חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר-מאור ממליץ על 4 יינות מול 4 כוסות – הנדיב בלאן 2016, תמוז 2015, לילית 2015, סירה רנדזינה 2015, לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ

מדי שנה, פותח יקב בר-מאור את שעריו לקהל הרחב בשלושה סופי שבוע בימים שישי ושבת שלפני חג הפסח ומטעים את יינותיו והם נמכרים במקום, בהנחה של בין 15%-25%. הרבה עבודה נעשית במרכז המבקרים של היקב שבבנימינה ושינויי מבנה פנימיים, מתחילים להתכנס לכדי עובדה מוגמרת. חביות היין בנות ה-225 ליטר הולכות ועוזבות את היקב ואת מיקומן תופסות חביות בנות 400 ליטר. שנת מכירות טובה הייתה לו ליינן רמי בר מאור והוא גאה להצביע על שארית אחרונה של יינות בציר 2014 שעוד נותרו למכירה. הייתה לי זכות גדולה לפקוד את היקב בשבת הראשונה של אותם סופי שבוע טרום החג ולתפוס את רמי בסוג כזה של "אחד על אחד" כשהוא מטעים לי מכל יינותיו. אני אוהב את רמי. יש בו מן הידענות המקצוענית המפליגה שנחבאת בצילה של צניעותו של האיש שחף מגינוני כבוד וכל מניירה. הוא יסביר לכם על כל יין ויין, יענה לכל שאלה ברצינות תהומית, ויעלה חיוך קורן מאושר על פניו כשיראה וישמע מכם שאתם אוהבים ונהנים מהיין שלו. יקב בר מאור – ההתמקדות המחויבת מיקב שחורט על דגלו להביא מופע אמיתי של טרואר ועונת בציר הוביל לפני שלוש שנים לגדל ענבים אך ורק מתוך אזור היקב בקעת הנדיב, אזור היין הוותיק בישראל, ולהציג את יכולות האזור המבוססות על מי תהום, אדמת גיר ומנות קור בכדי להוציא יינות עם מינרליות ברמת שתיות גבוהה המתאימה לשתייה במזג האוויר של ישראל תוך התמקדות בזנים סירה, מרסלאן,קריניאן, מרלו, קברנה פרנק, סוביניון בלאן, שרדונה ועוד. תנו ביקור ביקב בסופי השבוע הקרובים. אם תירצו, תגידו שאני שלחתי אתכם. לכבוד יהיה זה לי. יקב בר מאור  ממליץ על 4 יינות מול 4 כוסות – הנדיב בלאן 2016, תמוז 2015, לילית 2015, סירה רנדזינה 2015, לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ. 

יקב בר מאור הנדיב בלאן 2016

רשמי טעימה שלי: צבעו זהוב צלול עם שוליים בוהקים. אף, קייצי, רענן, סימפטי ומלבב, נוגע במינראליות, פרי לבן, פרי טרופי והדרים, פריחה לבנה ונגיעות עשבוניות. פה, קל עד בינוני רחב. חמיצות טובה. חד, נקי, מדויק, מהוקצע ומאוזן היטב. סיומת נעימה.

הרכב זני: 85% שרדונה 15% סוביניון בלאן. הענבים מגיעים מבקעת הנדיב.

הענבים תססו בשיטת הסור-לי 12 חודש במיכלי נירוסטה.

תיאור היין על פי היקב: זהו בלנד לבן אזורי, עמוס פירותיות לצד מינרליות מרתקת עם סיומת מתקתקה. יין לגבינות מיושנות, סלטים, דגים ופירות ים.
שנת 2015 היוותה אתגר בלתי רגיל לייננים בעקבות סופת האבק ועומסי החום, היינות משנה זו לרוב הינם בעלי גוף רחב ומתיקות קלה.

אלכוהול: 13%

כשרות: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ש"ח.

