חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טועמים עולם – תערוכת היין הכשר השנתית של צור עולם של יין 40 יקבים ישראלים ובינלאומיים, מעל ל-150 סוגי יין, ייננים מובילים מיקבים בבורדו לראשונה בישראל, השקת יינות חדשים

במצג מרשים, מכובד, ועתיר אורחים מחו"ל, הציגה אתמול חברת 'צור עולם של יין'  את קטלוג היין שלה לשנת 2018. קטלוג שבו מוצג פורטפוליו אקלקטי של יינות כשרים מהעולם ומהארץ. בקטלוג היינות תמצאו יינות כשרים מקליפורניה של ברון הרצוג עם מסורת עשיית יין של 8 דורות, וג'נס, יינות "צפונה" הביאו עמם את האקלים הקר מקנדה ויינות גוס ביי את ענבי האי הדרומי בניו זילנד.  מספרד, תוכלו למצוא יינות של המותג טיו פפה וגם יינות של אלווי ויינס, ורמון קרדובה. רויאל ויין יורופ הביאה עמה יינות כשרים מצרפת ספרד ופורטוגל. תוכלו למצוא גם את השמפניה של דרפייה והיינות של אדמונד רוטשילד, אוליבייה קובלייה, דומיניק בפווה עם שאטו לסקומב מהיקבים המפורסמים שבבורדו צרפת. מאיטליה, מגיעים היינות של ברטנורה מותג עשיר ביינות מגוונים. מישראל יקב שילה והיינן עמיחי לוריא פרשו לטעימה את כל פורטפוליו היינות של היקב, כך גם המנכ"ל יהודה נהר ויינות יקב עמק יזרעאל. יקב פסגות של יעקב ברג והיינן יעקב אוריה הציגו והטעימו את יינותיהם. ויקב מורד הטעים את שיכרי הפירות שלו. מארה"ב מזקקת בונדוקס הטעימה וויסקי ובורבון, ומאיטליה, גם הוטעם משקה קרמי משכר של אנדראה ולוקה וינסנזי, כך גם הליקרים של ולדרס מהולנד. שעתיים קודם לפתיחת האירוע, התקיימה מסיבת עיתונאים שם הייתה לי הזכות לפגוש בייננים ובנציגים המכובדים האורחים מחו"ל שהציגו את יינותיהם. 'טועמים עולם' תצוגת היין השנתית של 'צור עולם של יין' נפתחה אתמול, יום שני ה- 29.1.2018 בין השעות 17:00-21:00 ב'טראסק' שבנמל תל אביב זו השנה השביעית.
אל האירוע הגיעו השנה כ-40 יקבים מחו"ל ומהארץ עם מגוון של למעלה מ-150 יינות רובם יינות המושקים בפעם הראשונה בישראל.

כמו כן הגיעו השנה לראשונה,ייננים מיקבי בורדו בצרפת המייצרים ליין של יינות כשרים במיוחד לקהל היהודי והישראלי יפגשו עם המבקרים ויתנו הסברים על היינות הכשרים המיוצרים בבורדו.

המשתתפים באירוע יכלו לטעום ללא הגבלה את מגוון היינות של קטלוג 2018 המשווק בצור עולם של יין, להיפגש עם הייננים המומחים של היקבים הכשרים מהעולם על מנת לשמוע ולקבל הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם ותהליך ייצורו.

'טועמים עולם' הינו המקבילה הישראלית לאירוע (KFWE (Kosher Food & Wine Experience) המתקיים ב-6 ערים ברחבי עולם (לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, תל אביב ומיאמי) ונחשב לאירוע טעימות היין והאוכל הכשר הגדול והיוקרתי ביותר בעולם.

השנה, לצד כל אזור ממנו מגיעים היינות השונים, הוצעו מנות בהתאמה למטבח המאפיין את המדינה ממנה היינות מופקים.

בין היינות החדשים שהושקו באירוע:
Herzog variation American oak; Herzog Quartet; Hagafen Merlot; Hagafen Chardonnay
Hagafen Cabernet Franc ;Hagafen Sauvignon blanc; Hagafen Riesling late harvest
ELVI Herenza RIOJA CRIANZA; ELVI Herenza RIOJA SEMI CRIANZA; ELVI ADAR RESERVA
ELVI INVITA BLANCO; ELVI EL 26; ELVI CLOS MESORAH; Château LASCOMBES
Chevalier DE LASCOMBES; SAINT Beatrice; INSTANT B ROSE

יינות יקבי שילה: מור, סוביניון בלנק, שרדונה, רוזה, שור קברנה סוביניון, שור ברברה, לג'נד פילדלר, לג'נד הוני,
סוד קברנה סוביניון, מוזאיק, סדרת גיבורים.
יינות יקב עמק יזרעאל: לבנים, אדומים, רוזה, אלפה, נהלל, קריניאן, סירה וארגמן.

בין היקבים שהשתתפו באירוע:

שילה פסגות ויקב עמק יזרעאל (ישראל) ובגזרת הבינלאומיים:
Herzog California; Hagafen California USA ; ELVI Spain; Chateau Lascombe – France; Chateau Leoville Poyferre – France; Drappier – France ; Les Marronniers France; Barons Edmond & Benjamin De Rothschild France; Tsafona – Canada; Goose Bay New Zealand; Ramon Balboa Spain; Koenig – France; Chateau Malartic Lagraviere – France ; Chateau Giscours – France; Bartenura – Italy; Boondocks-USA

`צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד ועוד). היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2018 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-150 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild/. בנוסף, משווקת החברה שיכרים הכוללים ברנדי וליקרים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא ליקרים של Walders, herman Jensen, שיכרים של יקב מורד ליקרי שוקולד ולימונצ'לו איטלקיים ועוד.

פרטים נוספים באתר צור עולם של יין: 

צ. צור סוכנויות בע"מ

כתובתמנחם 21, בני ברק

טלפון050-477-9990

צילומים בלעדיים: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top