חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את סדרת היינות הכשרים וילה קייפ מדרום אפריקה מיקב Simonsvlei – "סימונסווליי" ומשיקה יין חדש בסדרה: שנין בלאן לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

 

יקב סימונסווליי נוסד, עם תום מלחמת העולם השנייה, וממוקם באזור פאארל, שבמחוז הקייפ של דרום אפריקה. היבול הממוצע ביקב הוא כ- 1000 ק"ג לדונם. האקלים הים תיכוני של האזור מפיק ענבים בעלי פירותיות מצוינת ורמת בשלות אחידה וטובה. יקב סימונסוליי בוצר ענבים כ- 9000 טון מידי שנה, ב- 36 חוות שונות. המגדלות ענבי פינוטאז', קברנה סוביניון, שיראז, שנין בלאן ושרדונה על שטח של כ- 10,000 דונם. הסקוטית – חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, מרחיבה את סדרת היינות הכשרים וילה קייפ מיקב Simonsvlei – סימונסווליי שבדרום אפריקה. ומשיקה יין חדש ייחודי כשר מזן הענבים שאנין בלאן, יין שיצטרף ל- 5 יינות קיימים : שיראז רוזה, פינוטאז', קברנה סוביניון, מרלו ושרדונה. היין מושק לכבוד ראש השנה וחגי תשרי. היינות בהכשר בד"צ קייפטאון ובאישור רבנות ישראל.

יקב סימונסווליי וילה קייפ שנין בלאן רזרבה

רשמי טעימה שלי: יין לבן יבש, לא יומרני ולא מחייב המגיע מדרום אפריקה. האף ארומאטי מאוד רענן שופע פרי טרופי בשל עם גויאבה וקיווי בדגש על אננס ונגיעות לימון. חומציות טובה ונוכחת מאוזנת היטב בפרי. הסיומת טובה יבשה ופירותית. תמורה נאה למחיר.

הרכב זני: היין עשוי מ- 100% ענבי שנין בלאן.

תיאור היין על פי היקב: יין צבע צהוב זהב, ובעל ארומות של פירות טרופיים יין רענן ובעל חומציות גבוהה. התאמה לאוכל: היין מתאים לצד סלטים, מנות דגים ובשים.
המלצת הגשה: מומלץ להגשה בטמפרטורה של 10-12 מעלות.

אלכוהול: 13%

מחיר לצרכן:35 ₪.

כשר: בהכשר בד"צ קייפטאון ובאישור רבנות ישראל.

יקב סימונסוולי נוסד עם תום מלחמת העולם השנייה, כאשר קבוצה של כורמים החליטה להתאגד ולהקים מתקן מודרני ויקב לשימושם של הכורמים באזור פאארל, שבדרום אפריקה. והחליטו לקרוא את היקב על שמו של החלוץ היין בדרום אפריקה – סימון ואן דר שטאל – וצורת הנוף באזור, במכונה VLEI.

ואן דר שטאל היה זה שזיהה ראשון את הפוטנציאל באזור עוד במאה ה- 17, והתווה את הדרך לכורמים שיבואו מאות שנים אחריו. כיום יקב סיימונסוולי מחויבת למטרה המשותפת שנקבעה ע"י אחד ממייסדי היקב – סוני לה רו – והיא לספק יינות איכות במחירים הוגנים לכל כיס.

בישראל משווק מותג היין וילה קייפ, באמצעות הסקוטית, אשר נרכשה לפני כארבע שנים ע"י קבוצת טיב טעם שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

את יינות וילה קייפ – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות
ומסעדות וברים נבחרים.

צילום: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top