חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יבואן היין "צור עולם של יין" ממליץ על 2 יינות: Chateau Roubine SainteBeatrice Instant B רוזה כשר מפרובנס צרפת ו- Chateau Les Riganes יין אדום יבש מבורדו צרפת – 2 היינות כשרים למהדרין – ומומלצים לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ,ביניהן: צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד . כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים למהדרין. "צור עולם של יין" מייבאת את רוב היינות מחברת "רויאל ויין" ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. "צור עולם של יין" מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים מכל רחבי העולם לישראל. היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. כמו כן, יינות אלו זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין בכל רחבי העולם. "צור עולם של יין" מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות. יבואן היין "צור עולם של יין" ממליץ על 2 יינות יבוא מצרפת כשרים למהדרין לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי.

יקב שאטו לה ריגאן Chateau Les Riganes

רשמי טעימה שלי: יין רך. פירותי. גוף בינוני. בפה, חסר לי איזון. הסיומת פרחונית אך קצרה לטעמי. יין לא יומרני "לשטוף" את הפה בארוחה. 

סגנון: יין אדום יבש
אזור: בורדו, צרפת
זן: קברנה סוביניון, מרלו.
אלכוהול: 13%
מאפיינים: יין בצבע רובי עם בוקה פירותי, גוף מלא וסיומת ארוכה
תיאור היין על פי היקב: בורדו אדום זה מבטא היטב את התכונות של – Entre Deux-Mers , הממוקם בלב אזור בורדו באזור בו נהר Gironds מתפצל.
צבעו הוא סגול בינוני ובהירות אדומה סביב הקצוות. הניחוח צלול, עם ריחות של רצפת יער
אדמתית עם תווים עדינים של פירות יער ואוכמניות. יש לו גוף בינוני עם חומציות בינונית ואוכמניות בטעם. הסיומת חלקה עם טאנינים קלים שהופכים את היין לחלק וקל לשתייה.
כשר למהדרין
מחיר לצרכן: 60 ₪.

יקב שאטו רובין סנט ביאטריס אינסטנט Chateau Roubine SainteBeatrice Instant B

רשמי טעימה שלי: צבע בהיר כתום חיוור. צלול. שוליים בוהקים. באף. פרי יער אדום, רענן. בפה, חמיצות נוכחת פירות יער אדומים פטל אוכמניות ודובדבן מלווים במרירות קלילה ומינראליות נוגעת ברמיזה למליחות בסיומת. יין נעים לשתייה. 

סגנון: יין רוזה יבש
אזור: פרובנס, צרפת
זן: בלנד רוזה קינסולט, גרנאש וסירה
אלכוהול: 12.5%
מאפיינים: יין רוזה פרובנס טיפוסי בהיר, קליל ופירותי. יוצר בשילוב טכניקות ייצור מודרניות לצד שיטות מסורתיות. מהווה ליווי מושלם לבישול אזורי.
תיאור היין על פי היקב: היין מציג חמיצות בינונית, פרי מלון בחייך, וסיומת נעימה. מיוצר מכרמים בהם גפנים עתיקות בנות 60 שנה. מזנים אצילים של קינסולט, גרנאש וסירה. היין עובר מספר שלבים להשגת התוצר המובחר. לאחר הבציר – מקררים את הענבים ומניחים להם לתסוס.
כשר למהדרין

מחיר לצרכן:  70 ₪.

צור סוכנויות

מנחם 21 בני ברק טל' 03-7941346

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top