חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי רקנאטי ממליצים על: "אדום, לבן וזהב"! 2 יינות לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי קברנה סוביניון ו- שרדונה 2016 'רקנאטי' מהגליל העליון יינות זוכי פרסים

לקראת חגי תשרי מציעים ביקבי רקנאטי להעלות על שולחן החג יינות מסדרת 'גליל עליון' – יינות איכותיים ומרשימים אשר מחירם מהווה תמורה מצוינת לכסף. הקברנה סוביניון התחרה מול יינות מרחבי העולם ובכל רמות המחיר בתחרות היין החשובה והוותיקה בצרפת 'Challenge International du Vin' משם הוא חזר השנה עם מדליית זהב, כהוכחה לאיכות הסדרה כולה. הקברנה והשרדונה הינם חלק מסדרת 'גליל עליון', בה היינות מגיעים מכרמים שניטעו בחלקות מובחרות שאנשי היקב איתרו ומצאו שהן מתאימות לגידול זנים קלאסיים. סדרת 'גליל עליון' מתרכזת בחלקות הטובות ביותר, ודרכן היא מצליחה לבטא את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן. עוד בסדרה: שיראז, מרלו וסוביניון בלאן.

יקבי רקנאטי שרדונה גליל עליון 2016

רשמי טעימה שלי: צבע זהוב צלול ושקוף שוליים בוהקים. באף, פרי לבן. הגוף, בינוני. פרי נוכח. רמז קל למינרליות. שרדונה נגיש, "עולם חדש", רענן, נעים לשתייה. עם ניחוחות עץ. שווה תמורה.

תיאור היין על פי היקב: יין אלגנטי בעל גוף מלא וניחוחות וטעמי פירות טרופיים, לימון ואשכולית לבנה, המלווים בארומת תבלינים ועץ אלון.

התיישנות בחבית: כחצי מסך היין התיישן על משקעיו ("Sur Lie") בחביות עץ אלון צרפתי מבורגון, בזמן שהחצי השני הותסס והתיישן במיכלי נירוסטה בלבד. השילוב ביניהם יוצר יין רענן ואלגנטי המשלב בהרמוניה את ארומת פרי השרדונה עם המרקם החמאתי וארומת עץ האלון שמקורם בחביות.

המלצת הגשה: מומלץ להגיש צונן היטב (8-12 מעלות), כאפריטיף מהנה לארוחות, או כבן לוויה לכל סוגי הדגים, סלטים עשירים, פסטות על בסיס שמנת, או גבינות קרמיות כמו 'ברי', 'קממבר' ודומותיהן.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

כשר: כן.

יקבי רקנאטי קברנה סוביניון גליל עליון 2016

רשמי טעימה שלי: מצד אחד, פרי גלילי מצוין. מצד שני יין שלא מתיימר להיות מה שהוא לא. מה שהוא כן, זהו יין שולחני, נעים, שתי, נגיש ועכשווי. בדף הנתונים הטכניים, אין התייחסות ליישון בחביות ואו כל דרך אחרת שבה הותסס והתפתח היין, אבל ארומות העץ נוכחות ביין ולטובה, ואני מניח שנעשתה כאן עבודה עם כפיסי/שבבי עץ במיכלים, מה שתרם למורכבות נוספת לפרי. יין חביב. שווה תמורה.

תיאור היין על פי היקב: ליין ארומת קברנה סוביניון אופיינית של שזיף שחור, קאסיס ועשבי תיבול ים תיכוניים בליווי ניחוחות עץ אלון. הקברנה סוביניון גליל עליון הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. דרך הטרואר הנפלא הזה מתבטאת הפירותיות, העוצמות וריכוז הטעימים האופייני כל כך לקברנה סוביניון.

המלצת הגשה: מומלץ להגיש בין 16 ל-18 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

כשר: כן.

להשיג בחנויות היין המובחרות.

יקבי רקנאטי

רחוב גשר העץ 16 פארק תעשיות עמק חפר

046222288

צילומים: בעז לביא

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top