חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת נגב מכין אתכם לפריחת האביב, ולקיץ, עם 2 יינות לבנים חדשים גוורצטרמינר 2017 ו- סוביניון בלאן, סתיו, נווה מדבר 2017

זה התחיל במפגש משמח שהיה לי בשישי האחרון עם גלעד צדוק ועם רעייתו המקסימה מיכל, זוג שאני מכבד ואוהב, אשר מוביל את השיווק לחנויות היין של יקב רמת נגב במחויבות ותחושת זהות ושליחות המאפיינת בן ורעייה לבן למשפחת צדוק שדואגים שחובבי היין יכירו יטעמו ויתאהבו ביינות היקב וזה הסתיים בטעימת 2 יינות חדשים של היקב שביצבצו אלי וקרצו לי, מארגזי היין שנשקפו מחלונות הרכב. ביקב רמת נגב מזמינים אתכם להכיר ולהתרשם מהפלא הזה שנקרא "יין מדברי". ויקב רמת נגב אכן שוכן לו אי שם סמוך לגבולה של מדינת ישראל עם מצרים במקום שפעם היה מדבר והיום הוא פורח בזכות משפחות שהקימו ובנו שם את חייהם. אנשי היקב מזמינים אתכם שתבואו ותיחשפו ליינות המגיעים מ"טרואר" שונה וייחודי, יינות אותם הם מייצרים עבורכם עשירים רכים ומלטפים, נושקים לנוף מדברי עוצר נשימה. למקוריות, לראשונות, ולמפעל חלוצי מרגש. שלמשפחת צדוק- ויקב רמת נגב, יש כאן חלק נכבד במאמץ יחיד וכולל להפרחת הנגב תוך  שימור הטבע ומשאביו. יינן היקב יוגב צדוק, עלם צעיר, נותן ביינות את טביעת ידו התורמת לזהות הזנית ולמאפיינים הטרוארים. בואו ותצטרפו אלי לטעימה ליינות שיעשו לכם את פריחת האביב, את ט"ו בשבט, את שבועות, את הפסח ואת הקיץ. 

 יקב רמת נגב גוורצטרמינר 2017

רשמי טעימה שלי:

צבעו זהוב צלול בהיר, לרגעים עם נימה ירקרקה זהובה ושוליים בוהקים. האף, בעל מקדם ארומאטי, נוגע בפרחוניות לבנבנה ופרי. בפה, רמיזה לפירותיות נוגעת במתקתקות, קצת לימון, קצת גרידת תפוז ופרי טרופי. עם חמיצות טובה. רעננה. יין שהיותו עומד תחת הקטגוריה "חצי יבש" אינו נופל לחנפנות או מתיקות עודפת והוא עשוי היטב מאוזן ובעל סיומת פירותית וטובה.

על היין: יין לבן חצי יבש מסדרת קדש ברנע.
זן ענבים והכרם: 100% ענבי גוורצטמינר אשר נבצרו בבציר ידני בכרם רמון בשיא גובה הר הנגב.
רשמים מטעם היקב: צבע זהוב צהבהב . יין בעל גוף קל המלווה בארומה של פריחת הדרים ופרי טרופי –
בשל. סיומת מאוזנת מתקתקה ומתמשכת.
המלצת הגשה: היין מומלץ להגשה כשהוא מצונן היטב ל 6-8 מעלות ועל מנת לאפשר לחוש את מלוא הארומאטיות טוב תעשו אם תאפשרו לו "להפשיר" במעט
התאמה לאוכל: היין ילווה נפלא גבינות כחולות כמו כן ניתן לשלבו עם מאכלים מתובלים היטב .
אלכוהול: 12%
בריקס 23.5
Ph – 3.35
חומצה כללית – 6 ג / ל

תאריך מילוי: ינואר 2018

מחיר לצרכן: 59 ש"ח.

יקב רמת נגב סוביניון בלאן, סתיו, נווה מדבר 2017

רשמי טעימה שלי: 

צבעו זהוב כעין הקש, עם חיוורון צלול ושוליים בוהקים. האף, עשבוני והדרי במידה. פרחים לבנים ואשכולית. בפה,זהו יין קל, חד, יבש ורענן, נוגע בעשבוניות ונימה מינראלית, שילך נפלא עם מאכלי ים מתובלים. חומציות טובה רעננה ותומכת. סיומת טובה.

על היין: יין לבן יבש מסדרת נווה מדבר,

זן ענבים והכרם: זהו היין הראשון של השנה המיוצר מ – 100% ענבי סוביניון בלאן שנבצרו בבציר ידני מוקדם בכרם ניצנה בקדש ברנע שברמת הנגב.

רשמים מטעם היקב: צבע זהוב בהיר מאד. ביין מורגש שלוב מרתק של טעמי פרי טרופי והדרים, ארומה משכרת וחמיצות מתמשכת ונעימה.
אלכוהול: 12.5%
המלצת הגשה: היין מומלץ להגשה כשהוא מצונן היטב ל 8-6 מעלות יתאים לארוחות , דגים ועוף למנות מתובלות היטב ועם מנות מהמטבח האסיאתי .

בריקס – 24
PH – 3.28
חומצה כללית – 5.2 ג/ל
תאריך מילוי: דצמבר 2017

מחיר לצרכן: 75 ש"ח.

היינות של היקב כשרים למהדרין וכשרים לפסח משנת 2003.
היינות מיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסא רב המועצה האזורית רמת הנגב  וכשרות בד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב וטהיים מנצ´סטר אנגליה

את היינות של יקב רמת נגב תוכלו למצוא כאן

יקב רמת נגב

בשביל הטבע ובשבילך

מושב קדש ברנע ד.נ חלוצה 85553

0508693319 08-6555849 

[email protected]

תמונות: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top