חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש השנה כבר בפתח – מחפשים מקום להרים כוסית? יקב אמפורה מזמין אתכם לפסטיבל בציר של יין איכותי, מוזיקה קצבית ונוף עוצר נשימה!

כמדי שנה, יקב אמפורה מזמין את הקהל הרחב להגיע לחגיגת יין בצהרי שישי באווירה קסומה ומוסיקה טובה – הפעם בכיכובם של להקת "פריצת דיסק" הישראלית.
הפסטיבל יתקיים ביום שישי 8/9/17 בין השעות 11:00-16:00 ביקב אמפורה השוכן במבנה מרהיב הנמצא בנופים המופלאים של חוות מקורה השוכנת למרגלות כרם מהר"ל.
מאות המשתתפים יזכו ליהנות מטעימה ראשונית של חומרי גלם שנבצרים ממש בימים אלו במרתף היין שביקב ומהצצה מרתקת לתהליך הייצור של היין. זאת לצד, הטבות אטרקטיביות ברכישת יינות חג נדירים שנשמרו במיוחד עבור האירוע.

ראש השנה כבר בפתח וזו הזדמנות נפלאה לחגוג קצת עם החברים והמשפחה ולהירגע מכל התרוצצויות וההכנות סביב החג. מסיבה זו, יקב אמפורה מקיים את פסטיבל הבציר זו השנה ה-5 ברציפות ומזמין את הקהל הרחב להגיע וליהנות מטעימות יין מיוחדות של חומרי גלם שנבצעים ממש בימים אלו במרתף היין שביקב, מסיור חוויתי המציג את תהליך יצורו של היין ביקב, מאפייני זני היין וייחודים, ביקור בחוות המכלים ומביקור במרתף היינות המיוחד של יקב אמפורה המשמר יינות לאורך שנים ארוכות. חובבי היין יוכלו להשתתף במתחם Blend It ייחודי בו יוכלו להכין את היין האהוב עליהם בהתאמה אישית בהדרכת וליווי יינן היקב, מאירם הראל. בתחילה המשתתפים יקבל בקבוק ריק אליו יתאימו בהרכבה אישית ארבעה סוגי יין כשבסוף התהליך צוות היקב יפקפקו להם את היין האישי מול עיניהם. כל אחד מהמשתתפים יקבל את בקבוק היין הפרסונלי שיצרו לארוחת החג בעלות של כ- 85 ₪ בלבד.

המשתתפים בפסטיבל ייהנו מאווירה קסומה בין הנופים המופלאים של חוות מקורה לצלילי המוזיקה של להקת "פריצת דיסק" שתבצע אוסף קאברים קלאסי שכולנו מכירים. כשלצד היין והמוזיקה המשובחת יעמדו דוכני מזון שיציעו מגוון סוגי אוכל למכירה. לרגל ראש השנה יקב אמפורה יקיימו בפסטיבל מכירת יין מיוחדת עם הטבה אטרקטיבית של כ-15% הנחה על מגוון יינות אמפורה. בנוסף, תתקיים הגרלה מיוחדת בין כל הרוכשים מעל 150 ₪ כשהפרס הינו אוסף אמפורה פרמיום בשווי של 1800 ₪.

פסטיבל הבציר יתקיים ביום שישי 8/9/17 ביקב אמפורה השוכן בחוות מקורה למרגלות כרם מהר"ל.
מחיר הכניסה עומד הינו כ-50 ₪ שיקוזזו ברכישת יין ב-150 ₪ ומעלה, הכניסה מגיל 18+

לחצו כאן לרכישת כרטיסים באתר האינטרנט של יקב אמפורה 

צילומים: נמרוד בכר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top