חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב "היוצר" מבית יקבי ארזה מתחדש במשרד יחסי ציבור חדש ובשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת הכדורסל מכבי "פוקס" תל אביב

אראל ברקאי, מנכ"ל יקב "היוצר" ואלי דריקס, משנה למנכ"ל בקבוצת מכבי פוקס תל אביב אישרו את דבר שיתוף הפעולה בין יקב "היוצר" לבין מכבי. שיתוף הפעולה החל בהרמת כוסית בסמוך לתחילת משחק היורוליג הביתי הראשון שהתקיים ביום חמישי האחרון בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, מול קבוצת באסקוניה מספרד. הסכם שיתוף הפעולה כולל בין היתר הגשת יינות מסדרת "וירטוזו" מבית יקב "היוצר" שיחולקו לטעימה במתחם ה- VIP ובתאי הצפייה של ההיכל. היקף החסות – 250,000 ₪ לשנה.

אראל ברקאי, מנכ"ל יקב "היוצר" : "ההחלטה לקיומו של שיתוף פעולה באה בזכות ההכרה בערך המוסף של שני מותגים מובילים בתחומם ומשלבים ערכי מסורת מחד וחדשנות מאידך".

אלי דריקס משנה למנכ"ל בקבוצת מכבי פוקס תל אביב : "אני מברך על שיתוף הפעולה הייחודי שנרקם עם היקב ומשוכנע כי הזהות המותגית של שני הגורמים תמנף את שני המותגים"

אודות "יקב היוצר"

היקב החדש שהוקם בהשקעה של כ-7.5 מיליון ₪, הכרמים משתרעים על פני מאות דונמים מחבל לכיש בדרום ועד צפון הארץ וצפוי להפיק כ-400 אלף בקבוקים בשנת 2016, 650 אלף בקבוקים בשנת 2017 וכמילון בקבוקים בשנת 2018.  המסע בעקבות יין היוצר החל לפני כשבע שנים במוחו וליבו של אמן היין הצרפתי פיליפ ליכטנשטיין שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה ועלה לארץ עם חלום אחד – להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים. בתחילת שנות האלפיים, הוביל ליכטנשטיין את מהפכת האיכות ביקבי כרמל ובשנים האחרונות עמל ליכטנשטיין, יחד עם משפחת שור בעלי יקב ארזה, מהיקבים הוותיקים בארץ  על מהפכת איכות נוספת ליצירת יין פרימיום חדש ויצירתי. במסגרת מהפכת האיכות , היה מעורב ליכטנשטיין בטיפול בכרמים כדי להבטיח התאמה של הזנים לתנאים הארץ-ישראלים ויצר סדרות יוקרתיות המבוססות על זנים ים תיכוניים ייחודיים וזכו לפרסים בארץ ובעולם.

 

כשר בהשגחת בד"ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות: אושר –עד, יינות ביתן, רמי לוי, יוחננוף וחנויות יין מובחרות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top