חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דומיין סרור זכה בפרסים היוקרתיים בתחרות היינות הבינלאומית טרה וינו לשנת 2017: "יקב הבוטיק הטוב ביותר", מדליית "דאבל גולד" ועוד 4 מדליות זהב!

בתחרות היין היוקרתית טרה וינו לשנת 2017, זכה יקב דומיין סרור, בתארים המכובדים ביותר בהם ניתן לזכות מבין הקטגוריות השונות: יקב דומיין סרור זכה בתואר "יקב הבוטיק הטוב ביותר", מדליית "זהב כפול" ועוד 4 מדליות זהב! בתחרות הבינלאומית טרה וינו2017, השתתפו מעל 600 יינות. מתוך 25 מדליות זהב כפול רק 10 הוענקו ליינות מיקבים ישראלים. צוות השופטים מונה 35 שופטים, טועמי יין, ייננים ואנשי תעשייה מהחשובים בעולם. התחרות משמשת חלון ראווה ומנוף שיווקי של יינות ישראליים לעולם והיא נחשבת לאחת מעשר תחרויות היין החשובות בעולם על פי הOIV. יקב דומיין סרור הינו יקב צעיר שכולו הגשמת חלום. לקלוד סרור, מיכאל גולן, ז’אן דוד בנישו, ו-ז’אק נאטאף, ארבעה חברים, אנשי עסקים ויזמים, היה חלום, ליצור עסק שיש לו אחיזה במקום, בקרקע ובתרבות הישראלית, אך שיהיה גם בעל ממד רוחני ואישי. הם רצו להקים עסק שיבטא את האהבות והאידייאלים האישיים שלהם ויאחד אותם עם המציאות. הפגישה שלהם עם יובל מצליח, חקלאי ממושב אבני אית"ן ברמת הגולן, שהציג בפניהם את השילוב של אדמה וחקלאות מניבה, סחף את הארבעה לעולם היין ושמן הזית, לתשוקה ולרומנטיקה שביצירה החקלאית ולביטוי העצמי שהיא מציעה. מרגע זה, הדרך לייסוד את היקב דומיין סרור כבר הייתה סלולה.

ולהלן רשימת הזכיות:

קלוד סרור 2014, זכה במדליית זהב כפול.
סירה 2013, זכה במדליית זהב.
זהב אדום 2013, זכה במדליית זהב.
סירה 2014, זכה במדליית זהב.
קלוד סרור 2013, זכה במדליית זהב.

לדברי יובל מצליח מנכ"ל יקבי דומיין סרור: "אני נרגש מהזכייה וגאה בצעדים בדרך בה היקב הצעיר שלנו צועד. זכייה זו מצביעה על איכות היקב והתפתחותו".

קלוד סרור 2014:
ייצור והתיישנות: כל זן וכל חלקה תוססים בנפרד. הסירה נשאר על קליפותיו במשך 10-14 ימים, המרלו כשלושה שבועות וחלקות הקברנה שלשה עד ארבעה שבועות.
היינות תוססים בטמפ׳ של 25-28 מעלות. היין מתיישן בחביות באריק צרפתיות בנות שנה עד ארבע שנים למשך כ 14 חודשים.
רשמי טעימה מטעם היקב: מורכב מקברנה עוצמתי הנתמך ע"י מרלו פריך וחד ומושלם ע"י
מעט סירה מתובל ועגול. יחדיו מרכיבים יין פירותי ומפולפל, בעל גוף מלא, עשיר ומורכב.
זנים: 66% קברנה סוביניון , 27% מרלו, 7% סירה
מחיר: 129 ₪

דומיין סרור הוא יקב שמביא את הבשורה של חקלאות מקומית המניבה מוצרים איכותיים וייחודיים.
היינן איתי להט, שנחשב לאחד הייניים המובילים בארץ יוצר יינות אלגנטיים, ומורכבים בעלי under tones, המשתחררים באיטיות ומבאים לידי ביטוי את הפסיפס של סיפור היקב: חקלאות ישראלית, הייחודיות של רמת הגולן, חברות אמיצה והאהבה לאדמה ולארץ.

20 הדונם של כרמי היקב (כרם מצליח) ניטעו בקיץ 2010, בגובה 400 מ' על אדמת הבזלת מזרחית ליישוב אבני איתן. בכרמים גדלים ענבי קברנה סובניון, מרלו וסירה.
ענבי השאנין בלאן, ויוניה, וגרנאש מגיעים מכרמי חוות קנאטיר הנטועים בגובה של כ-450 מטרים מעל פני הים, בשטח מישורי התחום על ידי נחל אל על מדרום, נחל סמך מצפון, ומורדות הגולן התלולים ממערב.

יקב דומיין סרור

מושב אבני אית"ן

טל' 058-7850912

[email protected]
תמונות: דייויד סילברמן/יובל מצליח

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top