חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרגל החג הלבן – חג השבועות 'יקב סגל' משיק: יין שרדונה UNOAKED מסדרת 'רכסים' כרם בן זמרה בציר 2016

חג השבועות, חג הגבינות והיין, כבר בפתח ואין כמו לפתוח את החג עם יין לבן צונן שילווה את ארוחת החג המסורתית שכולה בסימן לבן…
סדרת רכסים של 'סגל', מביאה לידי ביטוי יינות מכרמים יחידניים (Single Vineyards), החושפים את המבע המיוחד והחד-פעמי של זן ענבים נבחר בכרם יחידני מובחר. לרגל החג הלבן – חג השבועות 'יקב סגל' משיק: יין שרדונה UNOAKED מסדרת 'רכסים' כרם בן זמרה בציר 2016.

ענבי השרדונה UNOAKED מסדרת רכסים, סדרת ה- Single Vineyard מבית יקב 'סגל', מגיעים מכרם בן זמרה שבגליל העליון. הענבים נבצרו ידנית, הותססו ונשמרו במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה של 12 מעלות וללא כל מגע עץ. התהליך אפשר מיצוי טעמים מודגשים של פרי ושמירה על רעננות היין. שיטת תסיסה זו, איננה שכיחה בארצנו ביין שרדונה איכותי והגיעה מתוך החזון לשמר את המינרליות הגבוהה שהתגלתה בענב עוד בכרם והתאפשרה הודות לבית גידולו הייחודי.

רשמי טעימה שלי: צבע זהבהב, בוהק, וצלול. השוליים מבריקים. באף ארומה הדרית, פרחונית, לימונית משהו. הגוף בינוני. נוכחות טובה של פרי נקי אפרסק לבן, נימה הדרית, תפוח ירוק ורענן, ואיזון נתמך בחומציות טובה. 

על הכרם:
הכרם נטוע בשטחי מושב כרם בן זמרה השוכן בגליל העליון, על רכס מרום הגליל, ברום של כ- 810 מטר. שיפוע הכרם המכונה אמפי, על שם צורתו הייחודית ואדמת טרה רוסה מעורבת בגיר, מספקים לו ניקוז טוב. המפנה הצפוני של הכרם מאפשר לו לפגוש את השמש במלואה בבוקר ובערב, הקרירים שניהם, ואילו בשעות היום מגן על ענבי השרדונה העדינים מעקת חום. האוויר היבש וטמפרטורות הלילה, הנמוכות גם בחודשי הקיץ, מבטיחים שמירה על מינראליות ורעננות הפרי.

רשמי טעימה מטעם היקב:
צבע קש זהבהב. באף מתפרצים פירות קיציים מרעננים כגון משמש טרי, אפרסקים, נקטרינות ואף אגסים, אשר עטופים בארומה פרחונית ומינראליות מעודנת. בפה היין יבש, בעל גוף קל. טעמי שזיף ירוק, אגסים ותפוחים אדומים נתמכים בחמיצות מרעננת וסיומת פירותית ומתמשכת.

נתונים טכניים:
בציר: 2016.
הרכב זנים: 100% שרדונה
אזור גידול: כרם בן זמרה
אלכוהול: 12.5%.
משקל סגולי: 991.
חומצה כללית: g/L6.
pH : 3.09.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 79 ₪
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top