חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

TEQUILA PATRON BARREL SELECT השגחת כשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל. שיוצר במהדורה ייחודית, בלעדית, לרגל 70 שנה לעצמאות ישראל !

אורח בישראל .ANTONIO RODRIGUEZ C המשמש בתפקיד הבכיר של DIRECTOR DE PRODUCCION אצל יצרן מותג הטקילה המפורסם PATRON SPIRITS MEXICO
פטרון דיסטילרס, גואדלחארה, חליסקו, מקסיקו. שבבעלות פטרון ספיריטס קומפני לאס וגאס ארה"ב. הגעתו לישראל הייתה לכבוד השקת טקילה פטרון אנייחו TEQUILA PATRON ANEJO שהנה טקילה מיושנת, מזוקקת מ- 100% אגבה כחולה. מדובר במשקה אלכוהולי בחוזק של 40% בהשגחת כשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל. שיוצר במהדורה ייחודית, בלעדית, לרגל 70 שנה לעצמאות ישראל PATRON BARREL SELECT הטקילה הזו יושנה בחביות עץ אלון צרפתי מלימוזין. הייתה לי הזכות לטעום את הטקילה הייחודית, לצד טקילות נוספות, לשמוע ללמוד ולהאזין להסבריו של האורח כשלצידו ידידי טל גנץ המאסטר לאלכוהול שחידד והעשיר את ידע הנוכחים. זכות גדולה יותר הייתה עבורי לזכות בחתימת הקדשה אישית של .ANTONIO RODRIGUEZ C על בקבוק שקבלתי ממהדורה ייחודית וחגיגית זו כשהבקבוק שלי מציין בדיוק את ייחודיותו ואת מקורו מחבית BARREL NUMBER 5 ו-בקבוק BOTTLE NUMBER 268 מתוך 360 וזה לגמרי הופך את הבקבוק למהדורת אספנים של ממש. פטרון הוא מותג יוקרתי אולטרה פרימיום של טקילה המיוצר במקסיקו ומשווק בבקבוקי זכוכית ממוספרים שנעשים בעבודת יד. כל בקבוקי הסדרה מיוצרים מזכוכית ממוחזרת באופן ידני ונחתמים בפקק שעם, בדומה ליין. הייצור החל בשנת 1989, על ידי ג'ון פול דג'וריה ומרטין קראולי. מטה החברה יושב בלאס וגאס, נבדה ארצות הברית. רבים מחשיבים את הטקילה של החברה לטובה בעולם.

          חיוך של שמחה על פניו של האורח בעת ההקדשה האישית שרשם לי על הבקבוק הייחודי

היבואן בישראל י.ד. עסקים סיפר כי שוק צריכת הטקילה פטרון בישראל שימו לב, הוא השני בעולם אחרי השוק האמריקאי ומסתבר שצרכני האלכוהול בישראל יודעים את מה שהם כל כך אוהבים. אולי ודווקא בשל כך ולבטח לרגל חגיגות העצמאות ה- 70 של מדינת ישראל, החליטו יצרני הטקילה פטרון לייצר מהדורת חג בלעדית וייחודית נטו לשוק הישראלי ואף כיבדו את המאורע בהגעתו לישראל של .ANTONIO RODRIGUEZ C המשמש בתפקיד הבכיר של DIRECTOR DE PRODUCCION

http://www.planetahedonista.com

AGAVE לפטרון יש מערכת יחסים ארוכה בשנים קשורה חוזית עם המגדלים הכי נחשבים של הצמח המשמש לייצור הטקילה והמבטיחה איכות מירבית וכמותית לשנים קדימה. ריבוי ספקים, מאפשר לפטרון לבחור את הסחורה הכי מובחרת עם זכות ראשונים. לוקח כ- 6-7 שנים לצמח האגבה לפתח את כמות הסוכרים הפנימית הנדרשת לעשיית הפטרון. פטרון מעסיקה צוות של אגרונומים המשתפים פעולה בצמוד למגדלים בכדי להבטיח את האיכויות הנדרשות. תכולת הסוכר הגבוהה באגבה תורמת לטעם ולארומה הייחודית של הטקילה. מצמח האגבה מופשטת העלווה ונשאר רק ה"ראש" הנקרא PINAS. הקוטף המיומן של צמח האגבה נקרא JIMADOR ובמקצועיותו הרבה הוא מסוגל לבצור 8 טונות של אגבה ב- 8 שעות.

