חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ בשיתוף עם "עמותת שלווה" מציעים מארזי חג אשר הכנסותיהן יועברו לילדים בעלי מוגבלויות – "יין שאוהב אנשים" – מארזי חג עם תרומה לקהילה

יקב טוליפ בכפר תקווה יוצא לכבוד החגים עם מארזי יין מהודרים בשיתוף עם עמותת "שלווה". עמותת שלווה, קיימת מזה 27 שנים במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבות הכרוכה בגידולם, תוך כדי שילובים בחברה. במארזים מוצעים יינות מגוונים של יקב טוליפ בהם יינות אדומים ולבנים ממבחר הרחב של סדרות היקב, לצד היינות משולבים מוצרים נוספים כגון: שמני זית איכותיים של משק מולר ודבש מהכוורת של "גליליס". ניתן להרכיב מארזים בהתאמה אישית והם מהווים אופציה מעולה למתנה לחג וגם מעשה טוב. ההכנסות ממארזי החג יועברו כתרומה לעמותת שלווה.

מארזי טוליפ & שלווה לדוגמא:
יין אדום קברנה סוביניון, שמן זית מבית משק מולר ודבש מהכוורת של גליליס במארז זוגי
מהודר לחג – 200 ₪

מארז שלישייה המכיל את שלושת יינות שלוה- קברנה סוביניון, מרלו ויין לבן
(גוורצטרמינר וסוביניון בלאן) – 289 ₪

לצד מארזים בשיתוף עמותת שלווה, מציעים יקב טוליפ מגוון רחב של מארזי חג של היקב כולל סדרה מיוחדת
"Tulip@home" מדובר במהדורה מיוחדת של כיתת האומן בכפר תקווה, אשר ציירו את ביתם הנשקף בעיני רוחם על גבי תוויות היינות. כפר תקווה הוא מקום ייחודי החיים בו בוגרים בעלי צרכים מיוחדים.

מארז מהודר בקבוק טוליפ@הום וסט תחתיות המצויר על ידי חברי כפר תקווה – 115 ש"ח.

כמו כן ניתן להרכיב מארזים שונים בהתאם לתקציב וצורך בקטגוריה זו.
טל' להזמנות: 04-9830573

יקב טוליפ
יקב טוליפ הוא שילוב מופלא בין אהבת האדם והתשוקה לעשיית יין. היקב הוקם ב-2003 על ידי משפחת יצחקי בכפר תקווה כעסק חברתי המעסיק את חברי הכפר, מבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, המשתלבים ביקב כאחד האדם. במרוצת השנים קטף יקב טוליפ מדליות והכרה בינלאומית וחרט על דגלו יינות איכות אשר השילוב ביניהם יוצר יינות וממסכים יוצאי דופן.
יקב טוליפ, כפר תקווה, קריית טבעון, טל' 04-9830573

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top