חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יקבי ירושלים" מציעים במיוחד לחודשים אוגוסט – ספטמבר – רגע לפני ראש השנה מארז של שלושה יינות צוננים במיוחד: כתום, רוזה ושרדונה ב 139 ₪ להזמנה מאתר היקב!

היינן סם סורוקה המוביל את יקבי ירושלים בשנתיים האחרונות מציע בימים חמים אלו ורגע לפני שכולם מסתערים על החנויות לקנות מתנות לחגי תשרי, שלושה יינות צוננים וטעימים, כל אחד עם הייחודיות שלו. הזנים של הענבים נבחרו בקפידה ובהתאמה מוחלטת למזג האוויר החם מתוך ההבנה כי אלו היינות המועדפים על חובבי הז'אנר, מאחר ומדובר ברמת אלכוהול פחות מורגשת ורעננות של טעמים. אלו זני ענבים קלילים ומרעננים יותר המתאימים לכל מי שמחפש קצת להתרענן מהלחות הגבוהה.

יקבי ירושלים רוזה בציר 2015 –  יין זה קיבל את צבעו המיוחד וטעמו העדין כתוצאה מהשרייה של 18 שעות עם קליפות ענבי קברנה סובניון, מרלו, שיראז ופטיט ורדו מחבל לכיש. היין הותסס בטמפרטורה של 22 מעלות צלזיוס. את היין יש להגיש בטמפרטורה של 8-12 מעלות.

יקבי ירושלים שרדונה 2016 – יין זה נוצר משני כרמים ייחודיים בעמק שילה, הענבים נבצרו בשעות הלילה הקרירות בבציר ידני מוקפד. צבע קש חיוור, ניחוחות של תפוחים טריים, אגס ומלון עם רמיזות של סיידר וקינמון. טמפרטורת הגשה מומלצת הינה ב- 12 מעלות.

יקבי ירושלים יין כתום 2016 – בגוון צהבהב כתמתם זהוב וניחוחות משמשים, מרמלדת תפוזים ואספרגל, יין כתום הופק מענבי אמרלד ריזלינג ופרנץ' קולומברד מכרמים באזור זיכרון יעקב. הטעמים מלווים בנגיעות תפוח אפוי ומשמש, עטופים בחמוציות אלגנטית מרעננת ומטהרת. טמפרטורת הגשה מומלצת הינה 10-12 מעלות.

תיאור היינות ורשמי הטעימה הם מטעם היקב

את היינות ניתן להשיג מאתר היקב

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top