חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היינקן , בירת הפרימיום מספר 1 בעולם ובישראל, משיקה את מהדורת CITY EDITION בקבוקים בעיצוב מיוחד עם שמות של ערים מובילות בעולם: ניו יורק, פריז, לונדון, שנחאי, ריו דה ז'נרו ,ברלין ותל אביב המהדורה תלווה בקמפיין גלובלי תחת המסר open your city

לדברי ניר גל מנהל שיווק חטיבת הבירות בחברת טמפו, מהדורת ה-cities מסמלת את תפיסת העולם של היינקן  הקוראת לקהל לקוחותיה להפיק את המקסימום מהעיר שבה הם חיים  וכמו כן בכל מקום בעולם שבו הם נמצאים. הפעילות הגלובלית מלווה במארז החדשני  כשהעיר 'תל אביב'  זוכה לכבוד מצד חברת  היינקן העולמית ומוטבעת על הבקבוק האייקוני של היינקן לצד ערים מובילות אחרות בעולם.

אודות היינקן ®

מותג היינקן ®, שנושא את שם משפחתו של המייסד – היינקן – זמין כמעט בכל מדינה על פני הגלובוס/ היינקן מובילה כיום את שוק בירות הסופר פרימיום בישראל עם נתח שוק של כ 10% בשוק החם.

טמפו, יבואנית היינקן בישראל, ממשיכה להחדיר חידושים לשוק הבירה בישראל ובחודש ספטמבר תשיק החברה במהדורה מוגבלת, אשר תימכר ביותר ממאה מדינות בעולם במקביל, את היינקן CITY EDITION.  מדובר בבקבוקים בעיצוב מיוחד עם שמות ערים המובילות בעולם ביניהן: ניו יורק, פריז, לונדון, שנחאי, ריו דה ז'נרו ותל אביב. הבקבוקים ימכרו בגודל 330  מ"ל וישווקו ברשתות השיווק בבודדים ובמארזי שישייה.

העיצוב החדש הכולל שינויים קטנים ואנטיליגנטים בעיצוב הבקבוק המלווים בכוכב האדום והטבעת העיר הנבחרת.

הערים שנבחרו על ידי חברת היינקן הן סביבתו הטבעית של איש העולם הגדול, הן מעוררות השראה לפרוץ גבולות ולחוות את החיים. במיוחד לישראל, נוספה העיר תל אביב, הידועה כעיר ללא הפסקה, הטומנת בה אינסוף חוויות.

המהדורה המיוחדת מלווה בקמפיין עולמי אשר מעורר השראה באנשי העולם הגדול לצאת מאזור הנוחות שלהם. שכן, אפילו בעיר שלהם שהם מכירים, אפשר להיות מופתעים  ולהיחשף לחוויות  לא שגרתיות, חדשות, מרגשות וחדשות.

לצפייה בסרט הפרסומת של הקמפיין העולמי:

https://www.youtube.com/watch?v=OUlCqKghdic

 המארז המיוחד יימכר בישראל בשוק החם במחיר של 54 ₪ לשישייה (מחיר מומלץ).

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top