חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת צילינסקי המתמחה ביבוא יינות ומותגי אלכוהול מצטיינים מאיטליה מארחת להטעמת יין, את דירקטור הייצוא העולמי של FANTINI – FARNESE

במסגרת "חג היין" שמקיים מותג "איש הענבים" במתחם התחנה שבתל -אביב בחול המועד סוכות, קיים אורן צילינסקי מחברת צילינסקי המתמחה ביבוא יינות ומותגי אלכוהול מצטיינים מאיטליה. מסיבת עיתונאים קטנה ומצומצמת שבה אירח את SHEHAB SELIM דירקטור הייצוא של FARNESE VINI SRL. ITALY אישיות בכירה ועתירת ידע ביקב, עם ניסיון של למעלה מ 22 שנה בתעשיית היינות באיטליה. שהעביר לנוכחים טעימה לצד כיבוד נעים של מגוון פורטפוליו היינות אותם מייבאת חברת צילינסקי בלעדית לישראל. חברת צילינסקי, הנה הנציגה הרשמית והבלעדית של מזקקת Giori Distillati ממחוז טרנטינו-אלטו אדיג'ה ויקב FANTINI היוקרתי ועטור הפרסים ממחוז אברוצו. החברה, הוקמה בשנת 2007  על ידי צוות פורשי עולם ההייטק ששמו להם למטרה לקדם את תרבות היין ואלכוהול הפרימיום בישראל. מבין מותגי האלכוהול שחברת צילינסקי מיבאת ניתן למצוא מגוון גראפות לבנות ומתיישנות דוגמת גראפה ברונלו די מונטלצ'ינו ,גראפה אדאג'יו (מיושנת 15 שנה) כמו כן, ברנדי איטלקי ממחוז טרנטינו המיושן 25 שנה, ליקרים מובחרים דוגמת סדרת לקרי השוקולד MaraMeo ,הדיז'סטיף Cosa Nera ועוד. מבין מותגי היין שחברת צילינסקי מיבאת ניתן למצוא את יין הדגל של יקב FANTINI  – פנטיני אדיציונה צ'ינקווה אוטוקטוני,זוכה פרס היין האיטלקי הטוב ביותר לשנת 2016/2017 – 99 נקודות. כמו כן, סדרת יינות ספומנטה (Fantini Swarovski Gran Cuvee Spumante) מובחרים מזני ענבים מקומיים ועוד יינות ייחודיים – לבנים,רוזה, אדומים זניים נוספים. 

FANTIN – FARNESE – עבר ועתיד:

השם FARNESE מתקשר במחוז אברוצו, למילה יין, מאז שנת 1538, כאשר הנסיכה מארגרט מאוסטריה, אשת הנסיך FARNESE, החליטה לפרוש מחיי המלוכה ולבנות את טירת פרנזה הנפלאה באורטונה. היה זה זמן מופלא לעיירה. חקלאות וגידול גפנים,אשר היוו את עיקר הפעילויות באזור במשך מאות שנים, שבו והתחדשו, כפי שהוכח על ידי שרידים מהתקופה הביזאנטית (המאה ה -11 לספירה) שנשמרו במוזיאון הטירה של קרצ'יו.
יינות משפחת FARNESE הוגשו במהלך נשפים של חצרות המלוכה האירופאיות החשובות ביותר ומאז, הפך שם נרדף ליין טוב באיטליה וברחבי העולם.

FARNESE VINI הוקמה בשנת 1994 ותוך שנים ספורות הפכה ליצואנית היין המובילה ב Abruzzo ובדרום איטליה, המסוגלת למשוך את תשומת לבם של המומחים העיקריים בתעשייה, לגישה היזמית המודרנית, לסטנדרטים האיכותיים המחמירים ולהתפתחות המסחרית המהירה של החברה.

בחודש פברואר 2013, נכנס שותף חדש ל FARNESE VINI, קבוצת "21 Investimenti", בראשות היזם Alessandro Benetton, והוחל בהשקעות של יותר משמונה מיליון יורו אשר כללו, השקעה בציוד חדש, בניית אסטרטגיית מוצרים, תקשורת, מיתוג מחדש ומעבר למותג המתחדש FANTINI אשר היה קיים במשך שנים רבות בשווקים הבינלאומיים, כך שנראה בתוויות היינות את המותגים FARNESE ו FANTINI "חיים בנפרד" אך בסינרגיה מושלמת ביניהם.

