חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע הרמת כוסית לראש השנה ביקב דלתון – ביקב דלתון יקיימו אירוע הרמת כוסית לכבוד ראש השנה ב-15 בספטמבר.

 

במסגרת האירוע החגיגי ניתן יהיה ליהנות במרכז המבקרים ובגינת היקב הקסומה מטעימת יינות בבר יין ענק אותו יקימו לכבוד החגיגה, מתאבנים גליליים לצד היין, גבינות ממחלבת ברקנית (בתשלום), מוזיקה של להקה קובנית שתשמח את המבקרים בשעות 11:30-13:00 ועוד.

בכניסה למרכז המבקרים תוצב חבית הפתעות ממנה ישלוף כל אורח שיגיע כרטיס עם הטבה כלשהי, דוגמת: בקבוק מתנה, הנחה מיוחדת ברכישה ועוד.

ניתן יהיה לרכוש יינות במקום וכן להזמין מארזי חג מראש במחירים מיוחדים.

יום שישי, 15 בספטמבר, 15:00-10:00, יקב דלתון – פארק תעשיה דלתון, מרום הגליל

יקב דלתון הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת הרוני, אשר נוסד בשנת 1995 בהמשך לעליית המשפחה לישראל. היקב ממוקם במרום הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה, ונמנה על היקבים המובילים בישראל. היקף הייצור של היקב עומד על כ-1,000,000 בקבוקים בשנה. יקב דלתון מנהל כיום כרמים הפרושים על פני 1,200 דונמים, רובם בגליל, ומספק ממיטב הגפנים במדינה. דלתון מוגדר כיקב אסטייט (Estate Winery), דבר המאפשר לו לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ולהקפיד על כל בקבוק. לאחר שבשנים האחרונות השקיע היקב משאבים רבים בטיפוח כרמיו הם כיום מהטובים ביותר בארץ. שילוב הכרמים והענבים האיכותיים עם הטרוואר, הנמנה על אחד מהאזורים הטובים בישראל לגידול גפנים, לצד ייצור היין במתקני היקב המודרניים והחדשניים – מוביל לתוצאה של היצע יינות משובחים, אשר זוכים בשנים האחרונות להערכה הולכת וגדלה. יינן היקב הינו גיא אשל, בוגר יינות באוניברסיטה קליפורניה – דייויס. מרכז המבקרים המשודרג של היקב, פתוח מידי יום (למעט שבתות) לקהל הרחב ומציע סיור, הסברים וטעימות. יקב דלתון גאה להציע את האפשרות להתמסר להנאה עם יינות דלתון.

יקב דלתון

04-9527107

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top