חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בישראל ולרגל פתיחת עונת הקיץ החמה סנגרייה 'EL SOL' קוקטייל יין מרענן בטעמי פירות

אני לא אשכח, את הטיול הרגלי שעשינו זוגתי ואני בברצלונה בשדרת הרמבלס (Las Ramblas) המפורסמת, ואת בית הקפה ההומה מתיירים שעל השדרה, שם עשינו אתנחתא ממש באמצע השדרה כדי לשבת ולצפות במזג האוויר הנפלא בעוברים והשבים מכל העולם שפוקדים את השדרה ואת יין הסנגרייה שהוגש לנו בכוס זכוכית עצומה ובתוכה צפות בתוך היין, חתיכות אגס ותפוח ותפוז, וקרירות ומתיקות נעימה, שליוותה כל יניקת משקה דרך הקש. זו הייתה לי הפעם הראשונה שטעמתי את הסנגרייה ולימים למדתי שהיא מתאימה הן לימות קיץ מהבילים והן לימות חורף קרים או בגרסה מצוננת וקרירה ואו בגרסה מחוממת ונעימה. לראשונה בישראל ולרגל פתיחת עונת הקיץ החמה, ה'סנגרייה' המשקה הפופולרי, המוביל והידוע בספרד מגיע עכשיו גם לישראל ובתמונת מחיר אטרקטיבית מזמינה ושוות כל כיס.

סנגרייה EL SOL, קוקטייל יין בטעמי פירות המיוצר בספרד, מכיל 7% אלכוהול בלבד ומגיע מוכן לשתייה ישר מהבקבוק. ניתן להגישו קר בימי הקיץ החמים, לחמם בימי החורף הקרים או להגישו כקוקטייל פירותי עם פירות חתוכים.

סנגרייה EL SOL מכילה 7% אלכוהול בלבד ומתאימה באופן מושלם לימי הקיץ הלוהטים בישראל ולמגוון הזדמנויות שתייה כמו מסיבות, ים, אירועים, פיקניקים.

סנגרייה (בספרדית – Sangría פירושה "מדמם"/"דם" וזאת בשל צבעו האדום והמיוחד של הקוקטייל הדומה ליין אדום) הינה קוקטייל יין מרענן בטעמי פירות המוגש קר או חם. מאז ומתמיד הייתה ידועה כקוקטייל האלכוהולי המסורתי והפופולרי בספרד ובשנים האחרונות הפכה לטרנד מוביל בעולם כולו.

הצעת הגשה: חותכים תפוח ותפוז לקוביות קטנות, מניחים בכוס יין אדום, מוסיפים קרח ומוזגים.

מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪

כשרות: סנגרייה EL SOL כשרה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל וחוג חתם סופר פ"ת.

היצרן : חואן רמון לוזאנו, אלבסטה. ספרד.

היבואן : "ישראל ויין סרוויסס מרקטינג 2001 בע"מ"

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top