חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משתלם לשבור את הכוס ! אין חתונה בלי וודקה Van Gogh ! – ספיריטים סחר, יבואנית ומשווקת וודקה Van Gogh, מציגה מבצעים והטבות ייחודיות לעונת החתונות חבילות אלכוהול משתלמות ומוצרים שישדרגו כל רחבה !

חברת "ספיריטים סחר", יבואנית ומשווקת וודקה "Van Gogh" במבצע מפנק לעונת החתונות: קונים ממגוון חבילות האלכוהול של "Vodka Van Gogh" ומקבלים שלל פינוקים והטבות. לדוגמת הלהיט של המותג בקבוקי מיני מיוחדים, הנושאים תווית מעוצבת עם תמונת הזוג המתחתן, שמותיהם ותאריך החתונה. את הבקבוקונים ניתן לשמור, או לחלק לאורחים, כמזכרת מקורית למאורע המשמח!

לקראת עונת החתונות "ספירטים סחר", יבואנית וודקה ואן גוך משיקה חידושים בתחום: בקבוקי מיני הנושאים תווית מעוצבת עם תמונת הזוג המתחתן.

ורכב קוקטיילים של ואן גוך –סירת מפרשים עם צייסרים וקרון מלא בקוקטיילים.

אורי שקל, משנה למנכ"ל "ספירטים סחר", יבואנית וודקה ואן גוך, מספר על הטרנדים בעולם האלכוהול:  "אין חתונה בלי שתייה איכותית , זה מה שבונה את הערב בצורה משמעותית. הרבה צעירים מתלבטים ולעיתים אפילו מגזימים בכמות הבקבוקים. הנוסחה היא די פשוטה בקבוק ל-10 אנשים (אבל תלוי מאוד בכמות הצעירים שאז כמובן הצריכה גבוה יותר )

בכל שנה אנחנו מחדשים וממציאים את הטרנד הבא בעולם האלכוהול לחתונות.

אחד הלהיטים החזקים שלנו היה בקבוקי מיני מיוחדים, הנושאים תווית מעוצבת עם תמונת הזוג המתחתן.

את הבקבוקונים ניתן לשמור, או לחלק לאורחים, כמזכרת מקורית למאורע המשמח.

אבל הדגש הוא יותר על רחבת הריקודים ששם הכל קורה ולכן השנה הטרנד הוא מה יהיה במרכז הרחבה- קוקטייל קאר (רכב קוקטיילים של ואן גוך), סירת מפרש עם צייסרים ,  וקרון רכבת מלא קוקטיילים מופלאים שעיצבנו במיוחד.״

מחיר קוקטייל קאר נע בין  4500-5500 ₪

60 מיניאטורות לאורחים עם עיצוב אישי של הזוג ב-799 ₪ בלבד

כמו כן, חבילות אלכוהול אטרקטיביות:
קונים 24 בקבוקי וודקה ואן גוך ומקבלים במתנה מארז מהודר עם חריטה של שמות הזוג ושני בקבוקים
קונים 36 בקבוקי וודקה ואן גוך ומקבלים במתנה מארז מהודר עם חריטה של שמות הזוג עם שני בקבוקים ובנוסף מארז יוקרתי עם חריטה של מיני ואן גוך הכולל 24 בקבוקונים מיניאטוריים .

בנוסף ניתן יהיה לשדרג את רחבת הריקודים עם הפתעות מגוונות לאורחים: השנה אפשר למצוא סירה בגודל של 2.5 מטר שמוסעת לרחבה ובה צייסרים ובקבוקי וואן גוך לאורחים ב 1,500 ₪. הנחה של 20% על הלהיט של הרחבה הקוקטייל קאר .
60 מיניאטורות לאורחים עם עיצוב אישי של הזוג ב-799 ₪ בלבד.

המבצע תקף רק על בקבוקי היבואן הרשמי, הכוללים מדבקת הולוגרמה על הפקק.

המבצע בתוקף מה- 1.5.17 עד ה- 30.9.17

ניתן להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top