חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת מיטבול Grill&Dinner הממוקמת בראשל"צ יוצאת בתפריט מיוחד ליום העצמאות 01-02.05.17 לרגל חגיגות ה-69 למדינת ישראל.

בוצ'ר 2, צילום עודד וגנשטייןמסעדת מיטבול – Grill&Dinner מזמינה אתכם ליהנות מתפריט מיוחד ליום העצמאות 01-02.05.17 תפריט בוצ'ר הכולל מנה ראשונה ותוספת לבחירה. תפריט ערב העצמאות כולל נתח בוצ'ר אשר הינו נתח פרימיום במשקל של 600 גרם –
נתח סינטה או אנטריקוט במחיר של 315 ₪
נתח פילה במחיר של 360 ש"ח
בנוסף כולל התפריט- מנה ראשונה ותוספת לבחירה.

במסעדת מיטבול Grill&Dinner מגישים את הבוצ'ר על עגלת קצבים והפריסה נעשית לעיני הקהל. הכנת הנתחים בגדלים הללו שומרת על עסיסיותם ומאפשרת קבלת מעטפת "קריספית" ושחומה, והבשר רך וטעים. ארוחת הבוצ'ר הינה ארוחה מושלמת לפתוח עמה את החג הלאומי וחגיגות העצמאות.

לליווי הארוחה החגיגית, יוגשו מבחר יינות ישראלים במחירים אטרקטיבי בכוס ובבקבוק.
צפית – מסדרת האסמלבאז' של יקבי ברקן בעל ארומה וטעמים נפלאים. ירדן 2T – יין ישראלי מיקב רמת הגולן. בלנד מיוחד של שני זנים פורטוגזיים המעניק חוויה נהדרת לכל חובבי היין. סיקרט אדום – המיוצר ביקב בהרי ירושלים. קברנה סוביניון ישראלי איכותי ועשיר בטעמים. קברנה פרנק – המיוצר ביקב ויתקין. יין בעל פירותיות בולטת המשתלב מעולה עם כל סוגי המנות. מרלו ירדן – מרלו קלאסי קליל ופירותי המיוצר ביקב רמת הגולן.

תפריט המסעדה יפעל כרגיל למעט ארוחה עסקית.

בנוסף, לכבוד החג, אוהבי הבשר יוכלו לרכוש מהקצבייה וליהנות מבשרים מגוונים ומיוחדים לפי משקל להכנה בבית ומחוצה לו. במסעדת "מיטבול" Grill &Dinner בחרו לאפשר לקהל הלקוחות להביא את טעם וחווית הבשרים מהמסעדה אל הבית או מחוצה לו ומאפשרים לקנות בשר טרי ואיכותי במידות גדולות לכל המשפחה. בין השאר, ניתן לקנות ממגוון ההמבורגרים המיוחדים של "מיטבול": קבבים, פרגית, אנטריקוט, סינטה ופילה. הבשר טרי וניתן לשמור אותו במקרר עד שבוע ימים או להקפיאו.

מסעדת מיטבול Grill&Dinner השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים:בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. במסעדת המיטבול Grill&Diner ניתן למצוא, תפריט עסקיות צהריים מגוון ומאתגר המוגש בכל יום החל מהשעה 12:00 ועד השעה 18:00 בימי שישי בין השעות 12-17:00.

מסעדת מיטבול Grill&Dinner

קיימת כ-13 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין. המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

הקצבייה של מסעדת מיטבול Grill&Dinner:
מתגברים כוחות לחגיגות יום העצמאות

לכבוד החג, אוהבי הבשר יוכלו לקנות וליהנות מבשרים מגוונים ומיוחדים לפי משקל להכנה בבית ומחוצה לו.
במסעדת "מיטבול" Grill &Dinner בחרו לאפשר לקהל הלקוחות להביא את טעם וחווית הבשרים מהמסעדה אל הבית או מחוצה לו ומאפשרים לקנות בשר טרי ואיכותי במידות גדולות לכל המשפחה. בין השאר, ניתן לקנות ממגוון ההמבורגרים המיוחדים של "מיטבול": קבבים, פרגיות אנטריקוט, סינטה ופילה.
הבשר טרי וניתן לשמור אותו במקרר עד שבוע ימים או להקפיאו.

הבשרים המוצעים:

מיטבול בקר- 77 ₪ לק"ג
מיטבול כבש- 79 ₪ לק"ג – תערובת בקר וכבש
מיטבול צ'יפטולי- 81 ₪ לק"ג – תערובת בקר עם פלפלי צ'יפטולי מקסיקניים חריפים
שיפודי פרגית – 68 ₪ לק"ג – במרינדה אסייתית מתקתקה
שיפודי פילה עוף – 46 ₪ לק"ג – בתיבול עדין של קייג'ון
שיפודי שרשרת פילה – 138 ₪ לק"ג – נתח הנמצא לאורכו של הפילה, בעל טעם בשרי דומיננטי ונפלא
קבב – 79 ₪ לק"ג – תערובת בקר, כבש, שום ופטרוזיליה
סטייק פרגית – 63 ₪ לק"ג- במרינדה אסייתית מתקתקה
אנטריקוט – 175 ₪ לק"ג.
סינטה – 175 ₪ לק"ג.
פילה – 270 ₪ לק"ג.

את הבשר ניתן לרכוש במסעדה וגם במשלוחים באמצעות אתר האינטרנט או האפליקציה.
כמו-כן, להשלמת החוויה, ניתן לרכוש לחמניות טריות ורטבים שונים במשקל.
מסעדת מיטבול, השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים:בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר.

מסעדת מיטבול Grill&Dinner

דרך המכבים 8 , ראשון לציון איזור התעשייה הישן.

03-9646468

צילום : עודד וגנשטיין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top