חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב BRAVDO כרמי יוסף ממליץ על שרדונה 2015 ורוזה 2014 לכבוד חג השבועות וימי הקיץ החמים שבפתח! ואיזה יופי של יינות אלה!

יקב כרמי יוסף BRAVDO, שהוקם ב2001, הוא יקב היושב בלב כרמיו, ליד הישוב כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. כל מגוון יינות היקב מופקים מענבים הגדלים בכרמים הסובבים את היקב Estate Winery. יינות BRAVDO, הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב. לכבוד חג השבועות וימי הקיץ החמים שבפתח, אין כמו יינות לבנים וסמוקים לצנן את החום ולרענן את הנפש. היינות של יקב ברבדו כרמי יוסף, מעניקים חווית שתייה שופעת ארומות, טעימה, מהנה, נעימה, ובהחלט יותר משוות תמורה.

BRAVDO כרמי יוסף – שרדונה  2015

היין עשוי מ- 100% ענבי שרדונה.

רשמי טעימה שלי: באף, חמאתיות נוכחת, נוגעת בעץ אלון איכותי, חומציות נפלאה תומכת גוו ומאוזנת להפליא. הגוף בינוני נוטה למלא. זהו יין  אקספרסיבי עשוי היטב, עם מאפיינים זניים ברורים. לבטח יישא חן בעיני חובבי ז'אנר השרדונה "העצי" בניגוד לשרדונה ה- UNOKED. אישית מאוד אהבתי ומאוד התחברתי ליין.

על היין: בעל גוון זהוב עמוק וצלול. ארומת פרי עוצמתית, אננס, אשכולית, פירות טרופים וניחוח וניל עדין. היין בעל חומציות קלה מאוזנת גוף וטנינים רכים.  היין צפוי להתפתח היטב בבקבוק במהלך שלוש עד שש שנים.

תהליך הכנת היין:

היין יוצר בתהליך ייחודי המשלב חקלאות אינטנסיבית בכרם ושיטת ויניפיקציה המביאה למקסימום את ארומת פרי השרדונה. ענבי השרדונה מכרם היקב עברו טיפול בעקת מים לפני הבציר להעצמת ארומת הפרי, טיפול הניתן לכל ענבי היקב. מיץ הענבים צונן במהירות בטמפרטורה נמוכה ועבר הליך שיקוע של 24 שעות בקור להרחקת חלקיקים.

המיץ הצלול תסס כחודש תסיסה איטית וקרה במיכל נירוסטה עד לכ-9 אחוז אלכוהול ולאחר מכן שני שליש הועברו לחביות עץ אלון חדשות לסיום תסיסה כוהלית ומלולקטית תוך ערבוב משקע השמרים במשך שלשה חדשים (סורלי).

עם סיום התסיסה בוצע תהליך התיישנות על גבי השמרים למשך 3 חודשים. בתום התהליך מוזג היין מתהליך ה"סורלי" עם היין מהתסיסה הקרה. התוצאה היא יין בעל דגש פירותי וחמאתי כמיטב המסורת של יינות "ברבדו".

אלכוהול: 12.5%

מחיר : 90 שקלים

השרדונה של ברבדו זכה במדליות וציונים לשבח בתחרויות ברחבי העולם, וגם בתחרות הבינלאומית היוקרתית שרדונה דה מונד chardonnay du-monde, הנערכת מידי שנה בצרפת

BRAVDO כרמי יוסף רוזה 2014

BRAVDO רוזה 2014, עשוי מ 100% ענבי מרלו.

רשמי טעימה שלי: אם חיפשתם רוזה יבש, ונגיעות של מרירות, ומינראליות, עם מאפייני זהות זנית  "מרלואית" לא בטוח שמצאתם. ואם חיפשתם רוזה עם נגיעות באף של רמיזת פרי כייפית עדינה ומהנה לכיוון תות השדה, חמיצות טובה תומכת ומרעננת וגוף קל עד בינוני, ופרי טוב שמעשיר את חלל הפה, הרי לכם רוזה שכזה. לטעמי יין רוזה טוב נעים וטעים, שמכוון להיות Crowd Pleazer ומצליח לו.

היין פירותי ועשיר, בעל גוון וורוד מעודן.

הפרי נבצר בשעות הלילה. בתהליך הריסוק, התירוש בא במגע קצר של כשעתיים עם הקליפות, עד הסחיטה והפרדת הקליפות מהתירוש. לאחר תסיסה קצרה בטמפרטורה נמוכה, על מנת לשמר את טעמי הפרי והארומה,  התקבל ה- BRAVDO רוזה, יין שובה לב ומרענן.

BRAVDO רוזה 2014, מתאים מאוד לימי הקיץ החמים,זהו "יין שובב עם קריצה קלה ". הצבע, הטעמים, הארומה – מהווים  סיבה טובה להנאה צרופה!

אלכוהול: 13%

מחיר לבקבוק: 80 ש"ח

על היקב :

מן הכרם  –  לבקבוק, החל מהיכרות עמוקה עם כל חלקה וטיפול חקלאי מוקפד, ועד ליצירה של יינות איכותיים.

יקב ברבדו כרמי יוסף

כתובת המשרד: הנרקיס 22 כרמי יוסף 99797
מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

שיווק וקשרי לקוחות:
הדר אלרואי   050-2207022  לקוחות פרטיים ותיאום ביקורים ביקב.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top