חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

xoxo תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל !

xoxo תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל צלם אנטולי מיכאלו (1) (Large)

xoxo, תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל, תתקיים בתחילת חודש מרץ בתל אביב ותכלול עשרות מותגים שונים מכל רחבי הגלובוס, דוכנים, אקססוריז, אורחים מכל רחבי העולם ועוד המון חידושים. ב- "xoxo" יציגו מיטב החברות ויבואניות האלכוהול מותגי קוניאק ותיקים וידועים לצד מותגים חדשים ומהדורות מיוחדות שהובאו במיוחד עבור התערוכה. בנוסף, יגיעו מומחים מהארץ ומחו"ל, יוצעו טעימות מבקבוקים נדירים, יימכרו גאדג'טים וכלים ייעודיים ועוד ועוד.

זו השנה הראשונה  שמתקיימת בישראל תערוכת קוניאק, שמרכזת תחת קורת גג אחת את כל החידושים בתחום ומאפשרת טעימה של עשרות מותגים שונים.

xoxo תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל צלם אנטולי מיכאלו (3) (Large)התערוכה תיפתח בחלל של מתחם הלורנס ביפו ותתפרס על פני יומיים, בין ה- 1-2 במרץ 2017.

במחיר של 135 ₪ ברכישה במקום (110 ₪ רכישה מוקדמת ו-90 ₪ לחברי מועדון איש הענבים ומועדון זמן אמיתי), יקבל כל אורח שלושה קופוני טעימות.

כך יוכל לעבור ממציג למציג ולבחור את הקוניאק המועדף עליו. כל טעימה נוספת תהיה במחיר סמלי לכוס (40 ₪ כוס אחת, 70 ₪ שתי כוסות, 100 ₪ לשלוש כוסות).

xoxo תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל צלם אנטולי מיכאלו (2) (Large)תערוכת XOXO, בחסות ובעלות של "איש הענבים" ובית הספר לבר-מנים "זמן אמיתי".

לדברי  שחף טל מנכ"ל "זמן אמיתי":  "קיסר המשקאות" הקוניאק – יורד אל העם והופך נגיש יותר ויותר בשנים האחרונות. חברות האלכוהול מדווחות על גידול במכירות הקוניאק בשל רפורמת המס שפקדה את הענף לאחרונה ובמקביל טרנדים עולמיים מנגישים את מותגי הקוניאק השונים לכל הקהלים.  בתי הקוניאק הגדולים הבינו כי ניתן לשים את מסורת שתיית הקוניאק בכוס הסניפטר היוקרתית בצד ולאפשר למשקה האיכותי הזה להיכנס לקוקטיילים, לדללו בתוספת קלה ולקרר אותו עם קרח.  כיום הכל מותר ואין חוקים או הגבלות על השתייה. גם בתערוכה הזו רצינו לחשוף את הקהל הרחב ולא רק את חובבי המשקה לעולם הקוניאק המתפתח והמרתק".

לינק להרשמה 

 XOXO   תערוכת הקוניאק הראשונה בישראל

גלריה לורנס, הצורפים 18 יפו העתיקה

1-2.3.2017

בין השעות 18:00-00:00

צילומים: אנטולי מיכאלו

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top