חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טעימת יינות ועוד – בואו בפסח לבקר להתרשם ולטעום במרכז המבקרים – יקב בוטיק "בזלת הגולן"

פסח חג האביב, הכרמים מתחילים להתעורר משנת החורף. יקב "בזלת הגולן", יקב הבוטיק הראשון שנפתח בגולן- מזמין בחוה"מ פסח נופשים, מטיילים ואוהבי יין, לביקור במרכז המבקרים ולחוויה המשלבת בין סיפור האהבה למתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב.

הביקור ביקב כולל צפייה בסרטון, הסבר על היקב, היינות, טעימות יין ממבחר יינות היקב ועוד..

סוד קסמו של היין, טמון בשילוב בין טיפוח שתילים איכותיים של גפנים, באדמת הבזלת הפורייה והעשירה ומיקומם של הכרמים בצפון רמת הגולן, באזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאליים, המאפשרים מנות קור גבוהות המטיבים עם כרמי היין ומביאים לבצירים של ענבים איכותיים ולכן גם נבחר שם היקב בזלת הגולן כמחווה לאדמת הבזלת הקשה, המעניקה ייחודיות לטעם הענבים וליין, המיוצר בתהליכים טבעיים וקפדניים.

יקב בזלת הגולן מטפח 100 דונם של כרמי יין, הממוקמים בצפון רמת הגולן בגובה של 900 מטר מעל פני הים. הבציר העדין של ענבי היין, מתבצע באופן ידני תוך פיקוח מוקפד.

לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות עץ אלון, להשבחת הטעם והארומה. בתהליך הייצור נעשה שימוש בשיטות הכנת יין עתיקות, המשולבות עם טכנולוגיות חדשניות ומודרניות כשהמטרה הסופית היא לייצר יינות המאפיינים את היקב ואת אופי אדמת הבזלת מהגולן.

הקשר המשמעותי של היקב עם מיקומו ברמת הגולן, מתבטא בלוגו היקב, הטבעה של מטבע עתיק, שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות באתר גמלא ברמת הגולן, עליו דיוקנו של האל היווני דיוניסוס- אל היין והפריון.

כל יינות יקב "בזלת הגולן " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה, כשרות המועצה האזורית גולן, הרב ישי סמואל, בד"צ חרדים, בד"צ איגוד רבנים, כשרות בינ"ל OK.

בחנות היקב ניתן לרכוש מיינות היקב ושאר תוצרת הגולן.

מחיר: ביקור + טעימה – 25 ₪ לאדם.

שעות פתיחת מרכז המבקרים בחוה"מ בפסח:
ימי חוה"מ (1-4.4)- 09:00-17:00, ערב חג ראשון (30.3)- סגור, ערב חג שני (5.4)- 09:00-13:00,
חג ושבת (31.3/6-7.4)- סגור.

למידע ופרטים – 04-6965010, 052-8691292

יקב בזלת הגולן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top