חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מורד ממליץ על שֵׁכָר פירות נפלא בטעם פירות יער, וליקר לימונצ'לו, ללא תוספים מלאכותיים לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי

לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ממליץ יקב מורד על שֵׁכָר פירות טבעי בטעם פירות יער וליקר לימונצ'לו, העשויים ללא תוספים מלאכותיים. משקאות אותם מומלץ להגיש קר כמו שהם או בערבוב כקוקטייל מפנק ולשתות וליהנות לפני או אחרי הארוחה. יקב מורד מאופיין במגוון עשיר של שֵׁכָרים וליקרים ממיטב הפירות הגדלים בארץ. יקב מורד מייצר במהלך השנה כ-20 סוגי יינות (שֵׁכָרים) שונים בהתאם לעונת הפרי . כל היינות מופקים מפירות  טבעיים ומובחרים  "מִיַּיִן וְשֵׁכָר יַזִּיר חֹמֶץ יַיִן וְחֹמֶץ שֵׁכָר לֹא יִשְׁתֶּה וְכָל-מִשְׁרַת עֲנָבִים לֹא  יִשְׁתֶּה וַעֲנָבִים לַחִים וִיבֵשִׁים לֹא יֹאכֵל" (במדבר ו', ג')

יקב מורד שֵׁכָר פירות יער:

רשמי טעימה שלי: ביקב מורד, לא נחים של השמרים ולבטח לא על אלה שמותססים. למגוון הפירות שמהם היקב כבר עשה שכרים כמו פסיפלורה, ותמרים, ורימונים, ומלון, וליצ'י, תפוחים ושזיפים דובדבנים ואשכולית אדומה, משמש וחרובים, הצטרף כוכב חדש בדמותם של פירות יער, המשלבים מתיקות פרי וחמצמצות טבעית. התוצאה היא סוג של קומפוט קר של סבתא פולנייה בתוספת אלכוהול אותו מרגישים קצת אחר כך…יופי של משקה. הגישו קר וצונן. תנסו על יד כדורי גלידת ווניל. או עוגת גבינה.

שֵׁכָר חדש שהפך ל"כוכב" במרכז המבקרים של היקב.
מיקס של פרות יער שונים בגוון אדום-בורדו עז ובטעם מתוק חמצמץ.
השילוב של כל הפירות יחד נותן ארומה מתמשכת של טעמים הנשמרים בחיך לאורך זמן.
המלצת הגשה: מומלץ להגישו קר או עם קוביית קרח בקוקטיילים וכתוספת לקינוח (כגון גלידה).
אלכוהול: 14% אלכוהול.
כשרות: רבנות, חתם סופר בני ברק ,OK וכשר לפסח כל ימות השנה.

מחיר לצרכן: בקבוק 750 מ"ל – 95 ₪
בקבוק 375 מ"ל – 55 ₪

יקב מורד ליקר לימונצ'לו:

רשמי טעימה שלי: אם אתם שואלים אותי, מבין כל מבחר המוצרים שמהם יקב מורד עשה שכר וליקר, הלימונצ'לו, היה צריך להיות הוותיק בשכרים ואולי החלוץ שלפני המחנה ולו על שום העובדה שתוכלו למצוא כל כך הרבה גרסאות של המשקה הזה מהמהדורות הכי מפורסמות היוצאות מאזור אמלפי וסורנטו באיטליה וכלה בכל מיני גרסאות ביתיות של כל חובב אלכוהול שהחליט ליצור לימונצ'לו בעצמו. סבורני שגולת המפתח הייתה ותישאר תמיד איכותו של הפרי שממנו נעשה המוצר וזה לגמרי תופס גם בעולם ענבי היין. אם הלימון טוב, טרי, ריחני ושופע ארומות טבעיות, אתה פשוט לא יכול לקלקל. ביקב מורד לא יודעים לקלקל, אצלם את המושג יין פירות=שכר וליקרי פירות, הם כל הזמן דואגים לחדש ולשכלל. רק אל תשכחו לשים לב שבין הבקבוק הקודם של שכר פירות היער לבין הלימונצ'לו, נוספו עוד 14% אלכוהול וביחד = 28% אלה עושים את המשקה ל"כבד" יותר, כזה שמיד איך שהוא יורד ומחליק במורד הגרון, מתחילה בערה של חמימות נעימה בחלל בית החזה. חמצמצה מתקתקה "שומנית קטיפתית" ועגלגלה. כן. גם כאן, הגישו קר, ותבטיחו לי שאתם לא לוגמים בטרם שאפתם את מלוא ריאותיכם בארומה הלימונית המשכרת. יופי.

עשוי מקליפות לימון
בעל טעם כובש ומיוחד וארומה מבושמת
המלצת הגשה: מומלץ לשתות קר
אלכוהול: 28%
כשרות: רבנות, חתם סופר בני ברק,OK וכשר לפסח כל השנה.

מחיר לצרכן: בקבוק 750 מ"ל – 99 ₪
בקבוק 375 מ"ל – 55 ₪.

הצעות לקוקטיילים

"לימונצ'לו קולה"

המצרכים:

10 מ"ל סאוור

120 מ"ל ליקר לימונצ'לו של יקב מורד

30 מ"ל ליקר תפוזים

קולה

אופן ההכנה: מוזגים את כל המרכיבים לכוס גבוהה ומגישים

"קוסמופוליטן"

המצרכים:

45 מ"ל שיכר פירות יער של יקב מורד

45 מ"ל מיץ חמוציות

30 מ"ל ליקר תפוזים (או כל פרי הדר אחר)

15 מ"ל סאוור

אופן ההכנה: לשקשק את כל המרכיבים עם קרח, לסנן ולמזוג

יקב מורד

הייטק פארק מרכז ת.ד 319 יקנעם עילית 20692

טלפון : 04-9597125

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top