חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת הכרם ממליצה על קרמאן דה לימו רוזה- מבעבע – פול מאס Paul Mas 'Cote Mas' Cremant de Limoux Brut Rose,NV, Languedoc-Roussillon, France

הדרך הצרה שמתפתלת לאורך נהר מארטינולה בין הגאריג לעצי הזית והכרמים מובילה לדומיין דה מארטינול DOMAIN DE MARTINOLLES שבבעלות ז'אן קלוד מאס. האחוזה הצנועה הזו ממוקמת באזור עשיר בהיסטוריה ובמסורת והיא סמוכה למינזר סנט הילר (SAINT HILAIRE) שם בשנת 1531 נתגלתה השיטה ליצירת יינות מבעבעים ( כן כן עוד לפני אי אלו נזירים בשמפיין) באזור הזה חיו בניו ובנותיו של העם הקתא'רי שנרדפו על ידי הכנסייה הקתולית. הרוח של החירות עיצבה את מסורות המקום ונטועה באדמותיו. כאן באזור שמושפע מצד אחד מהים התיכון, ומצד שני מהאוקיינוס האטלנטי, יש טופוגרפיה מגוונת שמאפשרת לזני ענבי השרדונה מאוזק MAUZAC ופינו נואר לשגשג. לכבוד ימי הקיץ החמים, חג ראש השנה וחגי תשרי, ממליצה חברת הכרם על קרמאן דה לימו רוזה-פול מאס יין רוזה מבעבע ( לא כשר ) שמעניק חווית שתייה מהנה, נעימה וטעימה. 

קרמאן דה לימו רוזה-פול מאס – NV (ללא שנת בציר)

Paul Mas 'Cote Mas' Cremant de Limoux Brut Rose,NV, Languedoc-Roussillon, France

רשמי טעימה שלי: הצבע ורדרד, צלול ובהיר, בגוון סלמון, וצנרת נחושת, עם שוליים בוהקים ושקופים. האף, מביא עמו רמיזות של קלייה תות ופטל וגרידת לימון בפה, הבעבוע עשיר וממלא את החך בנוכחות ובטעם, עד לסיומת מאוד נעימה, רעננה, מהנה וטעימה. תענוג שווה תמורה. 

המבעבעים של פול מאס משקפים היטב את הטרואר ואת המסורת של אזור זה 70% ענבי שרדונה, 20% ענבי שאנין בלאן ו- 10% ענבי פינו נואר. הענבים ליין זה נבצרו בבציר ידני בלבד מכרמים הנטועים על אדמת חרסית וחמר, בגובה של 240 עד 280 מעל פני הים.

סחיטה באשכולות שלמים ובסינון ראשוני בטמפרטורה נמוכה, תסיסה ראשונה מבוקרת טמפרטורה, ותסיסה שנייה בבקבוק בשיטה המסורתית, עם מינימום של 12 חודש השבחה, במרתפי היקב. דוזאז' נמוך יחסית ( 8 גרם סוכר לליטר)

התוצאה היא על פי היקב: יין מרענן, צבעו בהיר, באף הוא פרחוני, עם ניחוחות של אפרסק ואשכולית אדומה, בחך הוא עשיר ורך, נהדר כאפריטיף לצד מנות סושי, סלמון מעושן, או טרטר טונה אדומה.
מחירו לצרכן: 85 שח
כשר: לא.

חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ

חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ הנה אחת החברות הגדולות והוותיקות ביותר בענף היין והאלכוהול בישראל – חברה משפחתית, שנוסדה בתל אביב ב-1921 ועוסקת מאז בייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מהשורה הראשונה בעולם.

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין

 ת.ד 190 מיקוד 73199
טלפון: 03-9627070
פקס: 03-9626969

דוא"ל: [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top