חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין, זה כן לילדים. סיפורי אגדות קסומים לילדים "'שירת הענבים, סוד הכרם הפרא".

רקפת שמעון, הוציאה עד כה, שני ספרי אגדה ראשונים לילדים, מפרי עטה. וכשמדובר על ילדים, ליבי נמס. וכשרקפת כותבת על יין וילדים, אני משתוקק לקרוא, לטעום מהספר, להקריא לילדי ולחבק אותו חזק לליבי כשהוא שוכב במיטה מאזין לידי. רקפת שמעון, בת עפולה ובוגרת תארים ראשון ושני מהטכניון, באה מעולמות התוכן העוסקים בשיווק ובמשאבי אנוש (מנהלת בכירה בארגונים עסקיים שונים בתעשייה). עולמות אלו טומנים בחובם לא מעט סיפורים בהם המציאות עולה על כל דימיון. העבודה היצירתית מחד, והאירועים המושקעים במשפחה עם הרבה מעוף ודימיון מאידך, תרמו רבות ליצירת סדרה של סיפורי אגדות קסומים לילדים. הספר הראשון בסדרה הוא "פיסטוקי, הפיסטוק שרצה להישאר על העץ".
והספר השני שהגיע ממש בימים אלו לחנויות הספרים הוא "שירת הענבים, סוד הכרם הפראי".

רקפת מנסה בדרכים יצירתיות אבל מאד רלוונטיות להביא את הספר למודעות. היא מאמינה, שאת הקושי הרב בעיסוק בענף זה יש לפרוץ באופן יצירתי ותאמינו לי, להתחיל מילדים, זו ההתחלה הכי נכונה.

לשמחתה ניתנה לה האפשרות והזכות, להשתלב עם הספר במסגרת השקתו בפסטיבל "בין הכרמים" שהתקיים בקיץ ב"מרום גליל" לאור החיבור והקשר לנושא היין, אבל מזווית שונה לחלוטין ובחיבור לעולמם של הילדים.

שירת הענבים הינו סיפור אגדה קסום לילדים.

סדרת "פיסטוקי" – "שירת הענבים, סוד הכרם הפראי".

הספר עוסק בבקבוקי יין עתיקים הלבושים בלבוש מיוחד ואשר מתגלים בביתה של סבתא בלה. נוי ועדן מתארחות בבית סבתן, סבתא בלה, ועתידות לגלות קסם עתיק שעובר במשפחה מדור לדור.
בעודן מתארגנות לשנת הלילה, הן שומעות מנגינה שמדירה שינה מעיניהן, ותרות אחר מקורה.
בעזרת סבתא ומשחק "חם-קר", הן מגלות בקבוקי יין עתיקים, קסומים ומיוחדים הלבושים בבגדי חתן וכלה…
שירת סרנדה חרישית הבוקעת בשעת לילה, חושפת את הסוד הקסום… מנקודה זו מתפתחת עלילה מקורית ומרתקת המספרת על אודות בקבוקי היין ומקורם, ומעט היסטוריה משפחתית.

בסוף הספר מצורפת מתנה קסומה לילדים, סימניות מיוחדות בצורת בקבוקים לבושים, שעליהן הילדים יכולים להוסיף את שמם.

רקפת מבטיחה שהספר השלישי בסדרה כבר בקנה וגם ספרים נוספים בדרך ולא רק לילדים…

קישור לסרטון אודות הספר והסיפור ביו טיוב –

http://www.youtube.com/watch?v=pkWsp0zTa-M

את הספר ניתן לרכוש בחנויות הספרים ברחבי הארץ ובמחירי מבצע באתרים המקוונים של צומת ספרים וסטימצקי וכן דרך אתר הוצאת אופיר ביכורים.

מחירו המלא של  הספר: 59 ש"ח.

ניתן ליצור קשר עם רקפת במייל: [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top