חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שאטו גולן – ממליץ על קברנה סוביניון 2014 לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי

יקב שאטו גולן, היה ונשאר אצלי, ובקרב רבים מחובבי היין, אחד היקבים היותר בולטים בישראל, עם קוו ברור של יינות איכות הנתמכים בפרי מצוין ובאורי חץ – יינן כישרוני ושותף ביקב. היינות של יקב שאטו גולן נמצאים אי שם גבוה בלב החמישייה עד עשיריית היקבים הבולטים והמובילים בישראל. לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי, ממליץ יקב שאטו גולן על קברנה סוביניון 2014. אם כשרות (היין לא כשר) אינה האישיו אצלכם, זה היין שלכם לשולחן החג.

רשמי טעימה שלי: איזה יופי של יין. גם ממבט והיכרות עם בצירים קודמים וגם מטעימה נוכחית, הקברנה סוביניון של שאטו גולן שומר על אופי ברור עם טביעת אצבע מובהקת של איכות עשייה. אם ביקשתם לעצמכם יין "הדוניסטי", שיכבד את שולחן החג ויעורר שיחה בקרב יושבי השולחן זה היין הזה. "עולם חדש" במיטבו. 15% האלכוהול, מאוזנים בפרי מצוין, בחומציות תומכת ונוכחת ובהמון "עמוד שידרה", מורכבות אלגנטיות ועושר. מצאתי בו ביין פרי יער שחור ואדום, אוכמניות, דובדבן ושזיף, נוגע בעשבוניות תבלין ארץ ישראלית לצד קאסיס וליקוריץ. בפה, עוצמה רבת מבע של פרי עשיר הממלא את החך. הסיומת ארוכה ומלטפת. וואו. לא פחות.

יקב שאטו גולן – קברנה סוביניון 2014

הרכב זני: 92% קברנה סוביניון, 6% סירה, 1% טוריגה נסיונאל, 1% פטי וורדו.
ייננות: הענבים נבצרו ידנית בכרם שאטו גולן והיינות השונים הותססו ויושנו בנפרד במשך כשנה בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי ולבסוף עורבבו בטרם הביקבוק.

אלכוהול: 15%

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ש"ח.

יקב שאטו גולן

טלפון04-6600026
פקס04-6600274
דוא"ל:[email protected]
יקב שאטו גולן, מושב אליעד רמת הגולן 12927

*** יקב שאטו גולן אינו כשר***

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top