונהנים ממפגש האקלים האטלנטי הממוזג והאקלים הים-תיכוני החם. לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי, טעמתי עבורכם 3 יינות של יקב זה, המיובאים לארץ על ידי חברת "צרפת ישראל ליינות איכות בע"מ". היינות אינם כשרים. 

ברוניה ריוחה קריאנזה D.O CA. RIOJA
BERONIA RIOJA CRIANZA

רשמי טעימה שלי: באף, עשבוניות ואדמתיות, שזיף בשל, ודומדמניות ורמיזות מנטה. בפה,  יין רענן, עם גוף בינוני. טעמי דובדבן ופטל, עם נגיעות תיבול עשבוני, ורמיזות לעץ אלון. הסיומת פירותית נעימה וטעימה. 

תיאור היין על פי היקב: גוון דובדבן עמוק ובאף ניחוחות של פירות אדומים וארומות פרחוניות עם רמזים של מינרליות וקקאו. איזון מושלם של פירות וליקוריץ על החך עם רמזים של שוקולד וקפה וסיומת מתמשכת. יין בעל גוף בינוני ומרקם חלק, טעם פירותי, רענן ומאוזן וסיומת נעימה עם רמזים של שוקולד וקפה.

התיישנות בחביות: היין יושן ב"חביות ברוניה" משולבות עץ אלון אמריקאי וצרפתי, ( גוף החבית, העשוי עץ אלון אמריקאי, מעניק ליין ניחוחות וטעמי ווניל, ושני ראשי החבית, העשויים עץ אלון צרפתי, מעניקים לו את התיבול הייחודי.) למשך 12 חודשים.
הרכב זני: 88% טמפרניו, 10% גרנאש ו-2% מזואלו.
איזורי גידול: ריוחה אלטה.
בציר: 2010.
אפיון: יבש.
אחוזי אלכוהול: 13.5%.
מחיר: ₪79.00  ומספק תמורה מדהימה למחירו.

ברוניה ריוחה רזרבה D.O CA. RIOJA
BERONIA RIOJA RESERVA

רשמי טעימה שלי: באף, פרי יער שחור, נוגע בווניל רמיזות לקוקוס. עץ קלוי, טבק ושוקולד. בפה, גוף מלא. פירותי. מביא עמו טעמים של אוכמניות, עץ אלון, ווניל, וליקוריץ, הסיומת ארוכה פירותית מתובלת נוגעת בשוקולד ושוב בווניל.

תיאור היין על פי היקב: גוון אדום דובדבן עמוק עם שוליים חומים. אף שופע. מורכב ומפתה של פירות שחורים בשלים עם נגיעות קינמון וסיומת ארז. על החך, ליין מרקם חלק ורטיפתי, גוף מלא ואיזון מושלם של פירותיות ועץ. יין עשיר ורענן, עם רמזים של קקאו וטופי.

התיישנות בחביות: היין יושן ב"חביות ברוניה" למשך 20 – 18 חודשים.( גוף החבית, העשוי עץ אלון אמריקאי, מעניק ליין ניחוחות וטעמי ווניל, ושני ראשי החבית, העשויים עץ אלון צרפתי, מעניקים לו את התיבול הייחודי.) והתוצאה – ריוחה מודרני מלטף ומורכב בעל פוטנציאל יישון מעולה.
הרכב זני: 97% טמפרניו, 2% גרציאנו ו-1%מזואלו.
אזורי גידול: ריוחה אלטה.
בציר: 2009.
אפיון: יבש.
אחוזי אלכוהול: 14%.
מחיר: ₪129.00

ברוניה ריוחה גראן רזרבה D.O CA. RIOJA
BERONIA RIOJA GRAN RESERVA

רשמי טעימה שלי: טוב ונכון תעשו אם תישמעו להמלצת ההגשה ותמזגו את היין לדיקנטר טרם הגשה. באף, ארומות קלייה, טבק קופסת סיגר וחומץ בלסמי, רמיזות לעור ופרי יער כחול שחור. תיבול מפולפל, עשבוניות, דובדבן ושזיף בשל. בפה, פרי נוכח ועוצמתי. מרקם עשיר וקטיפתי. יין רב מבע. איזון נהדר בין פרי לנוכחות העץ. סיומת ארוכה וממושכת. 

רשמי טעימה מטעם היקב: גוון חום ערמוני עמוק. אף שופע במיוחד ומורכב מניחוחות פירות יבשים כגון תמרים ורמזים של שוקולד ותבלינים מתוקים המתקבלים מעץ אלון החבית הצרפתי. על החיך, היין עוצמתי עם מרקם קטיפתי ובשרני וטאנינים המעניקים ליין מבנה טוב, ומורכבות. יין שמפגין אופי. בעל גוף מלא אלגנטי ועוצמתי.

המלצת הגשה: נוכח שהייתו הממושכת בעץ, מומלץ למזוג את היין לדיקנטר טרם הגשתו.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 15-17C מעלות והוא ילווה נהדר מנות בשר אדום, גבינות בשלות וקינוחי שוקולד.

יין חלק וקטיפתי, מלא-גוף ובעל נוכחות, הממלא את החיך באצילות ואלגנטיות. הטאנינים הקטיפתיים מעניקים ליין מרקם חלק כמשי. היין יושן ב"חביות ברוניה" למשך 27 חודשים בסופם מתקבל יין מאוזן, מדויק, עגול, ארוך ונעים.
הרכב זני: 90% טמפרניו, ג5% רציאנו ו-5% מזואלו.
איזורי גידול: ריוחה אלטה.
בציר: 2005/2006.
אפיון: יבש.
אחוזי אלכוהול: 14%.
מחיר: ₪219.00.

BERONIA RIOJA

קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות בע"מ

מייבאת ומשווקת מותגי יין בינלאומיים מהמובילים בעולם החל משנת 1994, כבית קטן למותגים גדולים

היובלים 30, הוד השרון

טלפון : 09-7411774

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top