חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ברקן, היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות – משיק נראות חדשה ומשודרגת לתוויות סדרת 'רזרב' המוכרת והאהובה לקראת חג הפסח הקרב.

סדרת 'רזרב' של יקבי ברקן כוללת את היינות: קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה, אמרלד ריזלינג וגוורצטרמינר. סדרת יינות רזרב הינה סדרת יינות זניים המתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ומורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין.

יקבי ברקן קברנה סוביניון סדרת רזרב, בציר 2015

רשמי טעימה מטעם היקב: היין בעל גוף בינוני-מלא ובעל טאנינים מאוזנים ונעימים, אשר הולכים יד ביד עם טעמי הפרי האדום ונגיעות וניל וקינמון. ארומות של פירות אדומים בשלים כגון שזיפים ודובדבנים המלווים בנגיעות מנטה ועלי דפנה, פולי קפה ועץ אלון קלוי. הסיומת ארוכה ופירותית ומשווה הרגשה של יין נגיש המתאים לכל אירוע.

יקבי ברקן מרלו סדרת רזרב, בציר 2015

רשמי טעימה מטעם היקב: טאנינים מוצקים אך מאוזנים להפליא משווים ליין גוף בינוני-מלא אשר מוביל לסיומת ארוכה, פירותית ומתובלת. היין בעל ארומות של פירות אדומים ושחורים כגון תפוחים ודובדבנים עם נגיעות של טרגון וטימין מלוות בתיבול מתקתק של עץ אלון איכותי מתווספות למקבץ הארומות העשיר של יין זה. היין מתאים לכל אירוע וישתלב נהדר עם אוכל.

מחיר מומלץ לצרכן:  45 ₪.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, כשר לפסח.

יקבי ברקן

הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, עם מעל ל-360 מדליות לאורך השנים.
ברקן הוא היקב הישראלי גדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין.
ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר. צוות הייננים של היקב זכה 3 שנים ברציפות בתואר צוות הייננים הטוב בישראל בתחרות טרה וינו הבינלאומית.

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

יקבי ברקן

מרכז המבקרים כרם ברקן

טלפון: 08-9988788
אימייל: 
פקס: 08-9988778

צילום: אייל קרן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top