חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב "היוצר" ממליץ לכבוד שולחן הפסח על – Special Edition Virtuoso מרלו 2013

יין-מרלו-מסדרת-SPECIAL-EDITION"יקב היוצר", הנו יקב מבית יקבי ארזה, יקב הפועל כאגף נפרד, בסמיכות ליקבי ארזה שליד ירושלים. בכדי להבליט את איכותו של היין כיצירה מעוררת השראה ואת מעשה האמנות של יוצרו, אמן היין פיליפ ליכטנשטיין, שמו קברניטי היקב להם למטרה לקדם יוצרים ואמנות ישראלית.  יקב "היוצר" מציע יינות פרימיום שהתיישנו בחביות עץ במשך שנה עד שנתיים (בהתאם לסדרה) והם מוצעים למכירה לרשתות השיווק כחלק מתפיסה כוללת להנגיש יין איכותי לקהל הרחב. מחירם של היינות מבית יקב "היוצר" נחשב לנמוך משמעותית מיין באיכות מקבילה הנמכר בחנויות המתמחות ביין. עיצוב בקבוק היין בסדרת Virtuoso נעשה בקפידה ובייחודיות ומגיע השראה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל זכוכית בוטיק בצרפת ותווית המשלבת אלמנטים כמו הבלטות ופוייל זהב עדין המקנות לבקבוק מראה ייחודי ובולט על המדף. יקב "היוצר" ממליץ לכבוד שולחן הפסח על – Special Edition Virtuoso מרלו 2013

דיווח מהיקב:
בין חדרי החביות הקרירים של היקב, יוצר היינן – האמן את יצירתו ומביא לרקיחה מרגשת של זנים ייחודיים, טעמים וניחוחות, המשתלבים יחדיו לכלל יצירת אמנות ייחודית.

רשמי טעימה שלי : מרלו עשוי היטב על הצד הרך הקטיפתי והעגול נושק במעט לחנפנות של קהל ישראלי ומכאן שהוא מהנה לשתייה מביא עמו ארומות וטעמים של פרי יער אדום וכחול ושחור דובדבן ושזיף בשל. הסיומת מאופקת במעט מרמזת על תיבול עדין. תמורה טובה למחיר ולנוכחות המרשימה של הבקבוק המצודד המשווה הדר וחגיגיות לשולחן החג.

היוצר רקח בלנד ייחודי המשלב בין מרלו עוצמתי מבציר 2013 מכרמי הגליל העליון שהתיישן בחביות יחד עם 9% של מרלו רענן מהגליל התחתון ומבציר 2015 על מנת ליצור הרמוניה רעננה ומדויקת של טעמים.

אחרי השהייה קרה בת כשבוע הותססו הענבים בחום מבוקר והיין נשאר על הקליפות כ 20 יום.
אחרי גמר תסיסות ושפיה, היין מולא בחביות עץ והתיישן 18 חודשים.

היין הורכב מחלק מובחר של החביות בתום תקופת התיישנות.

היינן פיליפ ליכטנשטיין אחראי ליצירה, את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין למד באוניברסיטת מונפלייה ועלה לארץ עם חלום אחד, להביא את הניחוחות והטעמים מכרמי פרובאנס שבצרפת להרי ירושלים.

תיאור היין על פי היקב : היין בעל צבע אדום בוהק, עם ניחוח של תותים ופטל אדום עם רמזים של תבלינים מתוקים ומוקה, בעל גוף חזק, עוצמתי ורענן.

מחיר היין : 79.90 ₪.

כשר: בהשגחת בד"ץ עדה חרדית והרבנות הראשית מעלה אדומים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות: אושר –עד, יינות ביתן, רמי לוי, יוחננוף וחנויות יין מובחרות.

יקב היוצר. יין מעורר השראה.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top