חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקב היוצר", היקב החמישי בגודלו בישראל: משיק בימים אלו לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי – שני יינות חדשים: "Special Edition", יין רוזה מבציר 2016, ואת "Lyrica Harmony" – יין אדום יבש מבציר 2014. היקב ישווק השנה 5 מיליון בקבוקים שישווקו בישראל, באירופה ובארה"ב.

יקב היוצר, הוקם ב-2015, בהשקעה של כ-7.5 מיליון ₪. הכרמים, המשתרעים על פני מאות דונמים משפלת יהודה, חבל לכיש בדרום ועד אזור הגליל בצפון הארץ, צפויים להפיק כ- 650 אלף בקבוקים בשנת ,2017 וכמיליון בקבוקים בשנת 2018. המסע בעקבות יין היוצר החל לפני כשבע שנים במוחו וליבו של אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה. ליכטנשטיין עלה לארץ עם חלום אחד להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים. בתחילת שנות האלפיים, הוביל ליכטנשטיין את מהפכת האיכות ביקבי כרמל, ובשנים האחרונות עמל ליכטנשטיין, יחד עם משפחת שור בעלי יקב ארזה, מהיקבים הוותיקים בארץ על מהפכת איכות נוספת ליצירת יין פרימיום חדש ויצירתי. ויצר סדרות יוקרתיות המבוססות על זנים ים – תיכוניים ייחודיים, שזכו לפרסים בארץ ובעולם. יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל: משיק בימים אלו לכבוד חג ראש השנה וחגי תשרי – שני יינות חדשים: "Special Edition", יין רוזה, ואת "Lyrica Harmony" – יין אדום יבש. היקב ישווק השנה 5 מיליון בקבוקים שישווקו בישראל, באירופה ובארה"ב.

יקב היוצר – יין רוזה Special Edition 2016 –  

רשמי טעימה שלי: רוזה נמרץ, רענן, עם חומציות טובה, ארומות פרחוניות, נוגעות בדובדבנים אדומים חמצמצים, אשכולית אדומה ותפוח עץ ירוק. בפה, מרירות פירותית מלטפת ונעימה בכל לגימה.

יין הרוזה, Special Edition, מיוצר מ-100% ענבי גראנאש, כרם יחידני מהגליל התחתון.

תיאור היין על פי היקב: יין רוזה, בעל מרקם השופע ניחוחות של הדרים אשכולית אדומה. בטעם פירותי, עדין ומאוזן. יין מלא חיים ומרענן ומתאים לארוחות סוף הקיץ והחגים.

אלכוהול: 12%

כשר: כן. בהשגחת בד"ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.

מחיר לצרכן: 69 ₪.

יינן היקב, אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה: "המטרה המוצהרת היא לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל היינות עברו מגע ארוך מאוד עם עץ אלון, אולם עברו תהליכים של בחירת סוג וגיל החביות בכדי לשמור טעמי החבית, אך לא למחוק את ביטויו של כל זן וזן.'

גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר: "אני גאה להשיק את – Special Edition – יין רוזה משובח שמתאים לאווירת סוף הקיץ ולחגים המתקרבים. יקב היוצר ממשיך לייצר יינות פרימיום, להפיץ את בשורת היין הישראלי המשובח ברחבי העולם. החל מהשבוע התחלנו לייצא גם לארה"ב, בעקבות השוק האירופי והסיני בהם אנו פועלים בהצלחה מזה כשנה."

יקב היוצר "Harmony" 2014" מסדרת Lyrica

רשמי טעימה שלי: מראה מרשים ומצודד ומארז יפיפה העניקו אנשי יקב היוצר לבקבוק היין. אין חכמות, שעבור רבים "זה עושה את זה" וזה בטח מוכר. היינן רקח בלנד של ענבים המגיעים משני טרוארים חלק אחד והוא המרכזי ביין, מהגליל העליון והם הקברנה סוביניון והמרלו לצד ענבים המגיעים מהרי יהודה והם אלה המוסיפים תיבול ומורכבות וסוג של "ירקרקות" מענבי הפטי וורדו והקברנה פרנק. התוצאה הנה בלנד "בורדולז" אדום. פרחוני פירותי ועשבוני באף, עם מקדם קולינארי מצוין במסעדות לנוכח האלכוהול הלא גבוה. יש בו ביין פרי נעים, "סוג של צניעות" לצד חמיצות ואיזון טוב, השימוש בעץ חרף חודשי ההתיישנות לא בולט ולא עמוס. ובסך הכול בלי הרבה יומרות. התוצאה היא יין טוב ובהחלט שווה תמורה ראויה. 

בציר משובח נוסף מיקב היוצר. היקב, שכרמיו משתרעים משפלת יהודה בחבל לכיש ועד אזור הגליל בצפון הארץ, משיק בימים אלו יין חדש: Lyrica Harmony – יין אדום יבש.

Harmony, מצטרף אל הסדרה היוקרתית Lyrica, הבנויה על זנים ים תיכוניים בעיקר "צרפתיים". בשלושה יינות 'זנים טהורים' ויין אחד שהנו ערבוב של שלושת הזנים של דרום צרפת. רוב היינות מכרם יחידני. הסדרה כוללת מספר זנים מובחרים- ארגמן, (סירה, מורבדר, GSM גרנאש-סירה-מורבדר). לאחר ריסוק הענבים הם קוררו והושרו בתנאי קור תוך שהם נשארו במגע עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. היין יושן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים.

יינן היקב, אמן היין הצרפתי, פיליפ ליכטנשטיין, שלמד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין באוניברסיטת מונפלייה: "המטרה המוצהרת היא לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל היינות עברו מגע ארוך מאוד עם עץ אלון, אולם עברו תהליכים של בחירת סוג וגיל החביות בכדי לשמור טעמי החבית, אך לא למחוק את ביטויו של כל זן וזן.'

גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר: "אנחנו מייצרים יינות פרימיום במחירים הוגנים. היוצר ממשיך להפיץ את בשורת היין הישראלי המשובח ברחבי העולם. החל מהשבוע התחלנו לייצא גם לארה"ב, בעקבות השוק האירופי והסיני בהם אנו פועלים בהצלחה מזה כשנה."

יקב היוצר Harmony 2014 מסדרת Lyrica

יין אדום יבש, מסדרת Lyrica, יצירה אישית של היינן פיליפ ליכטנשטיין,

זני ענבים: היין הופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון ומרלו שגדלו באדמת הגליל העליון, העשירה במינרלים, יחד עם ענבי פטיט ורדו וקברנה פרנק שגדלו תחת השמש של הרי יהודה.

התיישנות בחבית: היינות הועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך 24 חודשים.

רשמים מטעם היקב: היין בעל גוף מלא, בגוון אדום ובהרמוניה של טעמים. שמשלבת גוונים מרתקים של טעמים היישר מהטבע, רבדים רבים של צבעים, ריחות וטעמים באיזון מרגש בכל לגימה.

אלכוהול: 13.2%

כשר: כן. בהשגחת בד"ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.

מחיר לצרכן: 110 ₪.

 

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות:, מגה בעיר, יינות ביתן, רמי לוי, יוחננוף, אושר-עד וחנויות יין מובחרות.

יקב היוצר

יין מעורר השראה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top