חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

STRONGBOW, סיידר התפוחים האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, משיק 2 טעמים חדשים

סטרונגבואו גולד, טעם התפוח המקורי, הושק במחצית השנייה של 2015 והפך להצלחה גדולה בישראל. בעקבות ההצלחה הגדולה , טמפו החליטה להשיק בישראל 2 טעמים חדשים של המשקה האהוב: סטרונגבואו סיידר תפוחים אלכוהולי בתוספת דבש (HONEY) וסטרונגבואו סיידר תפוחים אלכוהולי בתוספת פירות יער (DARK FRUIT).

סטרונגבואו יוצר לראשונה על ידי H.P. Bulmer באנגליה ב- 1962 ונרכש על ידי היינקן ב-2008. זה סיידר המוביל בעולם עם נתח שוק של 14 אחוזים משוק סיידר העולמי, ונתח שוק 22 אחוזים משוק סיידר בבריטניה. בשנת 2011 הושק סטרונגבואו ברחבי אירופה כחלק מטרנד הסיידר שכבש את היבשת. בסוף שנת 2013 סטרונגבואו הגיע לישראל וכבש גם את הטעם של הישראלים עם נתח שוק של 44.6% מקטגוריית הסיידר האלכוהולי בישראל נכון לשנת 2016.

בעקבות ההצלחה הגדולה, טמפו החליטה להשיק בישראל 2 טעמים חדשים של סטרונגבואו: בתוספת דבש (HONEY) ובתוספת פירות יער (DARK FRUIT)

סטרונגבואו מבית Heineken הינו סיידר תפוחים בעל 4.5% אלכוהול המיוצר מחומרים טבעיים – רכז תפוחים טבעי ואינו מכיל גלוטן

כל 3 הטעמים של סטרונגבואו: טעם התפוח המקורי, תוספת דבש ותוספת פירות יער, מכילים 4.5% אלכוהול, מיוצרים מרכז תפוחים טבעי – כאשר בטעמים החדשים גם התוספות (דבש ופירות יער) הינן טבעיות, ולא מכילים גלוטן.

סטרונגבואו גולד (תפוח) נמכר ברשתות בבודדים ובמארזי רביעיות, ואילו 2 הטעמים החדשיםסטרונגבואו דבש ופירות יער נמכרים בבודדים בלבד.

סטרונגבואו הינו משקה אידיאלי לימי הקיץ החמים, בחוף הים, בבריכה ליהנות עם החברים ולהירגע מהיום עם משקה אלכוהולי טעים. סטרונגבואו מהווה אלטרנטיבה מושלמת למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן. המשקה מומלץ לשתייה עם כוס מלאה בקרח.

מחירים מומלצים לצרכן של סטרונגבואו:

29 ₪ לרביעייה, 7 ₪ לבקבוק בודד.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top