חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקב הפרימיום 1848" משיק לקראת חג ראש השנה וחגי תשרי :" דור 5" זנים לבנים -2016 ו- "דור 5" קברנה פרנק -2014

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות תרפ"ט, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה. במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב "1848" המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום. כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב "1848" למצוינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.ביקב "1848" מאמינים, שהתווית משמשת ככלי עזר לחובבי היין. התווית צריכה לתת את התשובה לאיזה סגנון יין אני רוכש, או מדוע היין הזה טוב במיוחד. הכיתוב גם אמור להסביר את פירוט הזנים, זמן השהות בחבית, לתאר את בשומות וניחוחות היין וההתרשמות ממנעד הטעמים שהיין מותיר בפה. אנו הוספנו שלושה מדרגים המכוונים את הצרכן בבחירת היין. במעלה הדור – יקב "1848" מייצר יין מזה 8 דורות, ההולך ומשתפר עם הידע והניסיון הרב הנצבר. על התווית מופיע דור היין, המעיד על איכות הענבים, תהליך ההפקה, מורכבות ואופי היין, המשפיעים בסופו של דבר על רמת מחיר הבקבוק. "יקב 1848" משיק לקראת ראש השנה יינות איכות: דור 5 זנים לבנים – 2016, דור 5 קברנה פרנק -2014.

יקב 1848 – דור 5 זנים לבנים – 2016

רשמי טעימה שלי: תרומה יפה של כל אחד מהזנים המרכיבים את הבלנד. עשבוניות, עידון ומורכבות. חומציות נוכחת, איזון נהדר בין הפרי. פרי טרופי, לימוניות, פרחוניות, טעם שארי ארוך בסיומת. יין רענן, שילך היטב עם ימי הקיץ החמים ועם מנות הפתיחה של שולחן החג. 

ייננות: הענבים נבצרו בשעות הקרירות של הבוקר ונסחטו עם הגעתם ליקב. היינות הותססו בנפרד בטמפרטורה קרה של 12-14 מעלות.

יישון בחביות עץ: בסיום התסיסה השרדונה הועבר ליישון בחביות עץ אלון צרפתי בנות 400 ליטר לחמישה חודשים. הסוביניון בלאן והשנין בלאן נשמרו במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה. בתום תקופת היישון הורכב הממסך הייחודי המשלב מינראליות ,עוצמת הפרי וטעמי קלייה עדינים

תיאור היין על פי היקב: יין בגוון ירקרק זהוב בהיר. בעל אף רמזים של פסיפלורה, אגס בשל, קליפות הדר, אפרסק לבן ואגוז קלוי. גוף מלא ופריך עם סיומת פירותית מרעננת.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ש"ח.

 יקב 1848 – דור 5 קברנה פרנק – 2014

רשמי טעימה שלי: גוף, תיבול, נוכחות ירקרקה. פרי טוב. חומציות נוכחת ומאוזנת. עשיר ואלגנטי.

ייננות: הענבים, שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות, הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים התירוש הותסס בטמפרטורה של 23-25 מעלות על מנת לשמר את אופי זן ענבי הקברנה פרנק.

התיישנות בחביות: לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות צרפתיות ואמריקאית למשך 14 חודשים שבסיומו התקבל יין אופייני לזן, מתובל, עוצמתי ומרשים.

תיאור היין על פי היקב: יין בגוון אדום סגול כהה עם רמזים של פלפל שחור, טבק, ליקריץ, אגוז קלוי ושוקולד מריר. היין בעל גוף מלא וקטיפתי עם סיומת תיבולית ארוכה.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ש"ח.

"יקב הפרימיום 1848"

טלפון: 1-800-801848

כתובת: ת.ד- 41073 ירושלים

אימייל: [email protected]

פקס: 057-9556387

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top