חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על 3 יינות קאווה של יקב VILARNAU מקבוצת גונזלס ביאס ספרד. וילרנאו ברוט VILARNAU BRUT רזרבה, וילרנאו דמי סק VILARNAU DEMI SEC, ו- וילרנאו ברוט נטור רזרבה VILARNAU BRUT NATURE וינטאג'. לכבוד ימי הקיץ החמים ולכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי.

יקב וילרנאו הוקם בשנת 1949 ונמצא בשטחה המוניציפאלי של סיינט סדורני דה אנויה Castell De Vilarnua, Sant Sadurni D'Anoia, España. שמוגדר כאיזור היוקרתי והאיכותי ביותר לייצור קאווה ומצוי בלב ליבה של קטלוניה שבספרד. בשנת 1982, משפחת גונזלס ביאס Gonzalez Byass רכשה את היקב במטרה להמשיך את דרכו תוך אימוץ הפילוסופיה של ייצור קאווה פרימיום בשילוב עם השקעה בפיתוח היקב. יקב וילרנאו, מייצר קאווה יוקרתית עם מבנה ייחודי ויוצא דופן שמיוצר בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובכמויות קטנות. היקב שממוקם בסמוך לכרמים משלב שיטות מודרניות ומסורתיות בהליך הייצור של הקאווה. משקה הקאווה מיוצר בשיטה המסורתית של תסיסה שנייה המתרחשת בתוך הבקבוק. אם השמפנייה מיוחסת למשקה המיוצר באזור שמפיין בצרפת, הקאווה מיוחסת לאזור Penèdes בספרד שבו גדלים ענבים ייחודיים שמהם מפיקים את הקאווה. (כ-95% מכלל הייצור של הקאווה מגיע מכאן) הזנים הם: חרלו Xarel-lo, מקבאו Macabeo, ופרלדה Parellada, כל אחד מהזנים תורם את מאפייניו הזניים לבלנד הכולל. הפרלדה מעניק עידון ואלגנטיות, המקבאו תורם חומציות, רעננות ופירותיות, ואילו החרלו מעניק עומק לטעמים, אלכוהול, מבנה, וגוף. המלצה על 3 יינות קאווה של יקב VILARNAU מקבוצת גונזלס ביאס ספרד. וילרנאו ברוט VILARNAU BRUT רזרבה, וילרנאו דמי סק VILARNAU DEMI SEC, ו- וילרנאו ברוט נטור רזרבה VILARNAU BRUT NATURE וינטאג'. לכבוד ימי הקיץ החמים ולכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי.

וילרנאו ברוט VILARNAU BRUT רזרבה

רשמי טעימה שלי: צבע כעין הקש חיוור וצלול עם שוליים בוהקים. באף, תפוח ירקרק. פרחוניות הדרית. הביעבוע נוכח מטפס מעלה. איזון מצוין לפרי הירקרק ושוב רמיזה לתפוח ירוק, הנתמך בחומציות נוכחת וטובה. 

קאווה זו עוברת יישון למשך 12 חודשים בבקבוק. היא בעלת בועות קטנות ואחידות וניחוחות פירותיים של תפוחים ירוקים. לקאווה מבנה טוב, רכות וחמיצות מאוזנת עם סיומת של ארומות טבעיות.
הרכב זני: 15% חרלו, 50% מקבאו ו- 35% פרלאדה.

מאפייני הכרם: הכרמים ממוקמים באספיאייס האזור הגבוה ביותר בעירייה סנט סדורני דה אנוייה כ-250 מטר מעל פני הים. בדרום, הם גובלים ברכס הרי הסלדה ובצפון, ברכס הרי מונטסרט ולפיכך נהנים ממיקרו אקלים ייחודי. הקרקע היא קרקע סחף הכוללת שלוש שכבות חמר פזורת אבנים, והעמוקה ביותר מחול דחוס), השילוב הנ"ל יוצר קאווה בעלת מאפיינים ים תיכונייםן מובהקים.

איזורי גידול: סנט סדורני דה אנויה.

רשמי יינן: אף מורכב, המציע ארומות ראשוניות של ענבים ומזכירה את זני הענבים ששימשו ליצירתה.

הבגרה: מינימום 15 חודשים.

אפיון: יבש.
אלכוהול: 12%.

