חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"Private Collection Glenmorangie "Spìos" המהדורה התשיעית Private edition no.9 של הסינגל מאלט המובחר Glenmorangie לשנת 2018 נחשפת!

יבואן היינות והאלכוהול  י.ד. עסקים (1986) בע"מ, השיק בשבוע שעבר בטעימה חגיגית את המהדורה התשיעית היוקרתית והמאוד מיוחדת, מסדרת ה- "Private Collection של Glenmorangie Spìos". 
הסינגל מאלט הראשון שמיושן במלואו בחביות שיפון אמריקאיות!
השם "Spìos" משמעותו "ספייס", תבלין בסקוטית גאלית. השם מגיע מהטעמים המתוחכמים של התבלינים כמו ציפורן, קינמון, אגוז מוסקט המשולבים עם וניל, דובדבן ועוד טעמים מיוחדים שכדי לגלות מה הם תהיו חייבים לטעום…

מי שהנחה את ערב הטעימות בשידור לייב סטרימינג לישראל ולעוד מדינות ברחבי העולם, הוא היוצר בכבודו ובעצמו –
המאסטר דיסטילר  the Director of Whisky Creation and Distilling for Glenmorangie של "גלן מורנג׳י" Dr Bill Lumsden .

אם תשאלו את עצמכם מה ביקש לעצמו המאסטר דיסטילר של Glenmorangie במשקה הזה שהתיישן כ- 10 שנים בחביות שיפון אמריקאיות אז זה את הרמז ליופי ולאלגנטיות של ויסקי שיפון אמריקאי עם אותה החלקלקות המפורסמת של Glenmorangie עם הדקויות של השיפון ועם הרוח של הסגנון הייחודי של הוויסקי שיפון האמריקאי שכיכב במסיבות הסלון  בארה"ב בתחילת המאה ה-20 וגם שימש השראה לקוקטיילים קלאסיים. אצל המאסטר דיסטילר הניסיונות לחדש ולהתחדש לא מפסיקים להפתיע. הוא עשה זאת בעבר עם חביות של מרסלה וגם עם חביות של יין אדום והפעם עם חביות של ויסקי שיפון. שווה לחכות למהדורה העשירית, לכו תדעו מה יהיה אז.

רשמי טעימה :

הצבע: זהוב כעין הקש

באף: כשהוא נקי – רענן, עם ארומה פלוראלית מתקתקה, עשבי תיבול טריים, עם דבש, ווניל, דובדבן, ציפורן, פלפל לבן, טופי, מנטה ועשב ירוק.

בחיך: חמאתיות מסוימת, במתקפה ראשונה מתקתקות ופירותיות, חריפות במידה מסוימת. בטעם, רמיזות לתבלין שיפון אופייני, תפוח ירוק ואפרסק, לצד רמיזות לקרמל, שבבי עץ, ציפורן וקינמון, אגוז מוסקט ו-וניל מתקתק.

כשהוא בתוספת מעט מים – מרוכך יותר, אוורירי ומבושם יותר. מביא עמו נימה מתקתקה יותר וקרמית על הפאלט.

הסיומת: אקספרסיבית. אגוזית משהו, מתקתקות מדומה אלכוהולית עם רמיזה הדרית. קינמון, ומשהו מנטולי. התוצאה מאוזנת ונעימה.

אלכוהול: 46%.

מחיר לצרכן: 400 ₪.

תמונה: צילום יח"צ חו"ל

GLENMORNGIE

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top