חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתר אינטרנט חדש ליקב דלתון

יקב דלתון הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת הרוני, אשר נוסד בשנת 1995 בהמשך לעליית המשפחה לישראל. היקב ממוקם במרום הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה, ונמנה על היקבים המובילים בישראל. היקף הייצור של היקב עומד על כ-1,000,000 בקבוקים בשנה. יקב דלתון מנהל כיום כרמים הפרושים על פני 1,200 דונמים, רובם בגליל, ומספק ממיטב הגפנים במדינה. דלתון מוגדר כיקב אסטייט (Estate Winery), דבר המאפשר לו לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ולהקפיד על כל בקבוק. לאחר שבשנים האחרונות השקיע היקב משאבים רבים בטיפוח כרמיו הם כיום מהטובים ביותר בארץ. שילוב הכרמים והענבים האיכותיים עם הטרואר, הנמנה על אחד מהאזורים הטובים בישראל לגידול גפנים, לצד ייצור היין במתקני היקב המודרניים והחדשניים – מוביל לתוצאה של היצע יינות משובחים, אשר זוכים בשנים האחרונות להערכה הולכת וגדלה. יינן היקב הנו גיא אשל, בוגר יינות באוניברסיטת דייויס בקליפורניה. מרכז המבקרים המשודרג של היקב, פתוח מידי יום (למעט שבתות) לקהל הרחב ומציע סיור, הסברים וטעימות.

יקב דלתון מציג בימים אלו אתר אינטרנט חדש ומוביל בעיצובו, בידידותו למשתמש, בדינמיות המאפיינת את כולו ובתכנים העניינים והעדכניים שלו.

באתר האינטרנט ניתן לקבל מידע על היקב, הצוות שעומד מאחוריו, כרמיו ואזור גידול הענבים. בנוסף, ניתן לקרוא על סדרות היין השונות של יקב דלתון והיינות המרכיבים אותן, להתרשם ממגזין ובו כתבות אודות היקב ועוד.

באתר אף סרטון וידאו חדש בשם Pause for Pleasure,  שהופק במיוחד לרגל השקתו, ובו ב-31 שניות מתומצתים המהפך ומגמת החדשנות והרעננות של היקב.

"אתר האינטרנט, מהווה נדבך נוסף במיתוג המחודש שבצענו ביקב ואשר הושק לאחרונה, ובמסגרתו עוצבו גם תוויות חדשות לבקבוקי היין, אורגנו מחדש סדרות היין של היקב, וורועננו המטרות, היעדים והשאיפות שלנו. אלו הצטרפו לאיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת בייצור היינות, אשר תמיד היוותה נר לרגלינו.", מסר אלכס הרוני, בעלים ומנכ"ל יקב דלתון.

"מדובר בלקוחות שלנו – ברגעים שלהם, בבחירות שלהם, בטעמים שלהם ובהנאה שלהם. אנו גאים להציע להם את האפשרות להתמסר להנאה עם יינות דלתון."

אלכס הרוני

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top