המלצת הגשה: 6-8C מעלות.

מחיר: 69.00 ₪.

וילרנאו דמי סק VILARNAU DEMI SEC

רשמי טעימה שלי: יש שיאמרו שהקאווה עושה רושם "מתוק מדי" ויש שיתאהבו בה על נקלה. היא נעימה. היא רעננה. היא "חנפנית" בהיבט החצי יבש. ביעבוע נעים מהנה. הפה לימוני, נוגע בתפוח ירוק וחמצמץ, חמיצות טובה מאזנת. כיף של קאווה.

קאווה זו עוברת יישון למשך 12 חודשים בבקבוק, בסופם מוסיפים את הסוכר שעושה את הקאווה לחצי יבשה. היא בעלת בועות עשירות ובינוניות וניחוחות מרעננים של פרחים ופירות. הקאווה מתוקה אך בעלת חמיצות מאוזנת וסיומת של תפוחים בשלים.
הרכב זני: 5% חרלו, 55% מקבאו ו-40% פרלייאדה.
איזורי גידול: סנט סדורני דה אנויה.

רשמי יינן: הבועות עשירות ובינוניות. צבע הקאווה צהוב חיוור עם גוונים של ירוק. ניחוחות מרעננים של פרחים ופירות. הקאווה מתוקה, אך בד בבד, בעלת חומציות מאוזנת וסיומת של תפוחים בשלים. מצוינת להגשה עם קינוחים ושוקולד.

אפיון: חצי יבש.
אלכוהול: 12%.
מחיר: 79.00 ₪.

וילרנאו ברוט נטור רזרבה VILARNAU BRUT NATURE וינטאג'

רשמי טעימה שלי: צבע זהוב בהיר עם שוליים ירקרקים בוהקים. אף, נקי ורענן. ניחוחות ירקרקים כשל תפוח ירוק ואגס לצד רמיזה לקלייה. בפה, חומציות נוכחת ותומכת גוו ומאוזנת. הבעבוע נוכח פירותי טעים ונעים. הסיומת עשבונית משהו. 

קאווה זו עוברת יישון למשך 24 חודשים בבקבוק ומוגדרת כקאווה יבשה מאד. בעלת ניחוחות של תפוחים ירוקים ואגסים וארומות של יישון. לקאווה מבנה טוב וחמיצות מאוזנת. הרעננות וטעמי הפירות נשארים בפה גם לאחר לגימתה.

מאפייני הכרם: הכרמים ממוקמים באספיאייס האזור הגבוה ביותר בעירייה סנט סדורני דה אנוייה כ-250 מטר מעל פני הים. הקרקע היא קרקע סחף הכוללת שלוש שכבות והשילוב ביניהן יוצר קאווה בסגנון ים תיכוני עם נגיעות של מליחות. הכרמים מזן הפרייאדה PARALLADA ממוקמים כ-700 מטר מעל פני הים ומציגים ענבים עם חומציות גבוהה וניחוחות פרחוניים ואלגנטיים מאוד.

רשמי יינן: אנו משתדלים בקאווה זו ליצור איזון בין שלושת הרבדים של הארומות. ראשוניות משקפות את הניחוחות הפירותיים והפרחוניים המגיעים מהפרי. השניוניות אלו מגיעים מהתסיסה בבקבוק ומזכירים ניחוחות של לחם ומאפים. והשלישוניות אלו מתפתחים בעוד הקאווה מתיישנת ומזכירות ניחוחות של קלייה, אגוזים ודבש.

הרכב זני: 15% שרדונה, 50% מקבאו ו-35% פרייאדה.
איזורי גידול: סנט סדורני דה אנויה.

הבגרה: מינימום 24 חודשים.

אפיון: יבש.
אלכוהול: 11.5%.

המלצת הגשה: 6-8C מעלות.
מחיר: 89.00 ₪.

VILARNAU

Carretera d'Espiells km 1,4

Finca Can Petit

08770 Sant Sadurní d'Anoia

Barcelona

+34 93 891 23 61

+34 902 44 00 77

[email protected]

קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות בע"מ

מייבאת ומשווקת מותגי יין בינלאומיים מהמובילים בעולם החל משנת 1994, כבית קטן למותגים גדולים

היובלים 30, הוד השרון

טלפון : 09-7411774

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top