חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרימים לחיים לשנה החדשה כוסות היין החדשות של המותג האיטלקי Bormioli Rocco

אין ספק שיין טוב, צריך לשתות עם כוס טובה. קל וחומר נאה, איכותית, והכי חשוב, מתאימה במבנה הגביע שלה לסוג היין שאנחנו שותים. הדוגמא הכי לא טובה של גביעי יין, נמצאת לצערי באולמות האירועים, שם מוצעות על שולחנות האורחים כוסות נמוכות, עבות זכוכית ורגל, מכוערות להפליא הנקראות "ג'וקר". הדוגמא ההפוכה לגביעי יין אלה, הנן כוסות היין האיכותיות של חברות כמו רידל, או שוטס ויזל, או שפיגלאהו. לרגל ראש השנה וחגי תשרי, מציגה חברת "מילניום מרקטינג", יבואנית כלי המטבח הגדולה בישראל, את סדרת כוסות היין היוקרתית של המותג האיטלקי Bormioli Rocco.
סדרת הכוסות מציעה עיצוב חדשני ומודרני אשר יחד עם זכוכית הקריסטלין האיכותית ממנה היא מיוצרת, תורמת לשיפור הטעמים והעצמת חווית השתייה. הכוסות זמינות ב-8 גדלים המתאימים לסוגי יין שונים.

לדברי רות בן ישראל, אוצרת היין המקדמת את המותג 'בורמיולי רוקו Bormioli Rocco' בשת"פ עם מילניום מרקטינג: "חלק בלתי נפרד מחוויית שתיית היין בסעודות החג הן כוסות יין ייעודיות המעצימות את הטעמים. מגוון כוסות היין הרחב של בורמיולי רוקו מאפשר לבחור ולהתאים את הכוס הנכונה ליינות המוגשים בארוחת החג: כוס צרה ומאורכת ליינות תוססים בתחילת הארוחה, כוס גדולה עבור יין אדום וכוס קטנה עבור יין לבן או יין רוזה.
"נהוג לומר שהחגיגה מתחילה עם פתיחת היין" מציינת בן ישראל, "אך אני אומרת שהחגיגה מתחילה כבר בעריכת שולחן החג עם כוסות היין המשדרגות את חווית האירוח כולה".

Bormioli Rocco היא אחת מיצרניות הזכוכית הבולטות בעולם. המותג האיטלקי הידוע נולד לפני כ-200 שנה במעבדה של משפחת בורמיולי, יצרני הזכוכית הראשונים באיטליה, ומשתייך כיום לקבוצת Vision Capital המעסיקה למעלה מ-2,000 עובדים.
Bormioli Rocco פועלת ב-8 מפעלי ייצור (6 באיטליה, אחד בספרד ואחד בצרפת) וב- 2 מפעלי קישוט זכוכית. כוסות הזכוכית של החברה עשויות זכוכית קריסטל איכותית ו-100% ממוחזרת, מה שהופך אותה לכוס הטובה ביותר גם ליין וגם לסביבה.

שישיית כוסות יין דגם Uno של המותג בורמיולי רוקו Bormioli Rocco במחיר מבצע של 99 ₪ (במקום 119 ₪). בתוקף עד 31/10/2017

Bormioli Rocco

להשיג ברשת חנויות "ארקוסטיל קיטצ'ן" וכלי הבית המובחרות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top