חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

" מסעדת מיטבול- Grill&Dinner" מציגה: "היכל התהילה" מעלה הילוך במוצ"ש מועדון חברים למעזים להתמודד עם אכילת המבורגרים במשקלי על

למסעדת מיטבול- Grill&Dinner דיינר הממוקמת באזור התעשייה בראשל"צ, מועדון חברים ידוע בשם "היכל התהילה" השייך למועדון החברים של המסעדה. ל"היכל התהילה" נכנסים אותם אמיצים שמעזים לנסות ולהתמודד עם אכילת המבורגרים במשקלי על, אכילת ההמבורגרים מזכה במדליות לפי משקל הבשר:
700-1020 גר'- של מיטבול מזכים את הגיבור במדליית ארד
1100-1420 גר'- של מיטבול מזכים את הגיבור במדליית כסף
1500 גר ומעלה- מזכים את הגיבור במדליית זהב

המבצע החל ממוצ"ש 25.03.17 ומאז בכל שבוע יש עוד ועוד אמיצי לב ותאבי חך שזוכים בפרסים הנחשקים. ומועדון "היכל התהילה" ישדרג אתכם בערב הטבות מיוחדות לחברי מועדון היכל התהילה.

• תוספת על ההמבורגר לבחירה עלינו – בצל מטוגן/ צ'ילי חריף/ ביצת עין/ ריבת בצל / גבינת גאודה

• צ'ייסר לבחירה עלינו – וודקה/ ערק/ פיג'/ ויסקי

• 100 גרם תוספת עלינו, בהזמנת המבורגר במשקל 320 גרם לפחות

• בירה ראשונה ב- 50% הנחה.

**לזוכים במדליות ניתנת ההזדמנות לככב על מסכי המסעדה עם המדליה וההמבורגר. בנוסף, חברי היכל התהילה מקבלים הטבות נוספות שמשתנות מפעם לפעם.

מסעדת מיטבול- Grill&Dinner השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים: בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. במקום מתנגנת מוזיקה נפלאה וקטעי הופעות המייצרים אווירת דיינר אמריקאי מושלמת.

שירות נוסף לאוהבי הבשר שרוצים לפנק את האורחים שלהם בבית יכולים לקנות מ"מיטבול" בשרים לפי משקל.

מסעדת מיטבול קיימת כ-9 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין. המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

מסעדת מיטבול- Grill&Dinner
דרך המכבים 8 , ראשון לציון אזור התעשייה הישן.

03-9646468

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top