חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל משיק סירה 2017 מסדרת הרי גליל ו- מירון 2015 מסדרת יינות הדגל, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילו אנשי היקב את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. הם פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב להם לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה. הטבע והאדמה הנם סלע קיומם ומתבקש מהם באופן טבעי לעשות הכול כדי לשמור עליהם חיים ובריאים לאורך זמן. יקב הרי גליל חרט על דגלו להוביל את חזון הבר קיימא בכרמים, ביקב ובמפגש משוחרר עם הלקוח והם מזמינים אתכם להצטרך אליהם למסע מרתק וקרוב לטבע. יקב הרי גליל משיק סירה 2017 ו- מירון 2015 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

יקב הרי גליל סירה 2017

רשמי טעימה שלי: אף מציג גרגרי יער כהים, עם רמזים לתבלין טוב ושחור. פלפל. יין מפתיע לטובה בתמונת המחיר הזו. עשיר, צבע סגול כהה בכוס, עם טעמים גדולים של גרגרים כהים, ותווים מלוחים של פלפל וזית. החך מוביל פרי עם מרקם רך. התמדה טובה. גוף בינוני. רעננות טובה המציגה את הטעמים הטובים של סירה.

סוג: יין אדום יבש

אזור גידול: הרי הגליל העליון

הרכב זני: סירה

סגנון: יין זני צעיר בעל צבע סגול עמוק, עשיר בארומות של שזיף שחור, דובדבן בשל וקרם דה קסיס, ברקע רמזים למנטה וטבק. ליין גוף בינוני- מלא וסיומת נעימה וארוכה.

תהליך הייצור: 7-14 ימי תסיסה במיכלי נירוסטה. תסיסה מלולאקטית וששה חודשי יישון במכלי נירוסטה לשימור האופי הפירותי של היין.

הבציר: החורף שקדם לעונת הגידול היה שחון בגשמים אך הטמפרטורות סיפקו את דרישות הקור הנדרשות לגפנים .
ההתעוררות הייתה טובה ובתזמון הממוצע לאורך השנים האחרונות. עונת ההבשלה הייתה בתנאי מזג אויר מתונים חוץ משבוע אחד חם במיוחד .
בציר 2017 היה מהקצרים שידע יקב הרי גליל והתבצע ב- 10 שבועות. האיכויות מסתמנות כטובות במיוחד .

נתונים אנליטיים:

אלכוהול 15%
חומצה (גר/ל) 5.5
pH 3.61
מתיקות יבש

אחסון ויישון: יש לאחסן במקום קריר וחשוך. בתנאי אחסון נאותים, היין ישמר היטב במשך שנתיים עד ארבע שנים ממועד הבציר.

טמפרטורת הגשה: מומלץ להגיש בטמפרטורה של כ-18C מעלות צלזיוס.

כשר: כן

מחיר מומלץ לצרכן: כ38 ₪.

יקב הרי גליל מירון 2015

רשמי טעימה שלי: צבע סגול עז, שוליים בוהקים. על האף, ניחוחות של אוכמניות ושזיפים עם רמיזות לווניל. בפה, גוף מלא. טאנינים גבוהים. מאוזן היטב בחומציות. פרי עשיר. על החיך, עסיסיות של פרי נהדר, בשרני. "ריבתי", מרקם רך, מציג טעם פרי שחור, עם מגע פטל ותאנים מובנים. סיומת טובה ומתמשכת. יופי של יין.

סוג: יין אדום יבש

אזור גידול: הרי הגליל העליון

הרכב זני:  87% סירה, 13% פטי ורדו

סגנון: ליין צבע סגול עמוק בוהק, בעל גוף מלא, מרקם קטיפתי וסיומת ארוכה ואלגנטית. המירון עשיר בניחוחות של אוכמניות, דובדבן שחור וריבת פטל, המלווים בארומות של שוקולד ותבלין ציפורן.

תהליך הייצור: 14-21 ימי תסיסה "על הקליפות" בכ-30 מעלות. תסיסה מלולאקטית מלאה ו-16 חודשי יישון בחביות עץ אלון צרפתי.

הבציר:  החורף של 2015 החל בגשמים כבדים, אך בסוף העונה הגשמים פחתו וכמות המשקים הייתה נמוכה מהממוצע השנתי. הגפנים התעוררו לקרקע רטובה. האביב החל עם טמפרטורות מתונות וצימוח מיטבי לייצור יין איכותי. בתחילת אוגוסט הטמפרטורות הגיעו לשיא הדומה לשנת 2010 ובספטמבר שברנו שיאיי חום היסטוריים- סופת חול שהגיע מהמזרח צבעה את הכרמים בצהוב ומיד אחרי רוחות וגשם שטפו הכל. אירועים אלה היוו אתגר ודרשו הירתמות של כלל הצוות שהתגייס עם חיוך ורוח חיובית כולל הכורמים, הבוצרים, אנשי היצור והייננים. למרות העונה הקיצונית האיכויות היינות טובים מאוד.         

נתונים אנליטיים:

אלכוהול             15%

חומצה (גר/ל)   6.1

pH                   3.5

 מתיקות             יבש

אחסון ויישון: יש לאחסן במקום קריר וחשוך. בתנאי אחסון נאותים, היין ישמר    היטב במשך שבע שנים ויותר ממועד הבציר.

טמפרטורת הגשה: מומלץ להגיש בטמפרטורה של כ-18 מעלות צלזיוס

תחרויות, מדליות ופרסים:   מדליות זהב בתחרויות les citadelles du Vin 2018  ו challenge international du Vin 2018 הצרפתיות; מדליית כסף בתחרות selections mondiales dez vins 2018  הקנדית.

כשר: כן

מחיר מומלץ לצרכן: כ90 ₪.

יקב הרי גליל

 קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04-6868740 פקס 04-6868506

קרדיט צילום: חגית גורן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top