חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב לביא – ליקרים משגעים , טעימים, חנפנים, מתוקים, מחוזקים, שנעשים על ידי קצת יותר מאהבה

אתם שמכירים אותי, יודעים שיש לי אהבה ואני לגמרי לא רואה בזאת חולשה ליינות מתוקים, מחוזקים, עתירי אלכוהול ובאותה נשימה גם למשקאות האלכוהוליים המתוקים מחוזקים מקבוצת הליקרים. בפסטיבל היין SALUTE 2017 שהתקיים בסוף השבוע שעבר בתל-אביב, עמדה אחת הרבה יותר מעמדות הטעמה אחרות, צדה רבים מהמבקרים ומסתבר שלא רק אני אוהב אותם מתוקים ואיך לא משכרים. את 2 השותפים אשר בנטולילה ויואב גז, המייצרים באהבה רבה, את הליקרים המשגעים של יקב לביא מאז שנת 2004, הכרתי ופגשתי בהמון אירועי יין הרבה בזכותה של חברתי המקסימה שימרית נחמיאס שלאורך שנים ליוותה ושיווקה את מוצרי היקב. ולפיכך, בכל מפגש שכזה, היה לי העונג להיחשף ולהכיר ולטעום לא פעם מוצר חדש מה שמעיד ומלמד יותר מכל על חזונם של שני השותפים לייצר ליקרים עשירים ואיכותיים תוך שהם מתנסים על ציר הזמן במנעד רחב טעים ועשיר של טעמים.

יקב לביא ממוקם בלב גוש עציון, אזור משופע בהיסטוריה ומוקד תיירותי מלהיב. היקב התחיל את פעילותו בעשיית יין בוטיק איכותי. במהלך השנים, יקב לביא התמחה בייצור ליקרים משובחים אשר הובילו את המותג "LAVIE" למקום מכובד בשוק הישראלי וכן במספר רב של מדינות בעולם. הליקרים של יקב לביא, משווקים כיום במאות חנויות ברחבי הארץ, בארה"ב, אירופה ודרום אמריקה.

אם אתם אוהבים משקאות ליקר מתוקים לא תוכלו שלא להרשות לעצמכם לנסות ולטעום מהכול וכשאני אומר הכול זה ליקר שוקולד מריר, וזה ליקר שוקולד מנטה, וזה ליקר דובדבנים, וזה ליקר שקדים, וזה ליקר שוקולד תפוז בסגנון SABRA וזה ליקר דבש, וזה ליקר אספרסו בסגנון KHALUA וזה ליקר שוקולד ואגוזי לוז וזה ליקר שוקולד לבן וליקר שוקולד חלב וליקר ריבת חלב וליקר קפה וחלב וליקר קוקוס, ויש עוד כמה שאני בטוח ששכחתי, אבל בפסטיבל בשבוע שעבר נזכרתי בליקר האוכמניות CRÈME DE CASSIS ואז טעמתי את ליקר התאנים הנקרא פיגרו ואני נשבע שבקסמו נשביתי.

הפעם, אכתוב לכם על ליקר האוכמניות שזוגתי החליטה לשלול ממני את הבעלות עליו והיא מטפטפת אותו לאורחים על כדורי גלידת הווניל וגם אמרה לי "שאם יישאר קצת, אני רוצה לנסות את זה גם על עוגת הגבינה שאני מכינה לשבועות"…!

הליקר עשוי מ- 100% פרי אוכמניות טבעי עם הארומות והטעמים החמצמצים המאפיינים את הפרי. המשקה עובר תהליך של תסיסה טבעית, בסיום התסיסה הפרי ממשיך השריה בנוזל התסיסה במשך 3 חודשים למיצוי אופטימאלי של חומרי הצבע הארומה והטעם הטבעיים של הפרי. התוצאה הנה שילוב מרתק של מרקם עדין, צבע כחול סגול כהה ועמוק, חמצמצות טבעית מאוזנת המתיקות חנפנית נעימה מלטפת ולא משתלטת נוגעת בסוג של חריפות מעודנת ומעקצצת קלות. חשוב להדגיש שהליקר אינו מכיל חומרים משמרים, חומרי טעם וריח מלאכותיים ואו צבעי מאכל ומה שאתם טועמים זה נטו מוצר אמיתי חף ממצג שווא והטעיית החושים והטעם האופייני של הפרי נשמר בקפדנות בתהליך הייצור הנעשה בטמפרטורות נמוכות בלבד. ת ע נ ו ג !

אלכוהול: 15%

מחיר לצרכן: כ- 70 ש"ח לבקבוק של: 500 מל"ל.

היקב מציע סיור טעימות חוויתי:

הכולל, סיור קצר סביב שלבי הייצור השונים, הדרכה מסודרת על תולדות היקב ותהליך ייצור הליקרים ועוד שלל הפתעות. את הסיור תקנחו בסבב טעימות מפנק ממגוון הליקרים הרחב של היקב. הסיור הינו ללא תשלום!, אך מותנה במינימום של 10 משתתפים בוגרים בני 18+ וניתן להביא גם ילדים. בתום הסיור ניתן לרכוש ממגוון ליקרים. רק חשוב, שתתאמו מראש טלפונית סיור.

כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ הרב רובין לימות השנה בלבד כשר לפסח למהדרין ללא חשש קטניות בהשגחת הר אבא שאול

יקב לביא

"קצת יותר מאהבה"

פארק תעשיות גוש עציון

029931238

[email protected]

אשר בנטולילה: 054-422-0599  •  יואב גז – 054-804-3670  •  [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top