חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביסטרו מצדה – תל אביב – פתוח 24/7 – והמנות גדולות והתמורה מלאה – כך גם הרגישה הבטן שלנו

זוגתי שתחייה ואני, הזמנו מקום במוצאי השבת האחרונה במקום שלא הכרנו עד עתה, "ביסטרו מצדה". המיקום שלו, מחבר את רחוב הירקון ואת שפת הים, והנוף נפלא ובהתאם. את הרכב, החנינו בדיזנגוף סנטר ואת הדרך ל"ביסטרו מצדה" עשינו ברגל ובהנאה על רחוב בוגרשוב עד בואכה לפינת הירקון. טוב עשינו, כי אחרי הארוחה, אם לא היינו צריכים ללכת קצת עד לרכב, להוריד קצת את הלחץ בחגורת המכנס, פשוט היינו "מתפוצצים". זיו המלצר שלנו אמר : "ערב טוב מר רובין, לי קוראים זיו ואני אהיה המלצר שלכם לערב"…הסתכלתי לעברו בחיוך ואמרתי, "חדל מגינוני הטקס, באנו לאכול". זיו אמר "אני מכיר אותך, מיקב ברבדו. נפגשנו כמה פעמים בטעימות יין ביקב". ומרגע זה, ידעתי שאני מסודר. רבים מכם, שעוקבים אחרי כתבות סיקור המסעדות שלי יודעים שאצלנו בזוגיות המתכונת פשוטה. היא זוגתי צמחונית ועל הפיגורה שומרת ואני אוכל את כל השאר וגם את מה שנשאר אוכל ואוכל כאילו אין מחר.

פתחנו במנת אנטיפסטי 49 ש"ח. שהייתה מורכבת מירקות העונה אפויים בתנור, לצד מנת כרובית צלויה על מצע טחינה, יוגורט וכמון.39 ש"ח.

לצד מנת חציל שרוף באש 42 ש"ח. מוגש על מצע לבנה כבשים רסק עגבניות ושום אפוי.

הגיע גם מקל פוקאצ'ה אפוי במקום עם שמן זית, בלסמי ורסק עגבניות. מנות הפתיחה היו גדולות, טריות, עשירות, צבעוניות, וניכר שיצאו את התנור דקות אחדות קודם לכן, הכול חם וטוב וסופר משביע. היא שתתה סודה עם ליקר בנדיקט ואני הזמנתי קוקטייל מבוסס קמפרי. כשנכנסנו, צדה את עיננו מנת שניצל אימתנית בגודלה, שהוגשה באותו רגע לאחד השולחנות ומיד הפטרתי לזוגתי, "אני מזמין כזה" אבל זיו המלצר אמר "תעזוב. זה שניצל. תן לי לפנק אותך במנה נפלאה".

זיו נתן לי "להרגיש בטוח" ואמרתי לו אני סומך עליך, אתה מזמין.

זיו המליץ עבורי למנה עיקרית על "כבדי עוף במייפל" 64 ש"ח, לצד תוספת פירה חם וטוב. השילוב של כבד עוף עם מייפל מתוק ועם פירה תפוחי אדמה, מביא לידי ביטוי את המושג "אוכל מנחם" ומנת הכבדים הייתה גדושה בכבדים לצד פטריות חתוכות והכול טבול ברוטב מתקתק שלא מאפשר לך לאכול יותר מדי, אבל עשוי בדיוק בכדי להוסיף למנה ולטעמיה ולא להכביד על הסועד.

סלט הקיסר 48 ש"ח. אצל זוגתי היווה עבורה את המנה העיקרית והוא כלל חסות, עגבניות שרי גרידת גבינת פרמזן ורוטב קיסר ועל הקרוטונים היא וויתרה. הוספנו כוס גדולה של מיץ אשכולית אדומה וזוגתי בקשה לסיים את המלחמה בכוס תה יסמין חם ומהביל. ואילו אני עבדכם שואל את המלצר זיו, תגיד, יש משהו לקינוח עם קצפת"? וזיו עונה, יש לנו בדיוק את מנת הקינוח עבורך קוראים לה "עוגת גבינה ניו-יורקית" 42 ש"ח, והיא נאפית כאן, עם גבינה טובה וקרם פרש חמצמץ פירות יער וקרמבל אפוי. נהדר.

השבעתי את זיו שכל המנות הגדולות והמרשימות שהגיעו אצל שולחננו, לא נוצרו במיוחד או הוגדלו במיוחד כדי להרשים אותי וזיו הבטיח שהמטבח והמקום הפועלים 24 שעות ביממה ו- 7 ימים בשבוע, פועלים ללא ליאות, כדי להשביע את רעבונו של כל סועד ולהוציא אותו מכאן שבע ומרוצה. אנחנו, שייכים ללקוחות השבעים ולמאוד מרוצים.

ביסטרו מצדה לאחרונה הישתדרג, עבר "מתיחת פנים", והינו בית אוכל ומשקאות ישראלי, המציע תפריטים מגוונים לכל שעות היממה.

המיקום המצוין (גן לונדון, בוגרשוב פינת הירקון, המשקיף על חוף הים הקסום של תל אביב), עיצוב נעים ומזמין (באחריותו של המעצב דן טרוים) וכמובן האוכל הטרי המשלב חומרי גלם איכותיים עם פשטות ותמורה מלאה, בהנחייתו של השף המוכשר שוקי פרג' .

התפריט  שביסטרו מצדה מציע הוא בסגנון ישראלי אמיתי – ארוחות בוקר מפנקות (מוגשות עד השעה 12:00), דגים טריים, סלטים, בשרים שמיושנים במקום, פסטות טריות , קינוחים המיוצרים בקונדיטוריה של מצדה ותפריט יינות ואלכוהול עשיר.

במקום ניתן לשבת בשולחנות זוגיים הפרוסים מול הים ועד לשולחנות שיתופיים שיכולים לשמש לאירועים.

ב"ביסטרו מצדה" אתכם לקחת חלק בחוויית טעימות מקומית, באווירה חמה וייחודית, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

בין השעות 12:00-17:00 אף מוצעים ארוחות עסקיות במחירים משתלמים במיוחד!

מומלץ להזמין מקום מראש

טלפון – 03-5103353, הירקון 83 ת"א 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top