חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חג פסח שמח עם יינות "שקד" – שיראז "דרך ארץ" ו-גוורצטרמינר-ריזלינג כשר לפסח של המותג "בלו נאן"

חג שמח! חברת 'שקד' שמחה להציע שתי אפשרויות נהדרות ליין שמתאים לכל שולחן חג, למגוון מנות, לשתייה עם כל המשפחה. "דרך ארץ" שירז ו'בלו נאן' גוורצטרמינר-ריזלינג כשר לפסח. את היינות ניתן להשיג במחיר השווה לכל נפש, בחנויות היין וברשתות השיווק המובילות.

"בלו נאן" כשר לפסח! – מותג היין המיובא הנמכר ביותר בישראל

יינות בלו-נאן הם שם דבר בישראל. בשנה האחרונה נמכרו מעל מיליון בקבוקי בלו נאן בישראל ובתוך אלה גם בקבוקי הבלו נאן הכשרים, שהגיעו לארץ בדיוק בזמן כדי להנעים את ארוחת חג הפסח. בלו נאן כשר הוא יין לבן חצי-מתוק במהדורה מיוחדת – כשר לפסח ולכל ימות השנה.

היין עשוי מענבי גוורצטרמינר וריזלינג. הוא ארומטי עם ארומות מתוקות של ליצ'י ואפרסק, נהדר כאפריטיף ומומלץ במיוחד ללוות ארוחות בוקר, בראנצ'ים ומתאים במיוחד לאקלים הישראלי.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

"דרך ארץ" שיראז – ל-4 כוסות ויותר!
יינות ארץ ישראל נודעים באיכותם כבר מהעת העתיקה. גם כיום נטועים ברחבי הארץ כרמים איכותיים בכל רחבי הארץ ומהענבים האיכותיים הללו מייצרים את יינות "דרך ארץ" – קברנה סוביניון, אמרלד ריזלינג, מרלו שרדונה ושיראז.

"דרך ארץ" שיראז הופק מכרמים איכותיים בשפלת יהודה, הענבים ליין זה, נבצרו בלילה במטרה לשמר את הרעננות והיין עבר תסיסה מבוקרת במיכלי נירוסטה.

היין פירותי ורענן, עם צבע אדום שחור עמוק וארומות של תבלינים ופלפל שחור. יש לו גוף בינוני ומאוזן, עשיר בטעמי פרי בשל עם סיומת מענגת.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top