חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ משיק בלק טוליפ 2015 BLACK TULIP וחוגג עשור ליין הדגל.

"יין הדגל" של יקב טוליפ, הוכתר ע"י מבקרי יין כאחד היינות הטובים המיוצרים בישראל.  מדי שנה בוחרים אנשי היקב את החביות העשירות והמתאימות ביותר של שנת הבציר האחרונה,  אשר מפיקות את היין הפירותי והמורכב ביותר מיינות היקב, חביות אלו ימשיכו להתיישן לתקופה ממושכת אשר תיטיב עם היין ותאפשר לו להגיע למורכבות והרב שכבתיות המאפיינים יינות בסגנון זה.  זהו בלנד של יין מענבי קברנה סוביניון  מהגליל העליון, ויין מענבי  מרלו, קברנה פרנק ופטיט ורדו  – מאזור הרי יהודה.

בלק טוליפ Black Tulip 2015

רשמי טעימה שלי: זהו יין לא "בומבסטי". הוא פחות בשל, ופחות "ריבתי" ממה שאהבתי למצוא בו בשנותיו הראשונות של יין דגל זה, ואפילו בבציר הקודם (2014). אני גאה לומר, שאני מחזיק מבצירים קודמים, אחדים ממנו במקרר היין בבית. זהו יין מרשים לפתוח על שולחן של מביני דבר ביין. זהו יין נפלא לתת ולקבל מתנה. ניכר בו, שזהו יין מושקע. נעים. טעים. מאוזן. אלגנטי. ועשוי היטב כיאות ליין דגל.

צבע היין כהה ועמוק. השוליים בוהקים. באף, ניתן לחוש ברמזים ברורים של  וניל, עם דומדמניות ונימות מתובלות של קלייה ותבלין אקזוטי, מעוטר בריחות של גרגרי יער, שוקולד חלב, פטל שחור, אגוז מוסקט וקוקוס מתובל.

בפה, חך חזק, עשיר ומורכב. מציף כל סנטימטר של החך. עם טעמים מודגשים של פרי איכותי, אניס ופטל שחור. דומדמניות, ותבלינים אקזוטיים. חומציות נוכחת מדויקת ומאוזנת.

הגימור צפוף, מרוכז, לוקח למרחקים. דוחק בך להתענג על כל טיפה ועד לאחרונה.

התיישנות: היין יושן כ 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

 רשמי טעימה מטעם היקב: בלק טוליפ הוא יין יוקרתי ומורכב, בעל גוף מלא ועשיר וסיומת ארוכה וחלקה. ליין ארומות של פירות שחורים בשלים, טבק ועץ קלוי.

אלכוהול: 14.5%

מועד בציר: ספטמבר 2015

מועד בקבוק: יולי 2017

יינן: דוד בר-אילן

כמות בקבוקים: כ-14,000, וכ- 800 בקבוקי מגנום.

כשר: כן.

מחיר לצרכן: 220 ש"ח.

יקב טוליפ

כפר תקווה

רחוב הכרמל 24 קרית טבעון

טלפון: 04-9830573

פקס: 04-9830575

[email protected]

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top