תהליך ייצור הטקילה :

בחירת האגבה AGAVE –  שימוש אך ורק ב- 100% אגבה כחולה WEBER BLUE AGAVE

בישול COOKING האגבה – בתנורי לבנים.

מעיכת CRUSHING האגבה – שימוש באבן הריחיים ה- ROLLER וגם בשיטה המסורתית ה- TAHONA

תסיסה – מה – ROLLER וה- TAHONA MOSTO

 זיקוק – דוודי נחושת מותאמים במיוחד

בלנדים – ליצירת ה- SILVER PATRON

יישון – ליצירת ה-  PATRON REPOSADO וה – ANEJO PATRON

ביקבוק – ידני

4 מקצים של טעימה הוכנו עבור כתבי היין והאלכוהול וכולם של TEQUILA PATRON.

SILVER PATRON TEQUILA

מראה בהיר צלול בגוון כסוף. ארומה הנותנת תחושה מדומה של אלכוהול לא גבוה. אגבה מתוקה. רמזים פירותיים ללימון, קליפת ליים, בננה, תפוח ירוק, אשכולית, שבקע ספייסיות של פלפל שחור. טעם רך מעודן מתקתק, אגבה טרייה, דלעת מבושלת, לימון, גרידת לימון ותפוז ושוב פלפל שחור. סיומת ארוכה. אגבה טרייה, אגבה מבושלת.

TEQUILA PATRON REPOSADO

מראה בהיר צלול זהבהב. ארומה הנותנת תחושה מדומה של אלכוהול לא גבוה. אגבה טרייה, אגבה מבושלת, רמזים לתה לימון, אננס, אלון קל, נוכחות טאנית, מתקתקות, קרמל. טעם עדין, מתקתק, אגבה טרייה, עץ אלון קל, דבש, ווניל, רמזים ללימון ולטעמים פירותיים כמו אגס ותפוח ובננה. סיומת ארוכה, טאניות של עץ אלון, אגבה טרייה, ווניל קל, קרמל ופירות יבשים.

TEQUILA PATRON ANEJO

מראה בהיר צלול זהוב. ארומה הנותנת תחושה מדומה של אלכוהול לא גבוה. מתקתקות, אגבה מבושלת קלות, עץ, פירות יבשים קלויים, ווניל, משמש, אלון מתובל, קינמון. טעם רך, עשיר ומתקתק, אגבה מבושלת קלות, עץ, פירות יבשים קלויים, ווניל, דבש, פלפל שחור מתובל, אגס ותפוח. סיומת ארוכה, עצית, קמל, פירות יבשים, ווניל, אגבה מבושלת קלות.

TEQUILA PATRON BARREL SELECT

לטקילה זו, מאפיינים ארומטיים מתוקים. כמו של קוניאק וטעמים אינטנסיביים של פירות יבשים, צימוקים בהירים, נגיעות לימון ווניל. הרמיזות לנוכחות עץ, מאוד מאוזנות מול המתקתקות הארומטית. אבל בחינניות שמוציאה ומבליטה החוצה את האופי הייחודי של האגבה שממנה עשויה הטקילה ומעמידה אותה ככזו היוצאת דופן בטעמיה ובתחושות הנעימות שמגיעות ממנה טקילה שבהחלט ראויה לתת כבוד לרגל 70 שנה לעצמאות מדינת ישראל ולצרכני הטקילה בישראל במקום השני בעולם אחרי ארצות הברית.

TEQUILA PATRON

י.ד. עסקים

איתן 20, ראשון לציון 7570322

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top