חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום 1848 משיק SPECIAL OCCASION דור 6 פטיט סירה פטיט ורדו – 2014 For Two, דור 6 סירה ארגמן – 2014 Party Time – לכבוד פריחת האביב, שולחן הפסח וראשיתו של הקיץ – יקב 1848 זוכה "יקב הבוטיק הטוב בישראל", משיק סדרת יינות חדשה, במיתוג חדש עליו אמונים סטודנטים לפלנינג ועיצוב של "הבצפר"

ביקב 1848 ביקשו ליצור קונספט חדש, שלראשונה יתאים את היין לסוג האירוע של הצרכן. לשם כך בחר היקב  בשיתוף פעולה אסטרטגי  עם סטודנטים בקורס פלנינג וארט של הבצפר (בית הספר למקצועות הפרסום והדיגיטל) בקורס עיצוב פלנינג. לאחר עבודה ממושכת של מספר שנים בה למדו על השינויים הדרמטיים שהתרחשו בעולם הצרכנות והיין, בוגרי הבצפר יחד עם מחלקת הפיתוח של היקב פיתחו קונספט ייחודי – יין שמותאם לסוג האירוע. יינני היקב פיתחו בלנדים מיוחדים שיתאימו בדיוק לאופי וסוג האירוע וכך נולדה סדרת דור 6 הכוללת 3 בקבוקי יין. הכירו את הסדרה החגיגית של יקב 1848 שתעשה לכם "סטיילינג" לאירוע הבא. לכבוד חגיגות ה־ 170 שנה של מסורת יין  משפחתית,  SPECIAL OCCASION הסדרה החגיגית של יקב 1848 שתהפוך כל אירוע לאירוע בלתי נשכח. לכבוד חגיגות ה-170 שנה של מסורת יין משפחתית, יינני היקב שקדו רבות על הרכבת הבלנדים המיוחדים שיתאימו באופן מושלם לסוג האירוע. יינני היקב שקדו ולמדו במשך הזמן את דרישות הצרכנים והתאימו בלנדים מיוחדים המתאימים בדיוק לסוג ואופי האירוע.

יין למסיבה ? הכירו את דור 6 – PARTY TIME

ין לאירוע משפחתי? הכירו את דור 6 – FAMILY EVENTS

יין לערב רומנטי? הכירו את דור 6 –  FOR TWO

**בקרוב יושק בקבוק חדש – MOMENTS OF SUCCESS

סדרת היינות של דור 6 משלימה לכם את החוויה ברגעים הכי מיוחדים שלכם עם האנשים החשובים לכם.

יקב 1848 דור 6 פטיט סירה פטיט ורדו – 2014 For Two

רשמי טעימה שלי: צבע היין כהה ועמוק השוליים בוהקים. באף, פרי יער שחור ותיבול עשבוני ים תיכוני מוחשי. פה, עם אלגנטיות קטיפתית. עגלגלות. נוכחות פרי טוב, תיבול, חמיצות מאזנת וסיומת טובה.

תיאור היקב את היין: יין בגוון סגול עמוק מלא טעמים פרחוניים ועדינים, בעל גוף עגול ורך עם
סיומת מלטפת.
נתונים אנאליטיים:
צבע: אדום
אלכוהול: 13%
pH: 3.67
מתיקות: יבש
יישון בחבית: 16 חודשים
הרכב הזנים: פטיט סירה פטיט ורדו
על הכרם: מקור ענבי הפטיט סירה מהגליל התחתון. פסיפס ייחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים. ענבי הפטיט ורדו נבצרו ממורדות המזרחיים של הרי ירושלים בגובה של כ – 600 מטר.
אדמת הכרם מסוג "טרה רוסה" עם אבני בזלת.
על עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה" crusher " ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 22-24 מעלות. על מנת לשמר את אופי הפטיט סירה והפטיט ורדו כל אחד בנפחד. לאחר תום התסיסה המלולקאטית. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים שבסיומו התקבל יין שמחזק את ה ביחד

כשרות: כן.

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

יקב 1848 דור 6 סירה ארגמן – 2014 Party Time

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום נוטה לשחור עם שוליים בוהקים. באף, קלייה, פרחוניות סגלגלה, תיבול ופרי יער אדום ושחור. בפה, גוף בינוני נוטה למלא. פלפל שחור, פרי מרוכז, "עבה", תיבול ומתקתקות מרומזת. חמיצות טובה ומאזנת. סיומת ארוכה.

תיאור היקב את היין: יין עוצמתי, בעל גוון ארגמני חזק ומשופע בטעמים עזים ומתובלים.

נתונים אנאליטיים:

צבע: אדום

אלכוהול: 14.5%

pH: 3.74

חומצה כללית: 5.3

מתיקות: יבש

יישון בחבית: 16 חודשים

הרכב הזנים: סירה ארגמן

על הכרם: מקור ענבי הסירה והארגמן מאזור כפר תבור בגליל התחתון. פסיפס ייחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים, חשיפה טובה לאור, לילות קרירים ויבולים מתונים מאפשרים לגפן לבטא את מלוא הפוטנציאל הארומאטי.

על עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה" crusher " ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 22-24 מעלות על מנת לשמר את אופי הסירה והארגמן כל אחד בנפחד. לאחר תום התסיסה המלולאקטית היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 16 חודשים שבסיומו התקבל יין ייחודי, עוצמתי, מרוכז ומתובל.

כשרות: כן.

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

יקב הפרימיום 1848

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top