יקב בר מאור תמוז 2015

רשמי טעימה שלי: זהו "יין המסעדות של היקב" צבעו אדום רובי עמוק, מעט סגלגל. שוליים בוהקים. באף, פרי אדום, תבליני ים תיכון ופרחים. בפה, תיבול ואדמתיות, מבנה ואלגנטיות. רכות ועגלגלות, והמון "ים תיכוניות". פרי נהדר. עומק. וסוג של נימה מינראלית. זהו יין של אוכל עם מקדם גסטרונומי גבוה. ולא לחינם הביקוש עליו במסעדות היסטרי.

הרכב היין: 85% מרסלאן 15% קריניאן, הענבים מגיעים מבקעת הנדיב.

תיאור היין על פי היקב:   זהו יין עשיר בארומות של פירות יער ליד בשומת פירותית נעימה ועשבי תיבול. יין המספק מנה יפה של פרי עם חיזור קל ורמת שתיות גבוהה תודות לחומצה טבעית מצוינת. יין אדום לקיץ עם ובלי אוכל.

היין נגיש כעת וימשיך להשתבח עוד שנים רבות.

רצוי לאפשר ליין להיפתח קמעה טרם שתייתו טמפרטורת הגשה מומלצת 16-18 מעלות.

התיישנות: היינות תססו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי ובנירוסטה למשך 12 חודשים ולבסוף אוחדו טרם הביקבוק.

אלכוהול: 14%

כשרות: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ש"ח.

יקב בר מאור לילית 2015

רשמי טעימה שלי: צבעו אדום כהה ועמוק עם רמיזה לגוונים סגלגלים ושוליים בוהקים. אף, ארומאטי נוגע בשוקולד ובפירות יער אדומים ושחורים רמיזה קלה לטבק וקלייה ואגוז מוסקט. הפה, מהוקצע. שופע בפרי. ממלא את החך. נקי, עגלגל, עם מתקתקות מרומזת. מגע קטיפתי. תבלינים. פלפל שחור. חומציות טובה ונוכחת. איזון. סיומת טובה.

הרכב היין: 67% קברנה סוביניון 33% סירה, הענבים ליין מגיעים מבקעת הנדיב.

תיאור היין על פי היקב: ליין יש גוף מלא, ניחוחות פרי טרי ובשל, מתיקות מעודנת ורצפת יער רטובה. יין אדום לבשר.

התיישנות: היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי 12 חודש.

אלכוהול: 14.5%

כשרות: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ש"ח.

יקב בר מאור סירה רנדזינה 2015

רשמי טעימה שלי: אפתח ואומר וגם כתבתי את זה בפייסבוק בעת ביקורי ביקב. "אם אתם מחפשים להכיר את המושג "טעים" ביין, תמצאו את זה בסירה של בר מאור". מכאן אמשיך ואכתוב שזה מיינות הסירה הכי כייפים והכי מהנים, שמסתובבים כאן בשוק היין המקומי. צבעו אדום עמוק. השוליים בוהקים. באף פרי יער שחור ואדום ותבלינים. מצאתי פה דובדבנים ושוקולד. בפה, מצאתי גוף מלא. עם עוצמת פרי ברורה ועשירה. נגישות מפתה. מאוד מהנה. רמיזה לסוג של מתקתקות קרמלית. ליטוש. אלגנטיות, מקצוענות של בנייה. סיומת ארוכה. וואו! איזה יין נפלא. לא פחות.

הרכב היין: 95% סירה 5% מרלו, הענבים מגיעים מבקעת הנדיב.

תיאור היין על פי היקב: יין עם גוף בינוני מלא, קטיפתי, רצפת יער ופטריות לצד פרי שחור ובשר מעושן עם סיומת של מתיקות עדינה. יין למגוון רחב מאוד של מאכלים וגם ללא אוכל לצידו.

התיישנות: היין התבגר בחביות עץ אלון צרפתי 400 ליטר למשך 12 חודשים.

אלכוהול: 14.5%

כשרות: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ש"ח.

יקב בר מאור

רמי בר מאור

[email protected]

054-4388894 / 077-3488894

12 Ha’melacha, Binyamina.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top