חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצרכנים הישראלים קבעו בפעם השנייה ברציפות: 'יקבי ברקן' ברשימת הSuperbrands- היוקרתית המרכזת את מותגי העל של ישראל

“יקבי ברקן”, הוכתרו גם השנה כ- Superbrands על ידי הצרכנים ודורגו ברשימת מותגי העל היוקרתיים בישראל בפעם השנייה ברציפות. הבחירה נעשתה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שבמסגרתו הכתירו הצרכנים הישראליים את אותם המותגים המצטיינים שאיתם יש להם קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד. 'יקבי ברקן' הוכתרו כמותג שהפגין הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק הישראלי ונבחר ע"י הצרכנים כאחד ממותגי העל המובילים בישראל.

טקס SUPER BRANDS המכובד והאקסלוסיבי נערך בישראל מידי שנה, כבר משנת 2009, במטרה לעודד מצוינות שיווקית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים המובילים בשוק.

צוות השופטים המקצועי של Superbrands מורכב מ- 136 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר שנבחרו על ידם עוברים למחקר צרכנים שעורכת חברת המחקר הידועה "MarketWatch" על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם.

'יקבי ברקן' הוא יקב מודרני ומתקדם, אשר הוקם בהשקעה של מיליוני דולרים בקיבוץ חולדה שבמרכז הארץ. הכרמים של היקב פזורים ברחבי הארץ ממצפה רמון בדרום ועד הגליל בצפון. בחולדה נמצא גם מרכז המבקרים של היקב שהוא מהגדולים והיפים ביותר במזרח התיכון. יקבי ברקן נרכשו ע"י חברת טמפו בשנת 2005 ומהווים את היקב השני בגודלו בארץ וכן, היצואן הגדול בישראל.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top