בשנת 2016 נחתם הסכם שותפות חדש בין קרן ההשקעות "21 Investimenti" וקרן ההון הפרטית "NB רנסנס פרטנרס" . השותף החדש פועל להמשך פיתוח והרחבת הפעילות בשווקים הבינלאומיים של החברה, לנוכח הביקוש הגובר בעולם ליינות איטלקיים.

FARNESE מייצרת כיום מעל 16 מיליון בקבוקים בשנה, מהם מעל 95% מיוצאים לכ- 80 מדינות ברחבי העולם.

נשיא ומנכ"ל קבוצת FARNESE הוא Valentino Sciotti, היינן הראשי Filippo Bacaralo והיועץ טכני Filippo Baccalaro

קבוצת FARNESE פועלת באזורי היין המעניינים ביותר בדרום-מרכז איטליה : Abruzzo ,Toscana ,Basilicata ,Campania,Puglia ,Sicilia.
אזור דרום איטליה ישחק תפקיד יותר ויותר מרכזי באסטרטגיות עתידיות של קבוצת FARNESE, הודות למסורת גידול הגפנים יוצאת הדופן בשטחה, מגוון של קרקעות ואקלים בעלי מאפיינים אגרונומיים ייחודיים ונוכחותם של חלק מזני הענבים המובחרים ביותר באיטליה שהדרישה להם בקרב צרכני היין בעולם, הולכת וגוברת.
אדומים:
Montepulciano מונטפולצ'יאנו ,egro Amaro נגרו אמארו , Aglianico אליאניקו
Primitivo פרימיטיבו , Nero d'Avola נרו ד'אבולה , Nerello Mascalese נרלו מסקאלזה
לבנים:
Grillo גרילו, Pecorino פקורינו, Greco גרקו , Fiano פיאנו , Falanghina פלנגינה.

ייצור יינות איכות מחייב שימוש בענבים באיכות גבוהה במיוחד.
להשגת מטרה זו FARNESE מקיימת דיאלוג מתמשך עם הכורמים ופיקוח קפדני על אופן גידול הענבים והטיפול בכרם.
יש לציין כי הכרמים הינם בבעלות כורמים פרטיים אשר מעבדים אותם במשך מספר דורות. חברת FARNESE מתגמלת ומשלמת לכורמים בהתאם לאיכות הענבים הנבצרים.
13 ייננים בעלי ניסיון בינלאומי עשיר יוצקים לבקבוק את האיכויות שבכרם, עם הרבה תשוקה, מקצועיות ושאיפה בלתי מתפשרת לאיכות ויוצרים יינות משובחים אשר זוכים בפרסים יוקרתיים וציונים לשבח בתחרויות היין הגדולות והנחשבות ביותר בעולם וממבקרי יין חשובים.

BEST ITALIAN PRODUCER 2016, 2017
"Annuario dei Miglori Vini Italiani" – מדריך היין של לוקה מארוני (Luca Maroni)

"Producer of the Year 2017" – תחרות היין הבינלאומית החשובה בגרמניה "Mundus Vini"

בנוסף, Edizione Cinque Autoctoni – יין הדגל של היקב, זכה שבע פעמים בפרס "Wine of The Year" ויותר מ 60 מדליות זהב ופרסים בינלאומיים כולל Wine Spectator Top 100.

להלן רשימת היינות שהוטעמו:

FANTINI Collection – Supreme Italian White Blend

FANTINI Montepulciano D’abruzzo DOC 2015

FANTINI Cerasuolo D’abruzzo

FANTINI Swarovski Gran Cuvee Spumante Rose

FANTINI Swarovski Gran Cuvee Spumante Bianco

FANTINI Edizone Cinque Autoctoni (Edition 16)

מדובר ביינות נעימים, טעימים, עם תמונת מחיר ראויה ושוות תמורה. על פניו ניכר וכך התרשמתי מחלק גבוה של יינות הטעימה שהיצרן מכוון את יינותיו שיהיו crowd pleaser כאלה הנטעמים עם מידה של "חנפנות" מתקתקה. אותה תחושה ליוותה אותי הן ביינות המבעבעים הלבן והאדום המעוטרים באבן SWAROVSKI אמיתית וכלה ביין הדגל שהעניק בטעימה ובסיומת תחושה מתובלנת עם מתיקות מרומזת כשל יינות קידוש.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top