חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג'ין גאנפאודר- GUNPOWDER GIN סופר פרימיום ג'ין אירי בוטני – וואו !

Gunpowder-Gin-Shed-Distilleryנדרשת חשיבה יצירתית במיוחד כדי לרקוח תערובת ייחודית זו. פי. ג'י ריגני, חקר במשך שנים תערובות לעשיית ג'ין . החיבור למזקקת דרומשנבו האירית ושימוש בדוד הנחושת , בהליך זיקוק איטי במיוחד ייצרו ג'ין נהדר זה.
ג'ין נפלא זה, הוא תוצאה של ייבוש איטי וידני של תערובת תבלינים בוטאנית אקזוטית, עלי תה ירוק – לימון , ליים , ואשכולית מעשירים תערובת ייחודית זו.
השריה וזיקוק איטי ומוקפד מעניקים לנו את אחד הג'ינים הנפלאים והאיכותיים בעולם. שמביא עמו שפע ארומות של תה ולימוניות מלווה טעם חד ומרענן.
החיבור של ג'ין זה לטוניק הוא מיטבי ועל כך זכה להיות משקה הקוקטייל ג'ין וטוניק, הטוב באי הבריטי בשנת 2016 . והם מבינים משהו בג'ין וטוניק…! ומה דעתכם חובבי האלכוהול הנפלא שבינכם לכבד בחג בג'ין זה את אורחיכם? משקה המגיע בבקבוק יפיפה עשיר בגוון תכלת ומצודד מראה. 

downloadהתערובת הבוטאנית אורייאנטלית אקזוטית המרכיבה את המשקה:

GUNPOWDER TEA – במקור מסין,  CHINESE LEMON  – התגלה בסין, ANGELICA ROOT – במקור מגרמניה, ORIENTAL GRAPEFRUIT התגלה באינדונזיה, KAFFIR LIME התגלה בקמבודיה, STAR ANISE מקורו בסין, CARAWAY SEED במקור מהודו, CORIANDER SEED במקור מרומניה, OREIS ROOT במקור ממרוקו, CARDAMON במקור מהודו, JUNIPER BERRIES במקור ממקדוניה, MEADOWSWEET מקורו בדראמשאנבו.

כל בקבוק ממולא ידנית, מודבקת עליו תווית ואטימת הפקק ע"י צוות עובדים מיומן.

וידאו

רשמי טעימה שלי : המשקה מורכב מתערובת עשירה של 12 תבלינים מעוררי טעם וארומה כמו ערער, הל, גרגרי כוסברה, קימל, כוכב אניס ועוד. כל אותם תבלינים, עולים במינעד ארומות המשלב תה ירוק, לימון בהיר, ליים, אשכולית טרייה, ונוכחות מאוד אקספרסיבית לאורך הטעימה וההרחה, של ארומות כוכב אניס, בפה, למשקה נוכחות עם הרבה אופי, ייחודיות, חמצמצות לימונית, ירקרקות של תה ירוק, עניין וסקרנות, ארומות וטעמים, שמלווים את המשקה המיוחד הזה. הסיומת אקזוטית, ארוכה, קטיפתית וחלקה עם רבדים של ליים טרי וספייסיות אורייאנטלית. תשתו אותו "נקי", תשתו אותו עם טוניק איכותי. זה לדעתי, אחד ממשקאות הג'ין היותר מפנקים, מחבקים, שטעמתי מימיי.

הצעת הגשה : אשכולית אדומה, 40 מל"ל GIN GUNPOWDER, טוניק איכותי מצונן 140 מל"ל. למלא כוס גבוהה בקוביות קרח, הוסיפו את הג'ין הוסיפו מעליו את הטוניק, וקשטו בפרוסה עבה של אשכולית אדומה טרייה להדגשת הרעננות הלימונית.

מחיר לצרכן : 179 ש"ח. – שווה כל שקל !

GUNPOWDER GIN

Drinksology-GunpowderGin-055-3_-_SMALL

יורוסטאנדרטיורוסטנדרט בע"מ

רימון 9, איזור התעשייה חבל מודיעין, שוהם, 60850

03-720-9103

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top